4ª Marxa Noguerenca (15/4/07)
- This topic is empty.
-
AutorEntrades
-
19 de febrer de 2007 a les 22:20 #1761
albertboParticipantBon vespre a tothom !
Crec que ja podem presentar la nova edició de la nostra modesta Marxa, ara que ja són a impremta els tríptics que, si no s’esguerra res, trobareu a la bossa de Balaguer, i ara que també n’hem fet la difusió en altres llocs d’Internet.
Hi ha unes línies mestres molt ben definides que no volem ni podem canviar, si hem de ser fidels a l’esperit marxaire, com són el caràcter totalment obert, popular i participatiu de la diada, que és una prova no competitiva, que teniu bon esmorzar a l’arribada, que ajustem al màxim el preu, etc.
De fet, la nostra Marxa més que beure és que mama, directament, d’innombrables altres que el seu principal impulsor conegué, i en canto de memòria, a l’atzar, algunes: Sant Pol, els dos Arenys, Vilobí d’Onyar, Tordera, La Bisbal d’Empordà, Calella, Pineda, El Masnou, Cardedeu…
Jo, quan un diumenge se’m presentava la disjuntiva de cursa o marxa, tendia normalment a anar a la marxa.Alguns de vosaltres, que ja heu vingut algun o alguns altres anys, però, la trobareu canviada. Em refereixo als circuits. Dos anys enrera ja ens van anivellar la Rasa de la Secla, on hi havia el km. 10. Ara els ha donat per quitranar camins, i això ja afectaria totalment una part massa important dels recorreguts.
De manera que pràcticament ens hem vist obligats a replantejar-los i modificar-los, per seguir sent fidels a l’esperit marxaire que esmentava, que en defuig tant com pot l’asfalt. S’hi ha esmerçat molt temps i esforços, per tal de poder oferir unes propostes si podia ser almenys tan atractives com les anteriors. Ha costat bastant. El tram vell pujant des de Montgai m’agradava molt, mirant-ho amb ulls de participant, i baixant del segon avituallament també, i s’han hagut d’eliminar. La part bona de la cosa és que també evitarem ni tan sols apropar-nos a la carretera de Cubells, i així de pas no caldrà avisar els Mossos 👿 .
Després dels canvis, creiem que la Marxa… té més marxa!! Inclús estaven previstos uns trams, no molt llargs, però realment difícils i tècnics (els ciclistes per nassos haurien de posar peu a terra, per exemple) que, molt a última hora, es van "suavitzar", pensant que sol venir també gent gran, canalla, etc.La nostra Marxa sempre ha perseguit tenir una personalitat pròpia i un cert valor afegit. Trobareu més informació en els tríptics i en aquest mateix fil, més endavant.
Aquest fil també preten ser un "vis-à-vis" entre organització i participants, un intercanvi honest d’impressions, idees, suggeriments, crítiques… entre tots, i suposo que som TOTS, els que estem per tenir propostes interessants a Ponent.
Sigueu, ja des d’ara, benvinguts a Butsènit.
22 de febrer de 2007 a les 21:44 #3810
porcalleochoParticipantVaig vindre a la primera edicio i vaig xalar com un crio, despres per una cosa o per un altre sempre anava a correr fora. Ara que les molesties i le dolor mana haig de fer moltes mes curses per terra i camins i tocar l´asfalt sols en competicions. per tant aquest any sere a la linea de sortida. com sempre amb ganes de coneixer nous llocs i nous camins.
23 de febrer de 2007 a les 7:50 #3818
ArctosParticipantBones,
Jo allí estare fidel a la meva cita anual amb la marxa NOGUERENCA.
Això del nou recorregut ja hem té nerviós, serà dur: , serà técnic
: , serà…… 💡 serà preciós.
Ens veiem
24 de febrer de 2007 a les 18:15 #3843
albertboParticipantArctos, tranquil home, mai no podràs estar si no nerviós, si almenys tan inquiet com nosaltres per tal que tot surti bé.
El dia que vam sortir a rodar junts ja et vaig avançar els canvis. No t’has de preocupar de res, sé que t’agradaran i que disfrutaràs molt, com jo he fet ja. És més, estic quasi segur, quan demà vegis els recorreguts, que qualsevol dia agafes la bici i te’ls fas, i tu veuràs.
Vinga, company, fins demà !2 de març de 2007 a les 1:10 #4035
segarrencParticipantSalut companys,
Lamento albertbo no poder gaudir d’aquesta marxa perquè m’agafa al mig d’un torn de nit i com comprendràs no són les millors condicions per presentar-se. Espero que us vagi força bé i que alguna edició de les moltes que n’hi haurà s’amotlli al meu calendari laboral.
Una abraçada a tots.
6 de març de 2007 a les 6:52 #4134
CritMembreMestre, tot preparat?
Per cert, bon tríptic el que ens van repartir a Balaguer. Bon disseny, paper, amb altimetria i recomanació especial:
visiteu https://www.km0.cat
Merci per tot i endavant!
9 de març de 2007 a les 22:33 #4248
albertboParticipantBé, amics, el gruix de la feina, abans de rebre-us, està fet. Hi havia dues qüestions importants, d’entrada: decidir els nous circuits i tenir la informació a punt, com anys enrera, a la Mitja de Balaguer. Amb això hem anat justets de temps però ja està fet. Ara s’estan acabant de lligar els caps que encara queden solts.
Ah!, ja tenim el primer corredor inscrit, i no, no és del meu poble. Ahir vam rebre un fax des de… Molins de Rei !! 😯 . N’hi ha que ben d’hora ho tenen clar…
A reveure !28 de març de 2007 a les 18:46 #4744
porcalleochoParticipantQuedan pots dies per la Marxa i ja podeu comptar amb la meva participació.
28 de març de 2007 a les 19:42 #4746
CritMembreI la meua!!
29 de març de 2007 a les 20:44 #4784
albertboParticipantSi no teniu el tríptic, trobareu la informació essencial a http://www.lleida.org/atletisme/calendari/2007_04_15_butsenit.htm
3 d'abril de 2007 a les 21:47 #4941
Emili Rebull NoguésParticipantAlberbo
Com ho tens tot això???
Vigila que ja estem a punt i pujarem amb molta gana
Si necesites alguna cosa, sols cal dir-ho.
Una abraçada
Emilimar3 d'abril de 2007 a les 22:43 #4943
martaParticipantAquesta és l’altimetria de la marxa!!
3 d'abril de 2007 a les 22:55 #4944
albertboParticipantCoi, MARTA, encara desperta ???
I treballant amb les altimetries ???? Mil gràcies !!!!
Emilimar, m’espantes de content que em poses. Quants penseu venir ? L’esmorzar, ja t’ho dic, serà ben al vostre gust.
Salut !
4 d'abril de 2007 a les 6:22 #4945
Emili Rebull NoguésParticipantAlbertbo,
De moment estem inscrits la senyora i jo (fa dies, ja ho saps), no se pas si vindrà algú més, pero en 10 dies, segur que faig seguir més gent, doncs el dia 15 el club no en te preparada cap més.
Una abraçada
Emilimar4 d'abril de 2007 a les 6:58 #4946
CritMembreVinga, vinga, tots cap a Butsènit!!!!!
Només de pensar com estarà la terra amb aquesta aigua, maca, Albert??
Salut
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.