35e. Marathon París 10 abril 2011

• Aquest tema està buit.
  • Autor
    Entrades

Hache
    Participant

Perdoneu l’atreviment d’obrir aquest fil, però com estic segur de que ens farà una bona crònica d’aquesta enorme Marató amb només 40.000 atletes:blink: :blink:, deixo el fil inaugurat i a l’espera de notícies;

MOLTÍSSIMA SORT MIREIETA!!!! I A GAUDIR DE L’EXPECTACLE!!!!!

Arnau
    Participant

MIREIETA AL PODER !!!

Que vagi molt be i gaudeix força. A la tornada ens ho has d’explicar, si o si !!!

salut i kms

Jordi Codony
    Participant

Amiga MIREIETA, et desitjo que tinguis moltes, moltes, moltes bones sensacions…i disfruta al màxim!!!:)

cargol
    Participant

Quina enveja, aquesta em falta, ja ens contaràs.
    Oh, la, la!

Mireia
    Participant

Amics kilometreros!!

Ja soc a la France!!

Gracies a tots per pensar en moi;

Ambientazo espectacular. I le dimanche que no nos pase nada,40.000 bojos cremant Paris. O la la!!!

A disfrutar_la; que s’ho val.

Us conto a la tornada.

Mua

bru
    Participant

Ieeeeps,

Molta sort Mireieta i disfruta, a passejar la nostra equipació per Paris!!!

Salut

Hache
    Participant

Suposo que patint “como toda Marathon que se precie”, però una altra al sac…..

FELICITATS MIREIETA!!!!!

Ara toca descansar i….. preparar crònica;) ;) !!!

Una abraçada,

Jose H

homedferro
    Membre

WOW

03:49:49

Ens ho explicaràs oi?

Enhorabona i a descansar!

kepasaneng
    Participant

Què crack!!!! :woohoo: :woohoo:

I amb la calor que m’han dit que feia! Enhorabona!!!!

Salut!!

Arnau
    Participant

Venga va, tots junts: campioooona, campioooona, oe, oe, oeeeee !!!!!!!

Moltes felicitats Mireieta !!!

Volem saber com va anar. Cronica si et plau !!!

Salut i kms

Mireia
    Participant

Mis niñoosssssssssss!!

GRÀCIES A TOTS PER PENSAR EN MI I PEL ÀNIMS REBUTS!! SOU UNS SOLETS!!!:laugh: :laugh:

Ahir, acabada d’aterrar de terres franceses, vaig empalmar amb un tren nocturn, i cap a Palencia, a fer un curs setmanal. Així que de dormir, rien de rien, per lo que lo de la crònica, si el guapet del Redman m’ho permet, s’haurà d’esperar uns dies, que la neurona em patine, i potser que solti alguna tonteria.

Encara que per obrir boca, dir-vos que realment és una marató super super recomanable, per tot lo que implique (quantitat de gent, ambient espectacular, una monada de ciutat i de recorregut, animació pels carrers, tant a nivell popular, com d’ambientació musical, tot elevat al màxim!). Això si, és una marató per anar a disfrutar-la, ya que de ràpida no te res ( per sortir ja trigues entre 10 i 15 minuts, això si tens sort i surts dels primers calaixos), i el fet de ser 40.000 persones corrent per carrers estrets feia que en diversos moments de la cursa es formesin taps que et feien frenar de cop, parar i esperar una estoneta a que poguessis començar a tirar; i no dir lo de compartir un 90% de la cursa amb els braços i peus del gentio acumulat.I la calor, mare meua, quin solarro!!B)

Tot i això la vaig viure intensament, i tot i el cansament arrossegat del llarg entreno i de la visita megaultraràpida duta a terme a la ciutat en dia i mig, em vaig sentir força bé i força animada.:P

Bueno, que al final si us contaré tot; deixem algo per un altre dia. To be continued…;)

Mireia

CARLOS
    Participant

Això d’empalmar amb un tren cap a Palència, és una nova duatló o se’t va fer curta la marató? 😆

Enhorabona campiona!!!

Arnau
    Participant

Mireieta ha escrit:

Quote:
    si el guapet del Redman m’ho permet,

¿¿¿¿????

Definitivament devia fer mooooooolta calor a Paris :laugh: ;)

Felicitats Mireieta !!!

Esperarem el temps que faci falta perque et recuperis.

Salut i kms

S'està mostrant 13 entrades - de la 1 a la 13 (d'un total de 13)

El fòrum ‘Cròniques (tancat)’ s'ha tancat a temes i respostes noves.