6a Marxa Noguerenca (26 d'abril de 2009)

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    albertbo
    Participant

Companys, ja tardava… :blush: No us cregueu el calendari !

La data bona és aquesta: 26 d’abril. Per problemes diversos, especialment de coïncidència amb altres propostes que potser no ve al cas explicar ara en detall s’ha canviat (bé, de fet la data ha ballat bastant amunt i avall :huh: fins la data definitiva). Passa que el calendari de Km 0 Ponent ja era a màquines.

Un dels problemes no menors és que el nostre proveïdor d’Internet ens fa molt la guitza els darrers mesos (ens dóna pel sac, vaja :angry: ). El seu nom és Orange, quan més falta et fa més et falla. La qualitat del seu servei només té un qualificatiu: vergonyosa. Ja ho hem deixat en mans de la OCU, farts n’estem.

Rara manera d’encetar un fil, em sembla :ohmy: … Però és que quan tenim connexió tot s’esbalota: corre, corre, corre…! Ara no tinc gaire més temps, en breu espero donar-vos moltíssima més informació de la Marxa, gràcies.

albertbo
    Participant

Podeu anar xafardejant per http://ropits.com per exemple. Ja hi ha força informació en aquest lloc.

Rumio penjar algunes fotos que ja tinc, però potser m’esperaré a tenir-ne un bon ventall, especialment d’una paret força dissimulada en les altimetries, 👿 je je…

Crit
    Crit
    Membre

Ja podeu consultar el reglament de la marxa noguerenca:

Reglament i informació

Au, salut!

segarrenc
    Participant

Salut companys,

Aquest any hauria de ser el que em permetés trencar la malastrugança que m’acompanya a l’hora de participar en aquesta prova. Per unes circumstàncies o altres encara no m’ha estat possible fer-ho. Així que ho diré en veu baixeta, no fos cas, perquè ja se sap, com més ganes tens de fer una cosa… Si no hi ha un daltabaix al teu terreny els veurem, albertbo.

Una abraçada a tots.

Sime
    Sime
    Participant

Una bona opció pels que a la setmana següemt anem a Empuries i no ens podem carregar amb una mitja, per molt tranquils que anem i molt propera que sigui.

A veure si m’organitzo i puc venir :)

És clar que si fem un bon grupet… no podré dir que no.

Karri
    Participant

A falta de concretar una reunió familiar, si no hi ha canvi de plans ens veiem a Butsènit.

homedferro
    Membre

Doncs allí ens veurem!

albertbo
    Participant

Doncs bé nois, per anar fent boca podeu donar un cop d’ull a una petita part del que us espera :evil:: http://picasaweb.google.com/bonell.albert/Indrets6aMarxaNoguerenca#

No, és broma. Teniu dos circuits a escollir però tot i que algunes de les parts més interessants són compartides amb el curt jo sempre recomano el llarg, que permet fer-se una idea millor de l’entorn. També permet fer-se unes bones cames, però tots ja en teniu, no ? :whistle: D’entretinguts ho estareu.

Demà i demà passat comencem a senyalitzar-los. Posarem especial cura en això.

Enguany trobareu la zona d’aparcament totalment asfaltada i amb capacitat per a una setantena de vehicles. Al poble s’han reformat i reobert aquest mateix mes dos bars (han quedat molt acollidors, i un és per a no fumadors), de manera que els participants i acompanyants en general podreu fer-hi un beure o un mos.

Abans de la sortida també tindreu a la vostra disposició els serveis de la zona esportiva, i a l’arribada dutxa amb aigua calenta. Si teniu temps, a més, també podreu visitar la 1a Fira del Sabó a Montgai, que em sembla que és l’única fins ara amb aquest motiu.

De moment és tot, espero que el terreny, després de la pluja, estigui tan a punt com ho està ara quan sigui el dia. A disposar per qualsevol dubte que tingueu, que ja us esperem.

josep
    Participant

La marxa noguerenca del 03-04-05 va ser el començament d´aquesta bogeria per córrer.Una gran marxa, amb un recorregut i ambient molt bons, em va agradar molt i per aquesta raó intento fer-la cada any,i aquest any si tot acompanya també hi seré, ens veiem.Gràcies albertbo.

Salut

albertbo
    Participant

I si no em confonc de persona, jo recordo perfectament la conversa telefònica on m’ho explicaves, pep13. Us vàreu inscriure tu i el Jordi, també de Balaguer, a que sí ?

Gràcies per haver-nos triat per començar i per la confiança que ens mostres. Si et va agradar la Marxa llavors veuràs com ha anat evol·lucionant. Ja ho va dir el gran Arctos en un moment donat: “menys pista facilona i més caminets perduts”.

I realment ha estat així, crec que actualment som una opció que pot agradar tant als més muntanyencs com als més rodadors, caminants i bikers també, que hi ha espai per a tots i varietat de terrenys i paisatges al gust de tothom. Si tenim la sort de disposar d’una paleta amb tants colors, per què pintar només amb un o dos ?

segarrenc
    Participant

Salut companys,

Bé, després d’una marxa en deu venir una altra, així que espero amb candeletes la de Butsènit. Aquest diumenge, a la del Segrià espero coincidir un moment o altre amb l’albertbo i fer la inscripció.

No sé com anirà coincidir amb altres esdeveniments esportius de rams similars, però ben bé els que no tinguin ganes de competir o vulguin baixar una mica el pistó poden anar allà a estirar les cames. Un entrenament en paratges diferents, acompanyat d’altres corredors i amb la dedicació amb la que s’hi volca el poble…..doncs per no perdre-s’ho.

Una abraçada a tots.

porcalleocho
    Participant

ESTAVA AMB EL DUBTE DE SI ANAR A LLEIDA, I FINALMENT OPTO PELS CAMINS I ELS PAISATJES DE BUTSENIT. MES BONIC I MES RELAXAT, SERA UN ENTENO MES.

albertbo
    Participant

I jo content de tenir-te novament per aquí, porcalleocho ! Ja veureu com us ho passareu d’allò més bé, amb uns circuits encara més variats i l’ambient familiar de sempre.

aureli
    Participant

albertbo
    per si puc desplaçar-me a la Noguerenca, em podríeu facilitar els recorreguts d’ambdues marxes ?

gràciessss

aureli

baldato
    Participant

Diumenge no puc faltar.

Es hora de començar a fer alguna cosa (si no, aviat no passaré per les portes), i on millor que a Butsenit gaudint del bon fer del amic alberbo

Fins diumenge :)

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 39)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.