50/100 kms de Vallecas

• Aquest tema està buit.
  • Autor
    Entrades

estefi
    Participant

be, aquest cap de setmana dia 11 de març, a Vallecas, Madrid es va correr la clasica de l’Ultrafons de 50/100 kms de Vallecas.
    Es una prova, minoritaria, rallant a la seva desaparicio, al desgast del seu organitzador durant 30 anys el fantastis Sr. Navas,la dificultat d¡esponsors i(no hi ha premis en metalic, abans si, i grans), el tallar el transit 11 hores… el que el circuit no sigui facil, ni agradable, fa que tot plegat siguem pocs.
    Es curios, en 6 semanes, es disputara mapoma, 13000 corredors a fer 42 kms, en maxim 6 hores.
    aqui es poden fer a partir de 50 kms la parada que tu vols, 60, 70, 80 90 i 100 kms hi ha 11 hores, es a dir qui es vol estrenar en distancies llagues, es fanatastica la carrera.
    dit aixo, erem 70/100 no se corredors, hi el any vinen deu dira¡¡¡ quina llastima per l’ultarfons.
    be….
    despres de patir el carrer Fofo (montoliu¡¡¡¡¡), vaig fer sol la cursa de 50 kms, estic falta de tirades amb kms, per motius X… sen concient de la falta ‘entreno,estic super contenta, 50 kms en 4 36, primera en noies… contenta. molt¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
    a veure si la propera anem mes del ponent.
    gracies.
    estefi

MALUAL
    Participant

Estefi, moltissimes felicitats per la participacio i la victoria. El que tu consideres com normal, pels mortals es una autentica passada. Continua compartint amb tots nosaltres aquestes experiencies!!!.
    Una abraçada.

cargol
    Participant

Enhorabona Estefite molt de merit i més amb la pujada de l’Avinguda Payaso Fofo, la qual ne més vaig fer una vegada a la Sant Silvestre Vallecana passada i pica molt amunt.
    Salut i milles.
    Abel

CARLOS
    Participant

Avui surt alguna cosa a la premsa local.

Enhorabona campiona!

Enhorabona, Estefi!

Avui a la secció d’esports del diari “Segre” surt una petita noticia de la teva gesta. També posa que tornaràs a fer la marató de Madrid. Tornaràs a fer de globera de sub-4 hores?

Salut!

Sed
    Participant

Enhorabona Estefi!

estefi
    Participant

gracies a tots…. si vaig a madrid a fer 4 hores¡¡¡¡¡

S'està mostrant 7 entrades - de la 1 a la 7 (d'un total de 7)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.