17 Maratona di Roma

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades

Hola, ja esta feta!;)

Marató amb un magnífic recorregut, surt del Coliseu, la via del Fori Imperiali, Circo Massimo, Porta de Sant Paolo, plaça Cavou, Vaticà, plaça Narvona,Via del Corso, Plaça Popolo, Plaça España, Fontana di Trevi, plaça Venècia, Circo Massimo i arribada al Coliseu.

Desprès de 3 dies de una fantàstica visita per la ciutat arriben les 6 del matí del diumenge 20-03-2011 toca llevar-se i menjar encara que no en tinguis ganes , veure força per hidratar-se com manen els canons.

Aquets cop vinc amb dubtes des de Lleida a pesar de que als meus companys d’entreno els va anar d’allò mes bé per Barcelona, a mes a mes el cansament de la visita a la ciutat acaba de donar-li una mica mes de emoció al assumpte, durant l’esmorzar i donats els meus dubtes decideixo que si puc m’aferraré a la llebre de 3 hores com una paparra. Xino xanet m’atanso cap al Coliseu i es comença a gira una mica de vent.

Em trobo amb Alex xerrem una mica comencem a calentar però els nervis en fan entrar als calaixos molt aviat.
    La via del Foro Imperial esta ben nodrida de gent mirant i 16000 corredors aspectants de la sortida.

Ales 9:08 minuts ens comencem a moure i a pensar de estar en un calaix força endavant el primer Km no puc passar de 5’/km, no es pot avançar i hi ha força gent per tot arreu, passat aquest Km ens comencem a estirar i la situació es normalitza amb un parell de Kms agafo la Llebre i començo a detectar un problema i es que el meu afany per hidratar-me em comença apretar la bufeta, Decideixo que si s’ha de parar es millor ara que encara tinc forces que no mes endavant, i així ho faig, desprès de aquesta paradeta el repte torna a ser agafar a la llebre que ho faig sobre el km 13, una mica mes endavant em trobo amb la Dolors i el meus amics amb algun gel i desprès de un 5o 6 Kms una mica solitaris encarem la zona del Vaticà amb força gent animant.

D’aquí fins al final em mantindré amb la Llebre sempre, primer a una mica de distancia perquè el grup era molt gran i els últims Kms darrera mateix, del Km 24 al 32 son els Kms mes solitaris, et porten per una carretera i l’únic que ho fa suportable es que pica bastant cap a baix, al Km 34 entrem de nou al centre de Roma i es passa pels llocs mes significats de la ciutat, tot ple de gent animant,i també ens acompanyen també les llambordes, que ajudar com que no ajuden.

Quan falten 3 o 4 Km noto unes petites molèsties musculars que al final queden amb res, als 2km de meta et trobes un parell de carrers que piquen cap a dalt a la plaça Venècia, al Circo Massimo i al coliseu, però ja no tinc dubtes de que arribaré.

Al final, ni el vent, ni les llambordes han estat determinants i es la Marató que acabo amb mes ganes de riure i pensant amb els meus companys d’entreno, Remand, C. Oro, Joan Navarro, Paco i Juanjo que tantes vegades m’han animat i que creien que aconseguiria mantenir-me per sota de les 3 hores mes que jo mateix.

Es una Marató que no es per fer temps però jo us la recomano, es una Marató viva i la ciutat s’ho val.

Salut,

Jordi

josep
    Participant

Felicitats crack.;)
    Aquests de la sub-3 em teniu descol.locat.:blink:
    Com dimonis podeu pedalar tan ràpid?
    Ja voldria jo arribar a 2:59….ENCARA QUE TINGUI QUE ANAR A ROMA.:woohoo: :woohoo: :silly:
    EPS!! bon rotllo,,,,tot és enveja sana.:P

Salut i Qm,s
    Ens veiem a Bombers i a la Marxa

Arnau
    Participant

Si senyor Molins!!!

Paradeta per pixar, llambordes, mig minut perdut al 1r km, recorregut poc favorable per fer marca… i tot i aixi contiues vivint per sota de les 3 hores. ETS UN CRACK!!!

Enhorabona company!!!

Salut i kms

S'està mostrant 3 entrades - de la 1 a la 3 (d'un total de 3)

El fòrum ‘Cròniques (tancat)’ s'ha tancat a temes i respostes noves.