15 edició Marató Muntanya de Catalunya. 25/10/2009

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    bru
    Participant

Ieeeeeps,

Obro el fil ja que el proper 1 de juliol s’obren les inscripcions.

La vaig fer l’any passat, i és molt, molt recomenable pels amants de la muntanya i l’esport.

L’any passat va guanyar la marató un tal saltamarges…us sona???:)

Sortida al bonic poble Vallessà de Sant Llorenç Savall, i recorregut gran part pel magnific i estimat Parc de Sant Llorenç del Munt i la Serra de l’Obac :kiss: , arribant al estimadíssim :kiss: :kiss: cim de La Mola (impressionant:woohoo:…ufff, que bonica és…quins records!!!!! ), de 1107 metres d’alçada.

A part de la Marató, tambè es fa la mitja Marató, la cursa de Sant Jaume i un Canicross.

La web, http://www.maratocatalunya.cat

De veritat, si podeu, no us la perdeu, el 25 d’octubre cap al Vallès…ja ho sabeu, com el Vallès no hi ha res…;) (..a part de Templers, es clar:P )

Salut

bru
    Participant

Ieeeeps,

Ja hi estic inscrit!!!! ;)

Salut

Luigi
    Participant

També m’hi he inscrit B)

Tot i que em molesta bastant fer-ho amb tanta antel.lació! :dry: L’any passat estava inscrit i al final no vaig anar…

bru
    Participant

Ieeeeeps,

Doncs si, diumenge vaig fer la primera marató de la temporada :)

Ja la vaig fer l’any passat, i em va agradar força, i això de pujar a La Mola…ja s’ho mereix tot!!!!;)

Vàrem sortir a les 7’30 del matí, amb un temps excel·lent. Nomès vaig veure l’amic bodi a la feixuga i llarga :angry: recollida de pitralls (Luigiiiiii!!!!!!).

Després, a còrrer per sortir puntual…i ni així…sort que en bodi i altres els hi va passar exactament el mateix :)

Marató sense gaires zones tècniques, i amb la gran pujada de La Mola a meitat de cursa.
    Em vaig dosificar força bé, la primera meitat anant amb un grupet amb l’amic Joan Llopart, i la segona meitat, més sol, anant atrapant corredors, camí cap a la meta.

Molt content d’haver fet uns minutets menys que l’any passat i arribar força bé al final. Organització, a part de les cues per agafar pitrall, perfecte en controls de pas i avituallaments. El petit canvi de recorregut a la part final, un gran encert.

La recuperació de cames, per com estic avui dilluns, sembla que serà molt ràpida…un dels secrets de fer curses de muntanya…;)

Salut!!!!

Arnau
    Participant

Gran Bru !!!

Enhorabona company, ja en tens una altra al sac i ja van… Ets un crack!

Salut i kms

S'està mostrant 5 entrades - de la 1 a la 5 (d'un total de 5)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.