2ª TRAIL RUNNING ARBECA ------ 27/11/2011

• Aquest tema està buit.
  • Autor
    Entrades

JOSEP MARIA
    Participant

Ja estan obertes les inscripcions per la 2ª Trail Running d’Arbeca . Plaçes limitades . Més informacio a :

http://trailrunningarbeca.blogspot.com/

Salut i km

Saltamartí
    Participant

Muntanya, però, no pas massa durilla.

Hi vaig ser l’any passat, molt content amb l’ambient i el recorregut.

:woohoo: :woohoo:

:woohoo: :woohoo:

jorge
    Participant

Aquest any m’estrenaré en aquesta Trail. És molt tècnica?

javatorr
    Participant

Segurament també hi seré!

A divertirse
    amunt-:) avall-:silly: avall-:silly: amunt:P

Pitit
    Participant

Eps,

Jo la vaig fer l’any passat i no és tècnica, això sí, és matacames i força bonica per aquells verals.
    L’any passat fotia una rasca descomunal i això ho va fer dur, ja està bé córrer amb fresqueta, però no gairebé tota l’estona sota 0, espero que aquest any el temps toleri més.

Suposo que jo també hi seré.

JOSEP MARIA
    Participant

Aquest any el recorregut es totalment nou , mes divertit ,on hi ha mes corriols i aixo si serà una mica mes dur Peró la distancia es una mica mes curta 32 km respecte als 37 km de la primera edició .Aixi que animeu-vos i el dia 27/11/2011 os vull veure al poble d’Arbeca

Saltamartí
    Participant

Vinga, ja queda menys. Pel meu gust els -4 graus de l’any passat van fer una cursa suportable a un bon ritme tot el recorregut.

Seria bona idea una marató, per si busqueu vots, un a favor de la marató per l’any vinent. :woohoo:

Salut i ànims!

JOSEP MARIA
    Participant

A poc a poc anem treballant sobre el recorregut de la cursa i per fi ja tenim el recorregut de la petita tancat, resultant ser de 20 km abans de 16 km com teniem en principi, però a causa dels treballs realitzats pel traçat del canal Segarra – Carrigues, hem hagut de variar el recorregut. Esperant que aquest contratemps no sigui un problema greu, aquí teniu la altimetria i el track de la cursa. Us esperem el proper 27-11-2011 a Arbeca.

http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=2153705

alexriu
    Moderador

Ep!!!!

Inscrit ens veiem a Arbeca!!!

Salut i km´s

alex

Francesc
    Participant

Salut!

No sé si em treuran el comentari però vull que quedi constància…

Quina “xapusa” d’organització de la Trail d’Arbeca!! Quina mena de criteri has seguit per tancar les inscripcions sense avís previ ni sense arribar al nombre mínim de participants???

Noi, t’has lluit!!

Apa!

Primer de tot és que em contestis a una pregunta: Has organitzat alguna vegada algun esdeveniment d’aquest tipus? . I ara et vaig a explicar el criteri que ha pres el “nyap” d’organitzador d’aquesta carrera, vist que les inscripcions anaven molt lentes i estàvem molt a prop del dia de la cursa, em vaig veure obligat a abastir-me de 150 peces com a regal als participants i perquè es va arribar a aquesta quantitat vaig decidir de tancar inscripcions, i ja que un servidor no vol que succeís com en altres carreres que t’inscrius, pagues uns diners i no et donen res, doncs no accepto el “ nyap “ de critica, i la propera vegada a veure si corres més a inscriure’t. Les inscripcions es tancaven segons el reglament el dia 20 de novembre i estaven obertes des de el 14 de setembre , crec que hi havia temps suficient per fer l’inscripcio………….

Francesc
    Participant

Com a integrant d’un club gran n’he col·laboratt en l’organització de curses des de fa alguns anys, bastants… i és per això que et puc dir el que penso…n’he trobat de coses arreu, però aquesta m’ha semblat de les grosses…

El que està clar és que un cop “passat pel forro” lo del dia 20…s’hauria hagut d’anunciar quin dia es tanquaven inscripcions…crec jo…

En quant a lo d’inscriure’m abans…com vols que m’inscrigui abans del dia 20, si només estaven apuntats 20 persones…??

Pel que fa al regal…quan pago una inscripció a una cursa, jo almenys, no ho fai per la samarreta que doneu…

Bé, sort pel pròxim any, i accepta les crítiques home! que no passa res…

alexriu
    Moderador

Crònica d´un novell a la II trail d´Arbeca.

Al recollir el pitrall a les vuit del matí penso que disposo de quasi be d´una hora, fins al moment de la sortida, per preparar el material adequat a la baixa temperatura.

Sembla que el sol no vindrà a visitar-nos avui. La boira alta, ho impedeix. L´ambient és fred i molt humit, accentuat per les últimes pluges. Aquestes han deixat els camps enfangats, i les pedres són un parany perillós.

Preparo el bidó d´aigua i un parell de gels que em lligo fermament a la cintura. Abans, segueixo el que com el ritual d´un guerrer encaixant-se la seva armadura, s´ha convertit en el pròleg de cada cursa.

L´hora de l´escalfament just arriba quan començo a veure darrera del vidre del cotxe, que els altres corredors ja ho fan. Tot sol lentament començo a trotar per la carretera paral.lela a la pista d´atletisme, on , sense adonar-me´n unes hores després hi faré cap.

Miro i busco una cara coneguda. Però res de res. Deu ser que tots portem les cares enfundades a resguard del fred. Finalment em sembla veure el groc d´una samarreta com la meva. Sóc la Mireia em diu. Intercanviem impressions. El fred fa la parada breu. Continuem escalfant per diferents direccions.

La gent lentament s´aplega a dins de la pista d´atletisme, on hi ha l´arc de la meta. Uns estiren, uns altres xerren…. Un parell de voltes per la pista. Ràpidament saludo a en Juli que camina capficat en la feina de cronometrar la cursa.

Uns minuts més tard es dona la sortida després d´un emotiu minut de silenci en record d´un familiar de l´organtizació. Comencem a trotar per la pista. Sortim d´aquesta i enfilem un camp a través. El terra es molt tou i humit. Els peus s´esfonsen fàcilment a cada pas.

Seguim per camins en grups petits de dos o tres corredors. El ritme es suau i còmode. Ningú del voltant sembla aventurar-se davant un circuit amb tants desnivells. Tot és nou. No se que m´espera.

Aviat sortim del camí i comencem a córrer per senderes en fila índia. Sembla que el ritme augmenta lleugerament. M´enganxo a dos corredors que al parar a fer cua per fer un petit salt en una baixada comenten per darrera; “com estic disfrutant avui”

Seguim per senderes sense perdre ni un instant la mirada del terra. Pujem, baixem, tornem a pujar i tornem a baixar. Avançar altres corredors es difícil. Al igual que fer-ho en una carretera de muntanya buscant aquell tram de linia discontinua per prémer l´accelerador del cotxe.

Creuem unes terrasses d´oliveres. Hi ha molt de fang enganxós. De sobte apareixen uns corredors per la terrassa immediatament superior. S´han despistat i no veuen les cintes que marquen el camí. Darrera meu, per primer cop sento la veu de qui em segueix fa més de vint minuts, “tot recte nois, tot recte!!!”

Seguim uns kilòmetres més i arriba el primer avituallament. Passo de llarg. Porto el vidó mig ple. Només he fet uns quants glops.

Segueixo corrent. Vaig en un grup de tres corredors. No veig ningú mes per davant. No sento ningú per darrera. No se ón soc. No tinc cap referència visual. No m´importa estic gaudint apartant branques, esquivant pedres, saltant, …Seguim els tres un darrera de l´altre. Jo soc qui tanca aquesta expedició.

Entre uns arbres em sembla veure una taula d´avituallament. Ara si que paro penso. Tinc tres motius importants. La pedra al peu esquerra, que més que mal, no deixo de pensar en ella. Les ganes de regar qualsevol arbre o arbust autòcton. I la rialla amable dels solitaris voluntaris.

Mentre agafo fruits secs i xocolata i el simpàtic voluntari m´avisa de que ara be una pujada d´allò mes bonica, veig la Mireia que arriba. Ella ha parat a l´ avituallament anterior i a més a més anava al grup que havia perdut el camí.

Seguim els dos junts. Passem per una cantera, seguim corrent. Segueixo disfrutant.Les baixades mes llargues fan que el ritme cardíac es templi. Avancem. Aquí la vegetació no és tan densa. Arriba l´ultim avituallament, just davant d´un fort pendent. La Mireia em confirma el que jo pensava. “´és un trencacames” murmura mentre veu un got d´aigua.

L´últim tram recorre més camins que senderes. I es nota que ja baixem més que pugem. Finalment intueixo que falta poc. Efectivament, ja sento a la llunyania l´ambient de la fira al poble d´Arbeca.

Solitaris correm per les carreteres que condueixen a l´entrada del poble.El ritme és elevat desprès de tres hores. Encara tenim l´anim de fer algun comentari mentre un home ens mira extranyat. No em sembla que estigui en una cursa. No veig ningú per davant. Ningú ve pel darrera.

Finalment ràpidament reconec la carretera on unes hores abans havia escalfat i que porta a la pista d´atletisme. Trepitjo la pista i entro a meta. Distancia 32 km Temps total 3 h : 19 m. Satisfacció total.

Icaro
    Participant

Enhorabona Alexriu,

Bona cursa… I millor crònica!!. He disfrutat molt llegint-la :woohoo: :woohoo: :woohoo: ;) ;)

josep
    Participant

Enhorabona Alexriu.

Ja veig que has disfrutat un munt.:woohoo: :woohoo:
    A PER LA PRÒXIMA TRAIL !….ara ja no ets un novel.;)

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 17)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.