7è Medio Maratón "Ciudad de Calatayud", 19 d'abril
- This topic is empty.
-
AutorEntrades
-
7 d'abril de 2008 a les 17:15 #2149
cargolParticipantHola companys:
Com que finalment no hi vaig a Alcañiz, us proposo aquesta mitja dintre de 2 setmanes que es fa dissabte a la tarda.
Jo la vaig fer fa 2 anys i la veritat es que pots sortir de Lleida després de dinar aviat i tornar al tard. Està ben organitzada.
Si algú es vol apuntar, haurà lloc al cotxe i fins hi tot podem fer un equip de km 0, ja que amb 3 ja hi ha classificació per equips.
Animeu-vos, inscripcions fins el 12 d’abril.Us adjunto la web: http://www.calatayuddigital.net/ayto/deportes/media.asp
Salut i milles.
Abel8 d'abril de 2008 a les 11:34 #13445
cargolParticipantPeró, la cursa es el dissabte 19 d’abril a la tarda.
15 d'abril de 2008 a les 14:38 #13606
cargolParticipantBueno, com vec que ningú més s’anima, dissabte anirem cap a Bilbilis a correr aquesta mitja vespertina i a lluir per darrera vegada la "llampant" fora de Ponent.
Ja us ho explicaré.
Salut i milles.
Abel16 d'abril de 2008 a les 9:48 #13636
ElmuroParticipantSort , la corri fa un parell d´anys sota un xáfec impresionant, resulta una mica dura, me sembla que ja la coneixes , aquestes dues voltes per l´exterior cal dosificar 😳 😳 per fer la 2ª volta . Salut
21 d'abril de 2008 a les 5:41 #13718
cargolParticipantHola companys:
Pel que vec l’aigua va ser la protagonista aquest cap de setmana a totes les curses.
Dissabte al matí sortida cap a l’Aragó, dinar, visita al "Monasterio de Piedra" i ja som a Calatayud.
Al començar la cursa cauen gotes que es convertirán amb un diluvi constant. Tres voltes a un circuit urbà/afores bastant distret.
No calíen avituallaments ni esponjes, ja que l’aigua ens venía de dalt i ja estavem prou hidratats.
A pesar de tot 1 h 30′ 30” content per haver acabat molt sencer. La propera setmana atacarem la mitja de Lleida.
Poca representació catalana, si vé vaig veure una samarreta del Xafatolls i vaig sentir per megafonia al speaker que anomenava algun corredor de Lleida, fent la brometa de que haviem vingut a endur-nos l’aigua de l’Ebre.
Bona organització i bossa de regals.
Fins a la propera.
Salut i milles.
Abel22 d'abril de 2008 a les 13:06 #13770
jordilloParticipantEi, es la primera vegada que entro al forum. Jo soc el de la camiseta del Xafatolls que vas veure a Calatayud. La cursa em va agradar, llástima del xàfec a la primera volta, i també em sap greu la poca participació en una cursa ben organitzada.Volia baixar de 1H 30m però em vaig quedar a 1h 31 m 26. El garmin em va fer de les seues.Erem 4 del club peró no l’elit. En fi ja anirem parlant. Jo vinc de la velocitat (400 m. ll.) i ja ho veus, a les meves vellesses m’apunto a fer Km……
22 d'abril de 2008 a les 14:29 #13777
cargolParticipantHola Jordillo tot un honor haver-te conegut i compartir dura cursa. La veritat es que el día no estava per gaires virgueries i amb els peus mullats tot el temps menys.
Benvingut a Km 0.
Jo "en mis tiempos mozos" també feia mig fons i steples (per aixó dissabte em vaig trovar com peix a l’aigua).
A veure si ens tornem a trovar. Jo aquest diumenge faig la mitja de LLeida.
Classificacions:
http://www.calatayuddigital.net/ayto/deportes/media.asp#CLASIFICACION_8Salut i milles.
Abel -
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.