1a trail guara somontano. Dos km 0 segon i tercer!
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
4 d'octubre de 2010 a les 20:42 #2905
Xavier de la Fuente LópezParticipantComençàvem a les 9:15h tots junts els de la trail i els de la UT diferenciats per el dorsal blanc i negre. Anava amb el Joan Bru com no, hem estat tot aquest mes fent les curses de muntanya junts. Ens varem col•locar davant de tot ja que es començava corrent pel poble d’Alquezar carrers estrets i desprès s’agafava un caminet estretet. El recorregut era preciós, i encara molt més quan varem passar per el costat del riu Vero amb salt d’aigua, unes passarel•les de ferro agafades a la roca que si no anaves en compte podies tocar el cap amb ella.
Al km 14 tornaves a passar per Alquezar on tothom t’animava hi havia fruita molt be per estimular força el cansament que s’anava acumulant. Km 22 arriba el meu patiment començo a sentir rampes per els dos quàdriceps a la part interna, però vaig corrent sense para se que fins que no arribi a meta tindre les cames arrampades tota l’estona. Per fer-ho més entretingut allà al 25 hem caic al terra rascant-me les cames i les mans i el que hem preocupa es la mà esquerra que s’ha aixecat la pell i penso com faré els massatges. Al km 28 m’adelanta un home li dic que passi que jo vaig amb rampes i ell hem diu que també als bessons i penso: -m’enganya perquè sinó no podries passar-me. En aquell moment se que hem col•loco quart ja que vaig estar controlant tots els dorsals durant la cursa. Faltaven 4 km per arribar a meta 2 de pujada i 2 de baixada, a mitja pujada vec el tercer que va més a poc a poc, hem dic: -Xavi a per ell costi el que costi!!! L’avanço i a córrer un altre cop que fa baixada, les rampes cada vegada són més fortes que hem fan córrer amb el peu cap a dins del que estirava el bessó esquerra, veig el poble, miro endarrere, no hi ha ningú, be!! Passo la meta hem vaig abraçar al Arcadi hi me de tirar al terra amb els dos bessons amb unes rampes als bessons…. Els de la creu roja estirant-me els bessons. Desprès d’això abraçades al Joan que ell ha fet segon i a recuperar-se ràpid que tenia que anar ajudar.4 d'octubre de 2010 a les 21:50 #28145
cargolParticipantEnhorabona companys, quin filó que tenim a Km 0 dins les curses de muntanya.
Salut i milles.
Abel5 d'octubre de 2010 a les 5:18 #28147
PititParticipantMoltes felicitats als dos…
Esteu a tope, de les rampes ja ni te’n deus enrecordar, tant sols de la posició final i d’haver disfrutat la cursa!!5 d'octubre de 2010 a les 8:37 #28150
Xavier de la Fuente LópezParticipantLa veritat k si k m’enrecordo de les rampes!!! Fins avui no co,menço a caminar amb condicions!!!! jejeje.
ah! http://www.xavithai.com podeu veure la cronica de la UT k van correr pacients meus., Els hi fico les cames a to per fer aquestes bestieses.
Any k ve enganyo al Bru per fer la de 92km….. espero.
Bueno si la airun no la deixat abans pk cada finde esta amb mi nose k acabara pansant… jejeje:P
6 d'octubre de 2010 a les 8:16 #28159
saltamargesParticipantMoltes felicitats bestiotes!!!!!!
Xavi, espero que tinguis la mà esquerra ben recuperada perquè com avui no em fotis bones apretades al massatge se t’ha acabat córrer per muntanya!!!!! Je je
També em sap greu que hagis tingut el gran plaer de conèixer les meves estimades amigues, les rampotes. Jo ho he provat tot, plàtans, estirar més, magnesi, potasi, fer el pi a mitja cursa, fer-me del bar$a …. (això mai, je je) …… al final l’únic que funciona és l’ESTOPA!!!!! és a dir fe quilòmetres i més quilòmetres!!!!!
……. ahhhh i algun massatge del Xavithai de tant en tant, je je7 d'octubre de 2010 a les 20:37 #28203
bruParticipantIeeeeps,
Doncs si, vaig disfrutar moltíssim!!!
Gràcies en xavithai (tot un crack!!!), vaig tenir la oportunitat de conèixer una zona increible que no hi havia estat encara mai, el bonic poble d’Alcazar i la espectacular Serra de Guara

Vaig passar un divendres i dissabte fantàstics, en molt bona companyia, dormint en un alberg (quants anys que no ho feia…:blink: i corrent la ultra, 36 kms per un paisatge precios, amb pujades i baixades constants i amb forta caloreta…
Us ho recomano molt!!!! L’any vinent, potser….potser probaré la ultra :blink: …els que ho corrien, allò si que eren unes bones bestiotes!!!!

Salut
8 d'octubre de 2010 a les 11:18 #28214
ArnauParticipantbru ha escrit:
Quote:allò si que eren unes bones bestiotes!!!!Clar, clar…ho diu en Bru, que com tots sabem es coix

Salut i kms
8 d'octubre de 2010 a les 14:33 #28219
Xavier de la Fuente LópezParticipantJoanet un parell d’apunt jo nose on vas anar el finde però jo vaig anar Alquezar.
però bueno no passa res. Ah hi vas dormir be no amb el sac de dormi últim model no?
Ah si voleu veure fotos o enllaços dels diaris d’Aragó on el mític Joan Bru es converteix en les Españes com a Joan Pru!!!:laugh:
http://www.ultratrailguarasomontano.blogspot.com/10 d'octubre de 2010 a les 21:20 #28245
bruParticipantIeeeeps,
Bé, ara serem uns tiquis-miquis
…va, deixem-ho en Alquezar, i no Alcazar…
Salut i muntanya!!!!!
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.