31a Marató de Madrid, 27 d'abril de 2008

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    JOSE MANUEL MABILLY
    Participant

COMPAÑEROS, YA HE ENVIADO LA INSCRIPCION PARA LA MARATHON DE MADRID CON EL NOMBRE DE km0 ponent ESTA SERA MI 56 MARATHON A MIS 59 TACOS, ESPERO NO SUFRIR MUCHO.
    ME HACE MUCHA ILUSION LLEVAR EL NOMBRE DE Km0 ponent CON LA NUEVA EQUIPACION EN ESTA MARATHON

segarrenc
    Participant

Salut companys,

Molta sort Mabilly!. De patir no se si te’n escaparàs, tobogans constants, possiblement calor, això sí molt bona organització. Madrid és l’única que he començat i no he acabat -guarda’m el secret-. Durant un temps va ser un compte pendent. Ara que la feina serà meva per poder-ne córrer una altra és tan sols una anècdota.

Una abraçada a tots.

Joker
    Participant

Company Mabilly,

Seria un honor que portessis la nova equipació en aquesta marató. 😉

montoliu
    Participant

ADOLFO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

socorro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

que ens vols deixar sols ò qué????????

desprès de 15 dies de "baixa" per malaltia torno a la feina. no val a badar, tots els que hem fet Madrid ja sabem el pà que s’hi dóna, i si no que li preguntin al jmarkala (per cert, on cony ets???????) i a tots els valents que la vam fer l’any pasat.

He mirat el perfil d’enguany i.. 😯 😯 … jejejejeje, diuen que potser és una mica més asequible que l’any pasat….jejejejejeje…
    Els ultims 15 km foten esgarrifar (per cert, el perfil de la web fot riure, hem sembla que ho volen suavitzar per evitar descartes).. ja ho sentirem a dir…..

per cert Alvarfanyez, tu que ets de la terra, ja ens en faràs 5 cèntims dels ultims 15 kms. ah! company,: si vas fer la de l’any pasat (enhorabona) estàs mès! que sobradament preparat per a qualsevol marató ja que hem sembla que com aquesta poques, poques…

A reveure.

Adolfo!!!!!!!!! Auxilio!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lefox
    Participant

Ondia !!! montoliu, tan dura és?? Estic mig inscrit, es a dir, he fet el pagament amb la targeta, però el sistema es veu que no funciona bé del tot. He trucat per teléfon, m’han agafat les dades, i m’ha donat la sensació que tenen molts problemes amb les inscripcions. Espero que m’ho arreglin, doncs ja tinc bitllet d’ave anada-tornada.
    Vaig fer la millennium marathon homenatge Fiz i Antón a Madrid al octubre de 2001, pero era un recorregut totalment diferent. Sortida al Bernabeu, i arribada a la Casa de Campo, i a més debutava en la distància….!!!

A continuar la preparació….
    Nanit,
    😯

montoliu
    Participant

company lefox:

dura?? rés home rés. xupada, com totes les maratons amb una bona preparació.

El que pasa és que hi ha un puja-baixa constant, amb la primera mitat tirant una mica pit avall i la segona pit amunt. al final hi han un parell de "costetes" una mica empinadetes però bahhh!!.

només cal tenir en compte que és fa dificil agafar un ritme constant, que s’ha de guardar una mica de "fuelle" pel final i……. "prueba superada"…. resum: "no problemo".

A reveure.

lefox
    Participant

Moltes gràcies per l’info, montoliu.
    Avui consultant la web, per fí he vist que ja estic inscrit.
    Continuarem, a partir d’aquest cap de setmana, ja mes suau l’entrenament.
    El que no hagi fet fins ara, ja no ho faré.
    Mirarem de conservar quelcom pel final.
    Mabilly, suposo que allò serà una bogeria, però tot pot ser, igual ens trobem, si més no, que hagi sort.

Nanit,
    🙄

estefi
    Participant

😯 QUI VE AQUEST ANY A MAPOMA?
    …….. ❗ DE MOMENT ES VEU EL TEMA TRANQUIL? NO?
    ESTEFI 😉

estefi
    Participant

EO!!!!!!!!!!!!!!!! 😯
    ALGU VA A LA MARATO DE MADRID!!!!!!!!!!!
    😮 jo, per circuntancies, de que el meu equip d´Ultrafons Ñ, organitza els "globos" de la marato, JO ESTARE ,I PORTARE EL GLOBO DE 4 HORES….. (si ni passe res, que encara estic curan una ungla infectada….!!!!!), pero si tot va be, estare de GLOBERA A LA MARATO, DE 4 HORES…… JA…. 😉
    ME FA MOLTA IL.LUSIO….. ja anire contan si tot va en positiu….
    sera disfrutar de la cursa…. aquest any es mes "planera"….. venga anims, i a per 4 hores….(si vol algu, es clar!!!!).
    estefi 😉

Adolfo
    Participant

isma, Estefi, Mabilly, Lefox……Estoy inscrito y pensándome si voy o no…..Bueno "Tú ya sabes…", sin una buena preparación es un tanto suicida.

Estefi…igual me sumo a tu Grupeta….Voy a intentarlo en los pocos día que quedan..

Un abrazo…

ISMA:. "MONSTRUO"……..ESTOY CONTIGO,

montoliu
    Participant

iepaaaaaa!!!!!!!!!!!!!

que? Adolfo??……….. ja ens entra la cagarela o que????….. no pensis tant i guardat les neurones pels ultims 7 km a Madrid, que prometen emocions fortes.
    Per cert, com que ets un dels grans, et vaig fent càs, i estic fent tiradetes a un ritme molt suau, a més a més tampoc estic per tirar cohets perquè tinc agulletes per tot arreu: massa temps parat i amb el cap a tres quarts de quinze, però bé, haurem d’apretar la setmana que vé, jejejeje.

Estefi: quin honor ( i responsabilitat) portar un globus, segur que aniràs sobrada i no tindràs cap problema. ANIMS. A veure si quedem un dia i hem fas cinc centims d’aixó de l’ultrafons, fa temps que li dono tombs, però no m’acabo de decidir per on començar.

ADOLFOOOO, vinga va, APRETAAAAAA

estefi
    Participant

😯 TANCADES LES INSCRIPCIONS!!!!!!!! 😯

pero….. qui vindra de les terres del Ponent?
    si hi ha penya…. fem llista (queda ja poc….) de la foto m´encarego jo, portare´m camara…
    😉 estefi.

montoliu
    Participant

vinga doncs, llista al canto:

-els 5 magnificos:

-ESTEFI
    -MABILLY
    -LEFOX
    -ADOLFO
    -MONTOLIU

som-hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adolfo
    Participant

Creo que mi amigo Isma ha dado en el clavo….. ¡ Es cagalera!…….
    👿
    Según mi altímetro atmosférico, la cosa está así:

MADRID 2007 ascenso 333m descenso 347 m.
    MADRID 2006 + 330 m – 307 m.
    MADRID 2005 + 279 m -290 m.
    MADRID 2004 + 231 m -251 m.

Creo que este año será parecido a la edición de 2004, (si no nos engañan, como siempre).

En cualquier caso no será peor que aquel año terrible en el que, lloramos junto a nuestros amigos de Madrid los, aún sentidos, atentados del 11M ….(Vaya Mierda!!!!)… y un calor horroroso, unido a los inevitables 600-700 metros de altitud…..!!! Qué ahogo…!!!! Ese pulsómetro que rula 5 o 10 ppm más de lo habitual……En fín….nadie nos obliga a acudir a esa cita, fuera de nuestro propio orgullo……¡Mejor dicho.. 🙄 Ilusión..!!!!!

Estefi……Eres nuestra Musa… :D :D :D .Nos haremos la foto si esta última semana de entrenos no acaba con nosotros.

Álvaro…..nos faltas tú….neng! 😈

Me ha hecho gracia ver como los impresentables de Mapoma han ampliado el plazo de inscripción (a precios razonables) para evitar que BARCELONA se convierta ya en 2008 en la NOMBER ONE de España…… ❗ ❗ No problemo…… ❗ .si no es este año…. será el siguiente…….
    ¡Morderéis el polvo “amigos”! …..No se puede jugar a burlarse del humilde corredor popular.
    BARCELONA A POR EL LIDERATO DE EUROPA………SOM HI…!!!!! 😈 😈

montoliu
    Participant

i bon hora!!

ja sóm a l’ùltima!!! :? :?

farem foto o què?? al mateix lloc que l’any pasat??
    per cert, suposo que aquest any m’esperareu (no com l’any pasat) i tampoc hem fareu lo de Barcelona oi??????? Adolfo??????????

Salut!!!

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 35)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.