23 MARATONA DI VENEZIA 26/10/2008
- This topic is empty.
-
AutorEntrades
-
31 de gener de 2008 a les 18:21 #2086
cargolParticipantHola companys:
Ja sé que encara falten 10 mesos i tots teniu altres curses al cap, però obro aquest fil pel apassionats de fer una marató internacional a la tardor.
Aquí tenim la sempre enigmàtica i "Sereníssima" Venecia, 42 kms, per un canal ple d’arbres amb sombra i arribada apoteósica (creuant els canals de la ciutat per pontons de fusta, per tal de no provocar pujades i baixades) a la famosa Piazza San Marco.
Aquí teniu la web per anant fent boca i a veure si podem fer un bon grupet.Salut i milles.
Abel15 d'abril de 2008 a les 14:46 #13608
voraçParticipantEi! hola cargol. Ja veig que VENICE t ha fet una cuclada d ull, a mi tambe.
Ja fa dies que he formalitzat la meva inscripcio, de fet crec que el "pronto"
el vaig tenir…exactement el 3 de març. Ara dedico el temps a recopilar informacio de tot aquell que vulgui compartir la seva experiencia amb mi. Tinc diverses dades sobre vols, hotels (zona recomenable i preus) i la cursa en si, pero concret, concret nomes tinc una inscripcio de 70 €, collons! no? (sembla que si vols samarreta de record l has de pagar a part), pero el que esta decidit esta decidit.
Si tens dades i les vols compartir… 😉
Salut!16 d'abril de 2008 a les 7:36 #13633
cargolParticipantHola voraç agraït per la teva ajuda, de moment encara vull fer una marató aquesta primavra i un mes abans de Venezia la de ZGZ, per aixó esperaré a darrera hora, perque també estic pendent de si m’acompanyen les meves filles o no i encara no ho saben.
Estarem en contacte.
Salut i milles.
Abel17 d'abril de 2008 a les 16:11 #13667
voraçParticipantEi! Si, jo crec ( encara m han de convencer) que fare VITORIA, fa nomes 15 minuts que ho he mig.decidit, l 11 de maig tinc festa, aixi es que potser la fare. Les dates son bones, i la dona m ha fet l ullet.
Tinc moltes ganes de fer alguna marato, uff! com hem canviat.
be Cargol, ja diras, jo de cara a VENICE vaig avançant feina i ja tinc prous detalls per ser mes optimista.
Salut!!18 d'octubre de 2008 a les 22:06 #17048
voraçParticipantBé, nois, ja estem a punt. Demà farem la Solidària del País del Cava, de 13 km i dijous partim cap a VENEZIA, uf!, ja la tenim a tocar, semblava que no havia d’arribar mai, però ja és aquí. Ens trobem molt motivats i amb molta il·lusió.
Ja vos explicaré una miqueta que tal.
Ara per ara, SALUT I CAMES!!:laugh:22 d'octubre de 2008 a les 20:13 #17146
cargolParticipantQuina sort Voraz que facis Venezia. Molta sort company i sobre tot no t’oblidis de fer-nos una bona crònica pels que anirem el proper any.
Salute e miglie.
Ciao
Abel22 d'octubre de 2008 a les 20:33 #17150
bruParticipantIeeeeeeeps,
MOLTA SORT!!!!!
28 d'octubre de 2008 a les 15:26 #17246
voraçParticipantEi! Hola nois. Ja em arrivat, i per lo gral. contents.
Abans de res vull que sabeu, pels qui no hi heu anat mai, que la ciutat és una passada. M’he enamorat de Venezia, maca la miris per on la miris i sobre tot espectacular també tota ella. No cal tenir una excusa esportiva per anar.hi, aneu.hi igualment.
No faré una crònica però si un petit resum de l’experiència. La cursa comença a un poblet que es diu STRA, evidentment a uns 40 km de Venezia. Per arrivar a Stra és necessari agafar un vaporetto a les 06:19 a la parada San Zaccaria (al costat de San Marco). Jo he estat hospedat a la vora de Sant Marco en un apartament per 8 persones, vell pero super complert.
Bé, seguint amb l’itinerari per arrivar a Stra, el vaporetto (línia 2) et porta a Troncheto (40 minuts de rrecorregut) on s’ha de pendre el BUS llançadera que et durà per carretera a Stra, altres 35 minuts aprox. A les 7:35 més o menys ja hi ets i t’has de consolar prenen taces de te i escoltant música rock en viu per part de dos grups que miren d’amenitzar l’estada fins l’arrivada de l’inici de la cursa.
L’inici corre la vora del riu Brenta, tot molt maco, a cada nucli l’ambient és bestial, la gent és al carrer, grups musicals per tot arreu, al·lucinant.
Al km 28 arrives al Parco de San Giulianno, amb alguna pujadeta i un circuit una mica ensupit, i al 32 arrives al Ponte de la Liberta, un “pedasso” pont d’uns 5 kms aburrit com ell sol. És la última prova ja que al final d’aquest arrives a la marevellosa VENEZIA, on multitud de gent t’aclama com si et coneguessin de tota la vida i t’empenyen irremediablement fins l’arrivada, increible. Vull fer esment als quasi 20 ponts que vaig travessar mitjantçant pasarel·les de fusta colocades per la ocasió i que t’acaven de matxacar les cames, tot i això bestial. No os deixeu enredar, sembla ràpida però no ho és, no la pifieu com jo, no aneu a buscar marca, aneu a fer turisme però aneu.hi.
Al final 3:23:41, el guanyador etíope va fer 2:11 i pico.
En fi, sobre tot salut, i com no, cames!Ah, si voleu qualsevol informació no dubteu en preguntar ara que ho tinc fresquet.
Arrivedercci -
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.