8ª MARATÓ DEL MEDITERRANI 21/10/2012

• Aquest tema està buit.
  • Autor
    Entrades

cargol
    Participant

Hola companys:
    Ningú es profeta a casa seva. Amb 22 maratons diferents i aquesta em falta per a completar la “cole” de les catalanes (Barcelona, Empuries i Costa Daurada).
    Ja estic inscrit i qüasi a punt de començar a entrenar-la.
    Si algú l’ha fet, agrairía comentaris.
    I si algú s’anima, aquí us deixo el link:

http://www.maratodelmediterrani.com/index.html

Ens veiem a l’octubre pel Mediterani.
    Salut i milles.
    Abel

albertbo
    Participant

cargol ha escrit:

Quote:
    Si algú l’ha fet, agrairía comentaris.

Els meus comentaris els trobaràs en aquesta mateixa secció 3 anys enrera. La que segurament serà la darrera marató de la meva vida corredora competeix amb Granada ’95 com la pitjor organitzada de totes les que he fet.

Desgraciada marató, no vaig estalviar torpedos contra ella !

cargol
    Participant

Merci Albertbo, ja sabem que hi han maratons bones i dolentes, en quant a l’organització, però aquesta l’he de fer abans de que desapareixi, ja que sembla que té els díes comptats a l’ombra de la de Barcelona.
    Salut i milles pel Mediterrani.
    Abel

Jordi Codony
    Participant

Que tal Cargol !
    Vaig coincidir amb Albertbo en aquesta marató, i la veritat és que donava una mica la sensació d’abandonament, sobre tot per als corredors de la marató que tot just vam ser dos-cents.
    El circuit també era molt repetitiu i una mica aburridot peró…ÀNIMS CARGOL TU POTS !!!

Per contra t’he de dir que vaig fer la meva millor marca fins aquell moment. Aquella monotonia em va donar forces per continuar fins al final i la visió del mar sempre t’anima, sobre tot si ets de secà com jo.

Estic segur que t’anirà béB)
    B) B)

cargol
    Participant

Fiasco total.
    Després de 12 setmanes preparant amb més pena que glòria aquesta marató, sense fer sèries i ne més amb tirades llargues, la setmana abans, en lloc d’estar entre cotons, se m’ocurreix fer una d’aquelles activitats que no s’han de fer díes abans de la competició i el resultat va ser un esguinç de tormell (com el del Piqué del Barça), i a pesar haver intentat fer la cursa, vaig decidir deixar-ho correr.
    Igualment i ja que estava per Barna, vaig anar amb la Su a Castelldefels el dissabte a l’hotel on havía la “fira” devant del Canal Olimpic a recollir la bossa del corredor (samarreta técnica de màniga curta sense marca, un porta-ipod, ulleres de sol i altres cosetes). Ne més 300 i pico inscrts per fer els 42 kms, uns 3000 per la mitja i uns 5000 pels 10 km.

La veritat es que em feia il.lusió correr aquesta cursa per tal de completar totes les catalanes i ara resulta que es complica la cosa perque ja tenim un altra al calendari, Girona-Sant Feliu de Guixols per víes verdes (terra i asfalt) pel 24/02/2013:
    http://www.diversport.es/news/340/87/I-MARATo-GIRONA-SANT-FELIU-DE-GUIXOLS

El día de la cursa vaig anar a nimar amb la Su i la veritat es que tot era bastant pobre, sort que el temps va acompanyar una mica, a més es un follón tots els atletes de les 3 curses fent el mateix recorregut inicial, no sabíes fins al final quins eren els esforçats fondites. Entre ells hi havía el Xavi Bonastre al que vaig saludar i trota uns metres amb ell.
    En total van arribar 2.300 atletes al 10.000, 1.760 a la mitja i 240 a la marató, del quals ne més 9 van ser sub 3h i es va guanyar amb 2h 40′

Ara toca recuperar-se i engegar de nou per la propera al desembre, segurament pel sur d’Espanya.
    Salut i milles pel Mediterrani.
    Abel

S'està mostrant 5 entrades - de la 1 a la 5 (d'un total de 5)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.