1a Espardenyada Popular, La Pobla de Segur, 5 de juliol

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    Jordi
    Participant

Bones:

Poc a afegir a les dues cròniques que em precedeixen. Estic molt contets d’haver pogut coneixer i saludar a gent nova del Km0 com flo amb qui sembla que em estudiat en el mateix cole (diferents anys), a javatorr, amb qui vaig fer gran part de la cursa, a saltamarges que està fet tot un crack i també a l’albertbo amb qui ja hem coincidit en bastants llocs.

Pel que fa a Ivan O i erikitin1 felicitar-vos per l’organització i també pel reportatge fotogràfic.

Moltes pedres, molta pujada i molta baixada. Suposso que deu de ser normal en les curses de muntanya, i com a novell que soc en aquesta modalitat, he de dir que he pres nota de al menys d’un parell de coses: cal portar un calçat més adequat, i una petita motxilla amb beguda i alguna cosa per menjar…

L’any vinent ens hi tornem a veure.

Salut

Jordi
    Born To Run

Ivan O.
    Participant

Ieep!!
    Segona experiència personal en curses de muntanya, i aquesta última a casa!!!
    La volta va començar ràpida, fet que no estava acostumat i la sensació pujant era de més cansament de l’habitual, però guiant-me pels temps, ja era lo normal al meu ritme( una hora i poc al poble de Montsor). Traguet al segon havituallament i cap avall darrera un company de Tremp esperan retallar temps.
    Les sensacions eren bones i sense donar-m’en compte arribo al Salt del Llop, saludo a Pito i via. Mini parada a la Roca Foradada ( a degustar el beure que el dia abans les meves esquenes havien ajudat a portar fins allí),i a partir de llavors la calor apretava i les cames ja no tiraven, vaig perden de vista als dos companys de davant i les poques forces que em quedaven i… PUM!!! terrissada al canto a deu minuts de l’arribada que crec que m’ajuda a despertar-me, i ha arribar dignament.( 1h 45 min aprox.).
    Només esperar que els que vau venir os ho passéssiu bé, que de ben segur s’intentaran llimar els errors, felicitar al Saltamarges per la victòria (estem esperant la teva crònica i les de la resta…jeje),i agrair a l’associació de Raiers, al Pasta i a tots els col.laboradors haver fet possible la volta!!
    PD: Ja ho veus Sergi F. ja m’estic enganxant a això de córrer… Menció especial a L’Erikitin i a L’ Helenakitina pel reportatge fotogràfic!!!
    Salut!!!

saltamarges
    Participant

Doncs bé . . . . amb una mica de retard, aquí va la crònica:

Ja vaig dir que em veia molt de gust fer aquesta cursa pel lloc on es feia, però potser no esperava gaire pel què fa al circuit. Doncs bé, una grata sorpresa. El recoregut una passada, 100×100 corriols, zones tècniques, impressionants vistes….

La sortida, molt ràpida, com llebres. De segida sortim a la carretera de Sort i procuro anar atrapant gent. Just abans de començar la pujada em poso primer, la cosa comença força dreta i comença a escapar-me, aquest és el meu terreny!!
    Les sensacions però no són massa bones, suposo que cada vegada sóc més dièsel i em costa molt agafar el ritme en les curses. Els primers quilòmetres de pujada se’m fan molt llargs i veig com no aconsegueixo distanciar-me massa dels meus perseguidors.
    Per fi arribem al primer avituallament, no se si estava massa lluny o era jo que anava petat.
    Allà, em trobo als caminadors més endarrerits, entre ells en Carles Puyol. Em va fer algun comentari en plan catxondeo que no se’m va posar massa bé. Després em va saber greu contestar-li una mica malament, però és que els pericos estem acostumats a que ens ataquin i estem sempre una mica a la defensiva.
    A partir d’aquí comença a trobar-me millor, vaig passant caminadors que no deixen d’animar. En les curses de muntanya passes moltes estones corrent completament sol, s’agraeix molt que t’animin una mica.
    Ja es veu Montsor, abans d’arribar-hi, uns trams de pista on es pot còrrer bastant, i per fir la última apretada i ja sóc a dalt . . . o això creia jo. La "baixada " começa baixant però de seguida torna a tirar amunt tot seguint la carena en un puja i baixa constant.
    Des de Montsor vaig aixecant el cap quan puc i gaudint de les vistes, però no és fins acabar de carenejar que davant meu veig Erinyà i Serradell. Aquí afluixo un moment i em permeto un segons per recordar a qui vaig perdre. Ara no ve al cas però de fet aquesta era la principal motivació per còrrer aquesta cursa. Després respiro fort i avall.
    El descens divertidíssim, força tècnic i perillós en algun tram. Crec que vaig força bé, però igualment baixo molt fort, no se còrrer d’una altra manera. A més quan afluixes o et relaxes és quan caus.
    En fi una molt bona experiència que espero poder repetir cada any a Pobla.
    Felicitats als organitzadors i us animo a que seguiu organitzant la Volta cada any.
    Encantat de saludar a l’albertbo. Sento haber-te enganyat al dir-te abans de la sortida que no creia que el circuit fos gaire tècnic.
    També encantat de conneixer als altres Km0’s. Jordi, Flo i Javator.
    Als altres em sap greu no haver-vos pogut saludar. A veure si a la propera…

Ens veiem a Ossera ??????

Saltamartí
    Participant

saltamarges, vas guanyar o no vas guanyar? No cal que siguis modest home, a tots ens agradaria guanyar curses.

Felicitats i llàstima, no podem està a totes les curses.

Ens veurem a Ossera?

Tant, Taaaaan…

A Ossera la pujada la intentaré fer ràpida, però al saltamarges el veuré arribar quan jo arribi a dalt i amb uns prismàtics, l’any passat vaig sentir l’ambient uuuueeeeee uuueeeeee uuuueeeee vaig pensar ja arriben 😯

Salut!

Ivan O.
    Participant

Iep!!

A aquesta adreça podeu veure el video de l’espardenyada!!!
    Atenció a la tibada de bon principi de Saltamarges, i als premis…segu que l’any que ve doblem assistència!!!

http://www.onsortir.cat/index.php?op=131&22&idtv=127

PD: "El rellotge ben parit" que es va sortejar era un Suunto " Advizor"… que no es moco de pavo…

Salut!!!

Ivan O.
    Participant

Si l’enllaç no funciona ( que això sembla), marqueu l’adreça a un buscador i veureu que no us foto el pèl!!!

Saltamartí
    Participant
    Saltamartí
    Participant

Heu de posar espardenyada al buscador de l’adreça que he posat,

quina canya!

Saltamartí
    Participant

AAAAaaa, jejej,

Ho hem viiiiiisst vas guanyar tu saltamarges

Vinga enhorabona, ens veurem a Ossera.

Salut!

erikitin1
    Participant

Epa,

us deixo el link de la classificació:

http://www.elsraiers.cat/arxius/classificacioespardenyada.xls

albertbo
    Participant

Mooooolt, moooooooolt avall en la classificació, però segueixo pensant que l’ Espardenyada ÉS UNA GRAN CURSA !

S'està mostrant 11 entrades - de la 16 a la 26 (d'un total de 26)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.