2a Cursa de Muntanya a Capafons, 3 d'agost 2008

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    cucudrulu
    Participant

Per tancar la temporada i descansar una miqueta, el dia 3 d’agost hi ha la 2ona cursa de muntanya Ermita de Barrulles (Capafons-Tarragona).

Es una cursa de 9,3 km, es pot fer perfectament i tota corrent, o sigui que no hi ha grans desnivells.

Jo la vaig fer l’any passat i repeteixo: bona participació, bona organització, bon menjar i beure, sorteig de regals, bons regals ala atletes i molts trofeus. I a més estaré jo 🙄

La pàgina web es la següent:
    http://www.cursaermitabarrulles.com

I si voleu informació de primera mà, ja ho sabeu.

SALUTT!!

albertbo
    Participant

Home, cucudrulu, quant de temps ! Vas ser tu mateix qui l’any passat, com aquell que no vol la cosa, va esmentar aquesta cursa a Capafonts. Em va saber greu no anar-hi, però solen haver-hi segones oportunitats. A veure si aquest any sí.

Capafonts és un poblet d’on raons professionals em porten molts records. Ja ho he dit en alguna altra ocasió: poquet a poquet, pam a pam, etc.

Si la cursa és com l’entorn magnífic promet, hauriem de ser-hi, no ? Només repassar l’info de la web es veu que és gent que vol fer les coses bé, gent dedicada a qui no l’importa reconéixer les naturals mancances d’una primera edició i sempre amb l’esperit de millorar. Només això ja diu molt en favor seu. Per part meva, ja tenen una gran credibilitat.

lefox
    Participant

L’any passat estava de vacances, però aquest any anirem. La gent va parlar molt bé d’aquesta cursa.
    Anys enrera havien fet una molt bonica en btt, uns 57 kms, però aquest any no.
    Ja he fet l’inscripció.
    Ens veiem diumenge 3 a Capafonts.

Nanit,
    :D

cucudrulu
    Participant

A veura, faig llista:

1.- lefox
    2.- cucudrulu
    3.-
    4.-
    5.-
    6.-
    🙄

albertbo
    Participant

Em sap greu, companys, però he decidit dedicar els dies de vacances a evitar més curses, mentalitzar-me cara al futur i treballar en la foscor 😆 😆 😆 .

Ei!, que ho dic de debò.

😆 😆 :mrgreen:

lefox
    Participant

Llàstima albertbo, vas venir a l’Espluga i no ens vam veure. Recupera’t bé per l’inici de la temporada, que começarà molt aviat. Ja ficaré un post amb la primera mitja d’aquí un mes.
    cucudrulu, tot i que estem a prop, no ens coneixem. Demà segur qu’em reconeixes, porto els braços vermells de mercromina. Aquesta tarda a la cursa de btt de l’Argentera
    http://www.argentera.cat/pagina.php?id=43,
    al començament de l’última baixada, una trialera, he sortit volant per damunt del manillar de la bici, i he rodolat una estona muntanya avall…..
    Demà no sé com em trobaré….
    Nanit,
    😯

albertbo
    Participant

lefox, espero que no sigui res de res això. Si vas a Capafonts serà senyal que no.

L’Argentera… Ummhhh, un altre poble lligat íntimament a records atlètics…

El meu país és molt petit.

lefox
    Participant

Eisss, gràcies. Si que vaig anar a Capafonts, les rascades, no res. Una mica de dolor al turmell esquerre, em vaig posar una bena compresiva i arriando cap a la muntanya…. Recorregut molt bonic, principalment per l’ombra….menys mal…Moltíssims corredors, aviat serà una clàssica, bon ambient, bona organització.
    Particularment em trovaba una mica cansat de cames, però estic content, al final 52 minutets. Suposo que el fenómeno de Just Sociats, que va guanyar, devía fer al voltant de 31-32 minuts. Encara no ha sortir la classificació.

Albertbo, vas participar fa uns 14 anys o més a l’Argentera a la cursa de 15 kms, o al duatló ?

Nanit,
    😆

albertbo
    Participant
    Quote:
    Albertbo, vas participar fa uns 14 anys o més a l’Argentera a la cursa de 15 kms, o al duatló ?

Afirmatiu, lefox. Dos cops a la Cursa de Fons de l’Argentera, ja traspassada. Algunes dades de l’arxiu personal:

12/5/91 (2a edició), 1.05′; 500 ptes. Molt bon àpat, dutxa, diploma, transport, caramels, encenedors, mos, avellanes, llibre, visera, calendari, boli.
    10/5/92 (3ª edició), 1.04′; 500 ptes. Esmorzar "bis", transport, boli, diploma, dutxa, avellanes, plantilles.

En tinc records difusos de la cursa en sí, però sé que almenys un dels dos anys el transport en autocar des de i cap a Barcelona hi era inclòs en el preu 😯 😯 😯 .

Saltamartí
    Participant

albertbo,

A la meva primera cursa, no sabia que donaven bossa a l’arribada ni esmorzar ni tal tal… M’ho van dir quan ja hi anava.

El que valoro més de les curses és el bon rollo amb els companys i d’això en saben molt els companys de les terres de l’Ebre.

Si ets actiu, feliç i simpàtic pots anar a les curses de les terres de l’Ebre.

T’ho agrairan molt.

Felicitats!

albertbo
    Participant

xavvier, em sembla que m’has clissat pel que no sóc. Jo únicament he donat algunes dades d’una cursa determinada. Res més.

Ni corro perqué vulgui arribar abans d’hora enlloc ni pel que em puguin donar per fer-ho.

Mai.

És més, et recordo que en més d’un i de dos missatges meus he deixat clara la meva postura respecte a la relació preu-serveis-obsequis de les curses en general. Repassa’ls i veuràs que estem en el mateix bàndol.

No vull polèmiques artificials.

Saltamartí
    Participant

albertbo

Ara potser faré com el joker em canviaré el nick. Canvi, potser millor una metamorfosis.

Em podria dir xavierbo. Semblaríem del mateix bàndol no?

A i perquè no sembli que canviem de tema.

La cursa és interessant l’any passat vaig estar a puuuuunt d’anar-hi.

Potser ja ho he dit, que volia fer una excursió per allí. És una oportunitat molt gran aquesta cursa.

Albertbo , un dia m’agradaria sortir a córrer amb tu, per parlar de les curses, has de tenir en compte que jo puc aprendre molt i, m’interessa tot aquest món.

Pots proposar-me un munt de dies i jo escullo el que pugui, faré l’esforç de desplaçar-me fins a la meitat del trajecte entre tu i jo i més si cal.

Podem córrer per llocs nous per nosaltres.

Ja que estem posats a Capafons, m’agradaria fer una sortida una miqueta més lluny a el Montsant.

Anima’t albertbo, és una proposta que et faig. Pots portar companys i ala, organitza tu la sortida que en saps més i tens molta experiència.

Els qui hi heu anat podeu dir la vostra i obrim un nou fil a una altra banda.

Salut!

S'està mostrant 12 entrades - de la 1 a la 12 (d'un total de 12)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.