29è Cros Ciutat de Mollerussa 4-03-2007

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades

porcalleocho
    Participant

EL proper dia 4 de Març es disputa el 29 cross ciutat de mollerusa memorial josep igmasi cullere. Esta organitzat pel club atletisme xafatolls i el patronat d´esports de mollerusa. Les diferents curses es disputan al circuit de la Serra.
    aquest acostuma a ser dels ultims crossos de la temporada i es un fixe en el meu calendari.
    trobareu mes informacio a http://mollerussa.ddl.net/esports/cullere/index.html

rafamelero
    Participant

Jo estic inscrit però encara no se si sortiré perquè el dia 11 corro una mitja i potser he de fer alguna tirada més llarga de km.
    De totes maneres l’he corregut molts anys i es una curca molt bonica i que recomano.

Salut i força kms!!!

Joker
    Participant

Vaig llegir que cal estar federat per fer aquest cross. Em podeu confirmar que realment és així?

Gràcies 😉

porcalleocho
    Participant

Madjoker, segon els punt 3 del Reglament del Croos de Mollerusa " categria seniors i veterans sera cursa oberta" per tant no es obligatori la llicencia federativa.

Joker
    Participant

Gràcies Porcalleocho, tens raó. No ho havia llegit prou atentament.

;-)

albertbo
    Participant

Jo encara no sé què fer, si anar a Mollerussa, que ho tinc a la vora, i passar un bon matí, o anar a animar cridant pels descosits a les samarretes llampants i no llampants que diumenge conqueriran la capital catalana. També m’ho sé passar bé no corrent. Difícil, difícil decisió… :?

S'està mostrant 6 entrades - de la 1 a la 6 (d'un total de 6)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.