15/04/2012 Mitja Marató Olot
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
19 d'abril de 2012 a les 20:11 #3294
ElmuroParticipantHola bona tarda,
Ja hem incorporat el nom del club al desplegable: KM 0 Ponent a la seva ins a la mitja.
Bona cursa!!
20 d'abril de 2012 a les 7:45 #33588
ElmuroParticipantPerdó pel meu poc domini de la informàtica.
La informació era que a partir d’ara Km0 ponent està inclòs en la llista de Clubs per la participació del Medi marato d’Olot que es correrà aquest diumenge 22/04/12 en la qual tinc el gust de participar.
Salutacions20 d'abril de 2012 a les 19:02 #33597
By KedsParticipantMOLTA SORT !!!
20 d'abril de 2012 a les 22:57 #33602
IcaroParticipantElmuro ha escrit:
Quote:Perdó pel meu poc domini de la informàtica.
La informació era que a partir d’ara Km0 ponent està inclòs en la llista de Clubs per la participació del Medi marato d’Olot que es correrà aquest diumenge 22/04/12 en la qual tinc el gust de participar.
SalutacionsHola km0’s…!!!
Vaja… Si el km0 Ponent està inclòs en la llista de Clubs per la participació de la mitja Marató d’Olot i resulta que el representant de la nostra estimada associació es, ni menys ni menys que Pep, el “nostre” gran Elmuro… L’exit ja esta garantit…!!!
Tota una garantia d’exit

No et desitjaré sort, Elmuro, per què tu no la necessites pas crack…
!!!ja ens contaràs…
Txema
24 d'abril de 2012 a les 8:00 #33628
ElmuroParticipantHola, una de les coses que produeix plaer de córrer a part de l’activitat mateixa és la de conèixer llocs i espais que segurament no hauries conegut si no és perquè es fa una cursa.
A Girona he corregut 4 mitjas:
-Tossa de Mar
-Banyoles
-Ripoll
-Olot
No podria triar una millor que una altra, totes tenen la seva essència.
Unes destil.len Mediterrani, altres espirutualidad, volcans, llacs …. totes amb un denominador comú que és la bellesa paisatgística.
Encara que la mitja de la Garrotxa té una sorpresa final als que acabem. Sense arribar a poder mirar enrere per veure la bellesa que has recorregut acabes amb un pernil al braç, cosa única en totes les mitjas que he corregut.
Pel que recomano fer aquesta mitja als que vulguin substituir el crono pels sentits.24 d'abril de 2012 a les 17:29 #33630
cargolParticipantElmuro molt recomanable pel que expliques, l’apunto a l’agenda.
Bon entrenament per a Praga.
Fins aviat.
Abel -
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.