20a MITJA MARATÓ "CIUTAT DE TARRAGONA" 27/11/2011

• Aquest tema està buit.
  • Autor
    Entrades

siull
    Participant

BENVOLGUTS COMPANYS,

EL DIA 5 DE SETEMBRE COMENÇA EL PERÍODE D’INSCRIPCIÓ A LA MITJA DE TARRAGONA http://www.mitjatarragona.cat

siull
    Participant

DISSABTE 1 D’OCTUBRE COMENÇA EL PERÍODE D’INSCRIPCIÓ A LA MITJA MARATÓ DE TARRAGONA.
    HO PODEU FER A http://www.mitjatarragona.cat

Jordi
    Participant

Al final inscrit,ens veiem per Tarraco

Ep, jo tambè inscrit

Amb el Carles i el Joan tambè farem cap. Una bona cursa al costat de la mar com Castellò 15 dies desprès.

Salut,

Jordi

flo
    Participant

Inscrit.

Si el temps acompanya i el cos respon serà la prova de foc per Castelló. Tocarà patir…

josep
    Participant

1600 inscrits sols falten 650 dorsals no aspereu al ultim moment

By Keds
    Participant

Hola Km0’s.

Sembla que aquest serà el meu modest objectiu running per aquesta tardor…

Després d’una bona temporada molt aturat, intentant superar reincidents molèsties a les plantes dels peus….crec que dins de tres o quatre setmanes puc estar a punt per fer una mitja….sense masses pretensions.

Malgrat les circumstàncies, falta de ritme i entrenament, el meu subconscient (força inconscient!) ja esta pensant en la possibilitat de rebaixar la meva marca personal en aquesta cursa…

Cabories.

Salutacions, mitges maratons & il·lusions.

KIMI
    Participant

Un inconcient més a Tarraco ens veiem aviat.

Jordi Codony
    Participant

Caragolet i jo també anirem cap a TARRAGONA M’ESBORRONA.
    És una bona mitja per fer marca personal, i si més no…podrem veure el mar.:)

lefox
    Participant

Inscrit també.
    En aquesta corro a casa.

Eiiiii,

Un altre inscrit a Tarragona (aquest any és com córrer a casa), sempre i quan la prova d’esforç d’aquest dimarts no em digui el contrari :S ….. ens veurem per “terres de mar”

Carles.

Bhoini
    Moderador

Inscripcions tancades!
    Si sabeu d’alguna baixa de darrera hora que pugui substituir us estaré eternament agraïda.
    :(

flo
    Participant

De vegades penso que no aprofitem del tot les possibilitats que ens dóna el fòrum. A banda d’indicar si ens hem inscrit o no a una cursa, i de fer cròniques, crec que no estaria malament que gent que hagi fet una cursa pogués donar recomanacions/consells/idees per als que hi anem per primer cop.

Així doncs, llanço la pregunta: alguna recomanació per a la Mitja de Tarragona?

Jordi
    Participant

Oscar jo la vaig fer l’any passat i que recordi es una cursa bastant rapida,aixo si els últims kilòmetres si bufa vent es poden fer molt llargs ja que son per un “puto”:P espigo que s’ha de fer d’anada i tornada al costat del mar durant uns quants km,pero crec que a part de això no t’has de preocupar de res,a mes m’ha dit un ocellet que vas molt i molt fort:laugh: :P :laugh:

Jordi
    Participant
S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 46)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.