2a Marxa El Pont de Suert - Tremp 30-04-2011

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    Jordi
    Participant

Anomenada també “CAMINADA DE CARENES”

Dissabte Alguns anirem a caminar una mica. Tinc poca experiència en aquesta modalitat, però espero disfrutar força.

Us deixo l’enllaç per si algú es decideix a darrera hora:

http://www.elpontdesuert.com/filesimagina/agenda/archivos/diptic%20caminada%202011.pdf

Salut
    Jordi

david carrasco
    Participant

Alli estaré una altra vegada per disfrutar i enfangar-nos de valent per aquelles contrades :laugh: :cheer: …
    Per cert aquest any l’ultima part de la marxa és diferent ja que no es passa per santa Engracia ni Talarn, es va directe a Tremp….
    saluts

aureli
    Participant

B) B) B)

Si tot va bé, potser ens veurem entre el Pui de Lleràs i la Creu de Ferri. Bonica carena.
    No correu gaire, almenys fins a Adons, i doneu-nos temps (a mi i a la gosseta !), a arribar-hi !

;) ;) ;)

siau…

Mireia
    Participant

Ens veiem allà!:laugh:

Besitos

aureli
    Participant

B) B) B)

Ací us deixo l’enllaç a l’àlbum de fotografies de la Caminada de Carenes :

http://www.flickr.com/photos/12185688@N06/sets/72157626500609279/

Aviat els cracks del web li donaran el format definitiu.

siau…

lo marrako

Jordi
    Participant

Fantàstic reportatge!!!

Com sempre l’Aureli amb una nota de 10 sobre 10, inmortalitzant a molta gent a mes 1600 mts.

Una caminada molt maca però també bastant dura, al menys pels que no ho tenim acostumat, tot i que som de muntanya…

Tot un plaer compartitr kms. amb mireita, qui em sembla que porta molt millor que jo això de la muntanya.

L’any vinent ho tornarem a probar.

Gràcies Aureli de part d’un munt de Pallaresos.

Salut
    Jordi

Mireia
    Participant

No m’ho podia creure!! :)

Mig morta com anava després d’ aproximadament 25 km de dura pujada des de el Pont de Suert a Adons, mig perduda entre la boira que lentament anava planejant sobre les carenes (em sentia la prota de “Cumbres Borrascosas”), sola com un mussol, i de cop…, és un ocell, és un avió, és un cabirol, és Pedro amb la seva cabreta, és un aborigen muntanyil?…NOOOOOOOOOOOOO!! És l’Aureli amb la seva gosseta, sí, ell sol, amb la seva càmera en mà, el seu barret de palla i sense perdre’s ni un segon de la marxa.:laugh: Gràcies Aureli per un reportatge tant fantàstic i emboirat!

Quina alegria, una ànima amiga enmig de la boira, de la nada; petonets i petita conversa, i a continuar, ara sí, amb les forces i l’ànima renovats, sabent que en qualsevol racó podies trobar una cara coneguda, algú que t’animes en tan dura batalla.:woohoo:

I així va ser, ja que uns km més enllà, vora el 30, em passa com una bala en Jordi, el qual havia començat a Adons i venia amb les piles recarregades; bravo Jordi, molt bona marxa i molt bon temps; i encantada d’haver coincidit amb tu; espero puguem seguir compartint pujades i baixades.:P

Una marxa espectacular pel que fa a paisatges, organització i companyerisme; molt dura, duríssima, pel que fa a perfil, i a recorregut, complicada en alguns trams per trobar el camí; però contenta del temps realitzat (54 km, 9 h, 2ª noia) i d’haver-ho compartit amb tants companys (Bergua, Carmeta, Toni i companyia, i d’altres que vaig anar trobant i coneixent per carenes i valls).

Recomanable 100%.;)

S'està mostrant 7 entrades - de la 1 a la 7 (d'un total de 7)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.