15 edició Marató Muntanya de Catalunya. 25/10/2009
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
25 de juny de 2009 a les 21:52 #2559
bruParticipantIeeeeeps,
Obro el fil ja que el proper 1 de juliol s’obren les inscripcions.
La vaig fer l’any passat, i és molt, molt recomenable pels amants de la muntanya i l’esport.
L’any passat va guanyar la marató un tal saltamarges…us sona???

Sortida al bonic poble Vallessà de Sant Llorenç Savall, i recorregut gran part pel magnific i estimat Parc de Sant Llorenç del Munt i la Serra de l’Obac :kiss: , arribant al estimadíssim :kiss: :kiss: cim de La Mola (impressionant:woohoo:…ufff, que bonica és…quins records!!!!! ), de 1107 metres d’alçada.
A part de la Marató, tambè es fa la mitja Marató, la cursa de Sant Jaume i un Canicross.
La web, http://www.maratocatalunya.cat
De veritat, si podeu, no us la perdeu, el 25 d’octubre cap al Vallès…ja ho sabeu, com el Vallès no hi ha res…
(..a part de Templers, es clar…
)Salut
8 de juliol de 2009 a les 20:56 #22718
bruParticipantIeeeeps,
Ja hi estic inscrit!!!!

Salut
14 de juliol de 2009 a les 21:52 #22817
LuigiParticipantTambé m’hi he inscrit

Tot i que em molesta bastant fer-ho amb tanta antel.lació! :dry: L’any passat estava inscrit i al final no vaig anar…
26 d'octubre de 2009 a les 21:57 #24257
bruParticipantIeeeeeps,
Doncs si, diumenge vaig fer la primera marató de la temporada

Ja la vaig fer l’any passat, i em va agradar força, i això de pujar a La Mola…ja s’ho mereix tot!!!!

Vàrem sortir a les 7’30 del matí, amb un temps excel·lent. Nomès vaig veure l’amic bodi a la feixuga i llarga :angry: recollida de pitralls (Luigiiiiii!!!!!!).
Després, a còrrer per sortir puntual…i ni així…sort que en bodi i altres els hi va passar exactament el mateix

Marató sense gaires zones tècniques, i amb la gran pujada de La Mola a meitat de cursa.
Em vaig dosificar força bé, la primera meitat anant amb un grupet amb l’amic Joan Llopart, i la segona meitat, més sol, anant atrapant corredors, camí cap a la meta.Molt content d’haver fet uns minutets menys que l’any passat i arribar força bé al final. Organització, a part de les cues per agafar pitrall, perfecte en controls de pas i avituallaments. El petit canvi de recorregut a la part final, un gran encert.
La recuperació de cames, per com estic avui dilluns, sembla que serà molt ràpida…un dels secrets de fer curses de muntanya…

Salut!!!!
27 d'octubre de 2009 a les 13:59 #24270
ArnauParticipantGran Bru !!!
Enhorabona company, ja en tens una altra al sac i ja van… Ets un crack!
Salut i kms
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.