9a MITJA MARATÓ CIUTAT DE TERRASSA. 20 GENER 2008

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades

Hache
    Participant
    Quote:
    No ho havies pas dit !!! O sí ?

En tot cas, devies disputar l’esprint final amb l’Adolfo.

ENHORABONA A TOTS !!!, Terrassa no sembla de les "fàcils" (què deu ser això d’una mitja marató fàcil ??? 🙄 🙄 🙄 )

També tens raó albertbo, ho havia comentat a alguns companys amb els que havia coincidit rodant, però no ho havia manifestat al fòrum.

Bona matinal atlètica a Terrassa, un plaer compartir uns minuts d’escalfament amb el bru a casa seva. Al poc de començar la cursa, em trobo amb una esquena familiar i elegant, l’Adolfo, que em diu que tiri. Tiro però li dic que al final segur que m’agafarà. La cursa, dureta, pujades, baixades que compliquen el portar un ritme constant i a més a més amb un inconvenient afegit per a mi, que és que al segon avituallament (en el crec que només havia tres o quatre persones donant l’aigua) sigui per mala col·locació o per la casualitat que li donen la última ampolla que tenen a les mans al que tinc davant, no puc agafar l’aigua, i del km.6 al 16 ó 17, que va ser l’últim, no em puc hidratar. Això em va fer patir bastant, ja que feia calor, i a més a més era de les parts més dures del circuit juntament amb al 18-20. Al final forta baixada fins arribar a meta amb força ambient i esprint final que em permet avançar un bon número de corredors. Al poc arriba l’Adolfo (queda pendent la cerveseta apostada, eh¡), i el company del Sícoris amb els que comparteixo cua per agafar els bocatas. Excel·lent bossa de corredor, bon ambient i bon esmorzar fan del tot aconsellable aquesta cursa. M’estranya i tot que no hi hagués una representació més nombrosa de Km’0, companys, no totes les curses són per fer marca¡¡¡¡¡¡¡¡ 😆 😆

L’únic a millorar per a mi, el tema dels avituallaments, tant en la quantitat de gent, com en els punts quilòmetrics en els que es van col·locar (lo primer te fàcil solució amb la col·locació de taules on el puguis recollir si no t’ho poden donar en ma). Malgrat això molt recomanable.

Les properes per a mi; Borges i Granollers (esteu avisats).

Fins aviat.

bru
    Participant

Ieeeeeps,

Ostres, doncs no sabia qui havia cridat tant…fins i tot, segur que es va sentir a Sabadell 😆 …de totes maneres Adolfo, ets tot un crack, doncs amb el crit que vas fer i en plena pujada, havies d’anar molt, molt sobrat, lladre!!!! 😉

Estic d’acord amb vosaltres, mitja del tot recomanable, encara que no sigui per fer marca, sino per disfrutar!!!! 😉

Salut

XaviPapell
    Participant

bru la teva marca impressionant, impressionant.
    Per la meva banda en aquesta cursa i ara fa dos anys vaig començar a tenir problemes al genoll.
    La de Granollers seria el detonant final . Desprès de treballar hores i hores al gym durant mesos i el tractament que estic seguint d’electròlisi durant les ultimes 4 setmanes per la musculatura, la meva intenciò era acabar-la sense parar i be.
    Ja no puc lluitar per els temps, ara ja es un altre historia, vaig acabar sencer i rient com ho demostrant les fotos i poder dir i com diu en Crit, una més al sac sumant una més que ja son moltes, que es per estar molt orgullós.
    Ens veiem a Granollers

bru tot recomanable sempre i quan els 50 últims o més tinguem el regal que ens toca o correspon, si es que ens ho envien

S'està mostrant 3 entrades - de la 31 a la 33 (d'un total de 33)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.