52 / 52 aquest noi no aprén. Ricardo Abad

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    Enric
    Moderador

Tornem amb en Ricardo Abad. Aquest noi no hi és tot, i a més a més, té molt temps lliure..

Ara, 52 Iron Mans en 52 setmanes.

Aqui ho teniu

Opino que aquest nou repte es sustancialment menys brutal que les 600 i pico maratons a raó d’ una diaria.

i vosaltres?

Força Vida

homedferro
    Membre

Enric ha escrit:

Quote:
    Tornem amb en Ricardo Abad. Aquest noi no hi és tot, i a més a més, té molt temps lliure..

Ara, 52 Iron Mans en 52 setmanes.

Aqui ho teniu

Opino que aquest nou repte es sustancialment menys brutal que les 600 i pico maratons a raó d’ una diaria.

i vosaltres?

Força Vida

Doncs jo penso que no hi és tot…

salut!

kepasaneng
    Participant

Si el seguíssiu al FB no pensarieu què és boig. Ho sabrieu perfectament. :blink:

I mira que em cau bé i s’ha de dir que és molt majo. Però definitivament alguna neurona no li fa sinàpsi correctament.

Salut

MALUAL
    Participant

Com bé diu kepasaneng, si el seguissiu al facebook, fliparieu. A mi em dona la sensació de que aquesta és la seva “droga”, que sí que li agrada l’esport, però que hi ha alguna cosa més…està malalt, i ho dic quasi literalment.
    Per altra banda, el cos és savi, i les pallisses que li està donant li acabaran passant factura. No pot ser d’una altra manera.
    Em produeix una mica de respecte-admiració-pena-cansament…
    Va, que em lio…
    Salut!!!

Enric
    Moderador

Au, cap al Facebook…

Fa poc, en una classe, uns alumnes van dir que es passarien unes informacions mitjançant el grup de fbk. Un es va ficar de peu, i tot cridant, va soltar:

“que pasa, que no som normals i no podem parlar? N’ estic fins als…” Ens vam quedar de una peça i crec que bastants dels seus companys van fer alguna reflexió…

Força Vida!

cargol
    Participant

Aquest Sr. no para mai.
    Diumenge era a Málaga i va acabar en el lloc 49 la marató amb 2h 58′ (un entrenament per a ell).
    Us deixo el link dels resultats, on si pitjeu al icono de la claqueta que hi es a la dreta, podreu veure la seva arribada.
    Salut i milles.
    Abel

http://www.maratonmalaga.info/index.php/es/inscripciones-es/resultados.html

Hache
    Hache
    Participant

Enric ha escrit:

Quote:

i vosaltres?

Força Vida

Doncs jo el que opino és que al començament tenia certa curiositat pels reptes d’aquest home però ara em fa una maaaaaandraaaaa impressionant. Allà ell i les seves històries…….

Això sí, del que estic segur és que la seva dona ha de ser una santa!!!!!

Força vida, sí senyor!!!

S'està mostrant 7 entrades - de la 1 a la 7 (d'un total de 7)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.