3a Cursa del Corriol de Solsona - 17 maig de 2009

• Aquest tema està buit.
  • Autor
    Entrades

Hache
    Participant

Inexplicablement, els companys de Solsona encara no han promocionat aquesta gran cursa que es celebrarà el proper 17 de maig. Teniu l’enllaç de la cursa a la pàgina d’inici de properes curses de km’0 ó directament;

http://www.fondistesolsones.org/inscripcionscorriol.html

L’any passat cinc intrèpids km’0 fent gal•la d’una gran optimització de recursos, van compartir viatge i experiències, i van passar una jornada d’allò més maca al Solsonès……

Us ho perdreu???????????????????

Saltamartí
    Participant

Joiñiiiisss,

Un altre cop que me la perdo, jo m’he apuntat a la cursa de Montblanc de muntanya i resulta que coincideix el mateix dia. Au animeu-vos al corriol de Solsona. Quina canya i quin munt de curses de muntanya. Cada cop ens ho passem més bé.

Penseu que aquestes curses, a vegades no cal promocionar-les. Els límits els posen a 150 o 200 participants com per exemple Montblanc, però el que no sabeu és que hi va un campió de curses de muntanya i no sóc jo, he he he.

Au l’any que ve a Solsona, a veure si puc.

Visca la muntanyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

txin
    Participant

Hache, moltes gràcies, ets un sol de debò.
    :blush:
    A part de córrer, a vegades vas atrafegat i se m’ha quedat pendent el fòrum!!!

Si sinyor!
    Mantenim la convocatòria i hi estem treballant de valent!!!!
    Espero que hi assistiu amb totes les ganes de córrer i passar-ho bé, com en les edicions anteriors. Nosaltres ens hi estem esmerçant de valent. Trobareu tots els detalls a:

http://www.fondistesolsones.org/

Saltamartí
    Participant

L’any que ve si va, a veure si podré. Si no vaig errat, he vist que heu ampliat a 250 inscrits. Si que cal promocionar-les sí… Però aquestes curses són molt maques i enganxen.

Hi vaig fer una passejada fa temps i com em va agrada tant volia fer la cursa, però no hi ha manera de poder anar-hi.

:dry: l’any que ve…

Pere Pujol
    Participant

hola,
    tinc ganes de fer el corriol,m’han parlat bé de la cursa i del seu entorn,a veura si ens tracten bé els de la comarca veina,veig molta gent del Bages apuntada

esperem que acompanyi el temps

salut i peles!! o paz i amor!!! o tot!!!

Pere Pujol
    Participant

75 apuntats sols:dry:

esperaré apuntar-me,falta gent a Solsona!!!!!!!!!

albertbo
    Participant

M’hi he inscrit avui, pot ser el moment de fer una petita prova. Des de Borges cap cursa pròpiament dita, però ara estic convençut i decidit, amb ganes. El Corriol és el lloc i en el moment ideal :kiss: , a veure si poc a poc torno a engegar. Qui més hi puja ?

By Keds
    Participant

Hola Km0’s.

Aquest proper diumenge 17 de Maig estic segur que hi haurà una gran cursa a Solsona.

L’any passat vaig tenir la sort de poder anar a fer.la amb uns quants km0’s (Lagartija, Albertbo, Hache, Baldato, Edu….) i m’ho vaig passar molt i molt bé. Una gran cursa en un entorn espectacular…..

Aquest any malauradament no estic encara per fer curses….Però la recomano fermament!!

Albertbo, et desitjo sort en aquesta “petita prova” que dius que faràs…..i quina enveja!!

Cat,….no ho dubtis, cap a Solsona hi falta gent !!….No sempre la qualitat i la quantitat van juntes de la mà.

Salutacions.

txin
    Participant

Jovent!!!!!:P
    Queden 20 places finals i TANCAT.
    B)
    ESPAVIL! ;)

Pere Pujol
    Participant

ostres demà vaig a fer la insc…….

siusplease guardeu-ne un

així ho faré by keds,segur que és maca

By Keds
    Participant

Molta sort, Cat…

Esperem la teva crònica….B)

Pere Pujol
    Participant

Hola a tothom,
    espero fer-la by Keds la crònica,hummmmm a veura si ens mullarem,ja ni ha prou d’aigua enguany…..

comptan que és de muntanya,si plou,els entrenos fets(s.c.)i la f. de f.,caldra saber en quan tanquen la cursa de temps final:unsure:

bé doncs demà hauré de mirar de fer uns 40 minuts per veura com estic (fotut com sempre…)

salutacions

Pere Pujol
    Participant

Hola,
    que hi ha algúuuuuuuu…….
    que esteu ultimant els detalls o acabant de marcar?????????

fondistes del SSnes on sou???????? :)

Pere Pujol
    Participant

Hola a tothom,
    magnífic dia per córrer(una mica de calor),notable preparació dels fondistes del Solsones,bon circuït(duret en el seu inici)
    recorregut entretingut,bona bossa,avituallament i controls
    el punt menys positiu potser el tema dutxes:dry:

la cursa
    col.locació a la sortida,em posodel mig-final,però la pitrall 44 diu que ella era allà,pas enrera i cap problemo…;)

inici amb tró de traca i som-hi pujada al canto,tothom buscant el seu ritme(alt al inici),la cursa serpenteja pels camps prenyats d’espigues,un sol que pica com pica la pujada,
    un grupet de Borges va davant meu fins al Qm 2 que sembla que afluixen i les vaig deixant enrrera fins que la xerrameca és inaudible,i segueix pujant…buff,camins amples,fortscom les demes pujades…bufff..bufff..(quant s’acaba el patir…)

cap el Qm 4 la xerrameca de les “arbequines” cada cop més aprop fins que errada de novato!!!! (tinc pijera):S

parada al final d’una baixada i passada de les xerradores i 40 corredors més….. en fi… avall que ara fa baixada,corriolet d’un en un i fins el avituallament,parada per xerrar amb els avitualladors i anar desde aqui amb ;) llebre de luxe:) fins l’arribada sense problemes

al tocar la zona d’asfalt les xerradores han pujat en un 4×4 per un problema de mareig-caiguda

arribada en 1h 03 i content,el pubis tocadet però bé
    dutxa i ST amb el cibades Team de Manresa (la dutxa solet eh)
    👿

fins a Templers !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

marta
    Participant

Bon dia avui a Solsona!! I una cursa molt maca!!!!!

Una mica accidentat l’inici, primer ens hem saltat un trencant i hem anat a parar a Ponts. En arribar, 20 minuts abans, i mirar el llistat d’inscrits no hi erem, tot i tenir confirmació per mail des de dimarts i portar comprovant de pagament, així que a esperar si algú no es presenta per poder córrer amb el seu dorsal i xip. Així que en Frank a les 9:59 anava al cotxe a canviar-se, sort que no han set puntuals a començar.

Per mi és una de les curses amb el recorregut més maco. Coneixia el recorregut i esperava patir, però xino xano i gràcies a la gran quantitat d’ombres he anat molt bé. M’he trobat molt millor que a Tàrrega.

En arribar agafar la bossa complerta, sense coca i ni síndria ja s’havia acabat, a saludar els companys/es de club i cap a la dutxa, avui tocava fira i dinar familiar a Solsona.

Ara a esperar les classificacions i fins l’any que ve!!!

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 17)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.