1a Cursa de muntanya Trans-Llena, 23 d'agost de 2008
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
27 de juliol de 2008 a les 10:23 #2260
EliParticipantEl proper 23 d´agost, tindrà lloc la 1a Cursa de muntanya Transllena, a la Pobla de Cérvoles (Les Garrigues).
Consta de 13 km la majoria per corriols (80%)
També hi haurà caminada Popular (7 km).
Obsequi de samarreta tècnica, entrada gratuïta a les piscines i per acabar la festa "Carnaca Party" (carn a la brasa, pa mb tomàquet…)
No us la podeu perdre!
Més info. : http://www.esportextremevents.es o bé al telèfon 62743699627 de juliol de 2008 a les 19:13 #15817
SaltamartíParticipantEli
Saluda el Victor de part meva.
De la cursa del llop.
Saaaaaaalut!
Tantes curses uuff!
Jo hi he fet escalada per allí a Vilanova de Prades. Em fa il·lusió anar-hi.
ñññññggg.
7 d'agost de 2008 a les 10:04 #15953
kaiserParticipantBones,
Copio i enganxo aquest text per a qui pugui interessar, aparegut a la web de la Transllena:
2008-08-04 : Ultima informació TRANS LLENA
Degut a problemes informàtics, les inscripcions realitzades fins al 4 d Agost, no han pogut arribar-nos. Per tant demanaríem el més aviat possible que ens tornéssiu ha enviar el formulari d inscripció.
Perdoneu les molèsties.
Gràcies.
7 d'agost de 2008 a les 21:58 #15965
lefoxParticipantBones, doncs suposo que va ser a l’Espluga que ens van donar lo tripitc d’aquesta cursa-caminada. M’agrada provar totes les novetats, encara que estaré uns dies de vacances lluny, si he tornar per aquell dia, si puc m’aproparé.
Nanit,
💡7 d'agost de 2008 a les 22:50 #15967
homedferroMembreDoncs aquí ja no cal pensar-ho més!!!
Ja sóc inscrit, …, només em falta fer el pagament! 😈 😈 😈
12 d'agost de 2008 a les 12:46 #16001
kaiserParticipantInscrit i pagat!
Llista:
homedferro
lefox ?
xavvier ?
kaiser
…12 d'agost de 2008 a les 15:09 #16002
SaltamartíParticipantNo puc fer curses de muntanya encara. 😥
He provat, de pla estic més fort que mai però si pillo un clot, ai ai ai.
No potser 👿
20 d'agost de 2008 a les 20:06 #16070
porcalleochoParticipantCom el disasbte en tocava sortir a rodar, aprofitarem per fer ho per la mutanya, que sempre es mes distret que els camins del pla d´urgell.
20 d'agost de 2008 a les 22:45 #16074
albertboParticipantHi ha unes quantes raons per anar a aquesta cursa. Sense necessàriament ordre d’importància…
– perqué és la primera edició i està bé recolzar les noves iniciatives a casa nostra
– perqué no conec aquella zona i m’encanta veure món
– perqué la “Carnaca Party” promet (Carnaca, contracció de "carn-a-carretons" 💡
😆 )
– perqué hi ha barra lliure de piscina
– perqué hi van els bons amics kaiser, homedferro i porcalleocho
– perqué casualment m’he topat amb una oficina del banc on fer la inscripció
😉
– perqué estic segur que serà una bona cursa
– perqué no m’importaria que em toqués alguna cosa en el sorteig 🙄
– perqué un rave és el que m’importa saber que no estic en forma

– perqué serà preciós córrer amb el sol ponentSí, jo també hi vaig.
21 d'agost de 2008 a les 12:42 #16084
kaiserParticipantVisca!!
– albertbo
– porcalleocho
– homedferro
– kaiser"moriré" ben acompanyat

Salutacions des de Lió i fins dissabte!
24 d'agost de 2008 a les 0:13 #16143
albertboParticipantQuan a quarts de dotze he arribat a casa tothom dormia. Demà faré el gos, no estaré per ningú, però com que ara no tinc son us donaré la tabarra.
De les raons que donava per anar a aquesta cursa només ha fallat que, fidel amb el meu inveterat costum d’arribar massa just de temps a tot arreu, la piscina només l’he vist de passada, i al llarg sorteig final dec haver estat l’únic a qui no li ha tocat res. I mira que n’era de difícil, això…!
Poca gent, bona gent. Cursa a cavall de tres comarques, pel que m’han dit. Les Garrigues no són només oliveres, teniu la mà de Déu aquí. Ràpids esguards cap avall mentre resseguim deliciosos corriols guanyant alçada. Gent molt amable als avituallaments. Aigua, ja n’hi ha prou. Circuit impecablement senyalitzat, un 10. Baixades tècniques, que diu l’homedferro, i que jo requalifico com putades, les justes i curtes. Les curses de muntanya ja les tenen, baixades animals, però a mi sempre se’m posen de través. Avui només una possibilitat de revinclada de genoll, només això i ha quedat en no-res. Visca !
La meva cursa ? Fácil d’explicar, impregnada de l’ambient festiu que hi havia. Jo encara estic de vacances, atlèticament parlant. Per experiència sé que les pujades on tècnicament és possible córrer, estratègicament és un error. Massa esforç per només uns segons, després ho pagues. Tot i així, al darrer avituallament ja em quedava poca força, estava bastant al cap del carrer.
Poc abans del segon avituallament he divisat la gorra del revés de porcalleocho, i li anava menjant terreny. “Alguna cosa no li va bé”, pensava. Poc després, en passar-lo, m’ho confirma: torta al canto. Tot i això, l’homedferro, jo mateix i ell arribarem amb poc marge de diferència. Una mica després se’ns uneix en kaiser.
Senyors !, quatre corders i mig, quatre i mig, a la disposició dels nostres paladars després de la cursa. No llonganisses, carn de corder ! Mai vist res semblant abans en curses, i en porto algunes.
Notable primera edició, l’excel·lència vindrà. Petits detalls no enterboliran una gran tasca.
Felicitats !
24 d'agost de 2008 a les 10:15 #16142
porcalleochoParticipantNo disposo de gaire temps.
Agrair tant a Homedferro com a Albertbo, el seus anims. En un moment en que realkment ho estava passant malament. Les molesties del tormell en aquellss moment eran considerables, i pel cap un munt de pensament negatius. Per sort em conec el suficient per saber que aquell dolor no seria massa greu, pero no podia obldar-ho. Aigua al peu als avituallments, i els ultims km per camis on ja trepitjav amb mes tranquilitat, em va permetre recuperar-me.
En arrivar a casa, una seie de cures basiques, gel i pomades m´has permes estar aquest mati en realitivament bones condicions. Encara inc molesties pero no tinc inflamacio.
Gracies de nou, i ens veiem a Termens24 d'agost de 2008 a les 10:24 #16144
kaiserParticipantSalut!
Si fos una pel·lícula, l’anunci diria "Dels directors de la Correcuita, arriba la Transllena!". I jo com que m’ho vaig passar molt bé a la primera, no he volgut faltar a la segona. Avui al matí una mica d’agulletes però res de l’altre món. I encara em duren les endorfines…
Ja sabia al que anava, sabia que seria més dura que la Correcuita, i que hauria de caminar la major part de les pujades. Ara, també sabia que amb les baixades trencacames disfrutaria com un animalet del bosc! El paisatge impagable, des de la cresta de la serra de la Llena, a l’esquerra les Garrigues i a la dreta Vilanova de Prades i la Conca de Barberà. El recorregut és fantàstic perquè passa la major part per obaga i no vam passar una calor excessiva. La senyalització del recorregut extraordinària! Els avisos de perill molt oportuns.
M’ha agradat veure com ha evolucionat la cursa des de la Correcuita: llavors hi havia dos modalitats, la curta i la llarga (11 i 24 km respectivament si no recordo malament), però les dos corrent, mentre que ahir les dos modalitats eren la curta caminant (7km) i la llarga corrent (13km), cosa que va permetre augmentar el nombre de participants (famílies, etc) fins a uns 300, segons va dir el Victor durant el briefing.
Jo penso que els 4 avituallaments (només d’aigua) van ser excessius, i en canvi vaig trobar a faltar una mica d’avituallament sòlid: a la Correcuita vam poder disfrutar d’un espectacular buffet de fruits secs i galetes.
Poca cosa més. Moltes gràcies als organitzadors, a la família Salinas Roca per acollir-nos, i al Fabregat per compartir les pujades i les baixades!
I fins l’any que ve! Recomanable 100%
Fins la propera
24 d'agost de 2008 a les 21:32 #1614925 d'agost de 2008 a les 6:36 #16151
homedferroMembre2 xsahuqui 01:02:50
69 Homedferro 01:39:08
77 Albertbo 01:45:45
79 Porcalleocho 01:47:30
87 Kaiser 01:59:16
88 Joan Pere 01:59:17 -
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.