48 h després dels Templers

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades

Bon dia a tothom,

Des de manresa tinc el plaer d’afegir-me als comentaris positius d’aquesta cursa, la primera que feia. No anava mal encaminat en les meves expectatives inicials que es van complir amb escreix. Si voleu veure el meu comentari més detallat, us convido a llegir l’escrit que n’he fet al meu blog (http:joancarlesllurdes.blogspot.com). Tingueu per segur que la recomanaré per a les properes edicions i si pot ser, a la bossa d’obsequis hi afegiu una segona ampolla de vi.

Ens veiem i la meva més sincera enhorabona a l’organització.

Enric
    Moderador

Hola frederic:

Ja vam fer una proposta de la segona ampolla de vi per a tots, però vam discutir amb el patrocinador perquè ens la volia donar de cava i vam dir que ni hablar del peluquín.

Anotem el suggeriment, el nom queda anotat ( a canvi ens pots ficar dins la llista de webs que consultes) .

Per cert, no he pogut trobar el comentari de la cursa al teu blog, no se si tinc alguna mena de problema al meu ordinador o l’ enllaç no es correcte

Gracies per la valoració, ens retrovem amb els altres 999 el 2010. :woohoo:

Hola Enric,

No conec el cava dels Costers del Segre però potser millor el vi, tot i que en qüestió de gustos no hi ha res d’escrit. Era només un comentari una mica en broma perquè no és gaire habitual que la bossa d’obsequis inclogui una ampolla de vi. Un altre punt a favor de l’organització. Respecte que no pots veure el meu comentari de la cursa al meu blog,és lògic que passi perquè abans m’he precipitat ja que encara no l’he publicat. L’estic escrivint ara mateix i suposo que no passarà gaire més temps abans que el publiqui.

Seguim en contacte i t’agafo el suggeriment d’incloure la teva pàg. Web al meu blog (entenc que és la del Km0?).

Enric
    Moderador

Hola Frederic.
    Si creus que lo de l’ ampolla de vi ja es molt, et vas perdre el que vam donar a la Marxa del Segrià, t´ho recomano. A mes a mes de tot el que es va donar de jalo durant la cursa – fruita local, taronja partides, coca, xocolata, beures i torró i ningú es va quedar sense- , la gent va marxar amb botifarra, llonganissa amb pa de pagès amb tomata torradet ben posadets, i com la caputxeta, un kilo de mel-. També van ser 800, i la marxa 21 km.

He entès perfectament el sentit del teu missatge i s’ agraeix, jo també soc de la conya. De fet ja coneixia el teu blog, sr profe (soc del sector). Si portes 200 persones, en lloc d’ una botella, et convidem al dinar que ens van preparar els Castellers al seu convent (ho es, de veritat, el de clausura de Santa Clara). Km0 es molt Castellers de Lleida, temin molta sort de tenir-los al costat, així com als Grallers.

Gracies per tenir-nos en consideració i venir i suggerir-nos. La veritat es que es l’ objectiu que tenim.

Fins aviat i… les crítiques que aportin, seran benvingudes, el to de les teves entrades m’ agrada força.

una abraçada

Enric
    Moderador

Frederic

En la teva línia…

NO SUS PERDEU EL COMENTARI DE TEMPLERS AL SEU BLOC!!!
    :woohoo:

GRACIES ;)

http://joancarlesllurdes.blogspot.com/2009/06/allistem-nos-lexercit-dels-templers.html

estefi
    Participant

bons comentaris, bona cronica….
    :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:
    …. ep¡¡¡ llebres¡¡¡ parlen de nosaltres, ¡¡¡
    :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:
    tenia dubtes del color del globus, groc , crec que va ser acertat… a les fotos de prensa queden fantastics amb el cel blau… es veien molt be.
    estefi;)

JFK
    Participant

Bon dia Frederic,

Ja fa dies ens vas convidar a entrar al teu blog. Em va agradar molt. Les teves cròniques enganxen per la naturalitat en què les descrius. Ets un cracs de la literatura!

Enhoraboma pels reptes que et proposes i agrair-te els teus comentaris de la nostra cursa.

L’any que bé t’esperem amb els braços oberts.

cargol
    Participant

Bona crònica Frederic.
    Un consell per a millorar marca. No tornis a pendre un café amb llet/tallat abans de sortir a una cursa, la llet es dels liquits més dificils de assimilar pel cos i pot produir indigestions.
    Fes com els cracks africans a l’hora d’esmorçar abans de sortir a fer una marató: cafeteres senceres, aixó si, de café SOL.
    T’esperem al 2010.
    Salut i força Templers.
    Abel

Hola a tothom,

Mercès pels vostres agraïments. Si veieu el meu “irrisori” historial de curses (de moment), les de Ponent em tiben més (deu ser per arrels familiars, tot i la quilometrada que he de fer des de Manresa per anar-hi. No dubteu que la recomanaré per a l’edició del 2010 i que si encara mantinc la dèria per córrer ens hi retrobarem de nou. Per cert, al company Cargol dir-li que li agraeixo molt el suggeriment de dopatge a l’estil africà i que eviti la llet amb el cafè. És cert, la llet no va gaire bé per córrer però és que hi estic tant acostumat a prendre-me’n un al matí que si no ho faig, aleshores sí que em quedo clavat a la línia de sortida.

Una abraçada a tothom i que tinueu un bon dia de Sant Joan.

Per cert, abans m’he oblidat de dir-vos que ja tinc enllaçada la vostra pàgina de Km0. cat al meu blog. De fet, reconec el lapsus per no haver-ho fet abans ja que, curiosament, la miro força regularment.

Ens veiem potser a Bell-lloc.

S'està mostrant 10 entrades - de la 1 a la 10 (d'un total de 10)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.