14a Mitja Marató de Montornès, 25 de març de 2007
- This topic is empty.
-
AutorEntrades
-
26 de febrer de 2007 a les 19:06 #1776
bruParticipantIeeeps,
El 25 de març, a les 10 h, es fa la mitja de Montornès.
No l’he feta mai, però fa molt bona pinta, alguns que hi han anat diuen que es de les millors organitzades de Catalunya, encara que l’any passat hi va haver un problema amb la distancia de la cursaJo, ja estic inscrit, a veure que tal és 😯 Les inscripcions tanquen molt aviat. Tambè es fa una cursa de 5 Kms paral·lela a la mitja, i ja no hi han dorsals
(en volia algun per la dona)
Informació a:
12 de març de 2007 a les 22:05 #4314
danicParticipantJo també estic inscrit, en principi volia anar als Bombers però al final vaig amb aquesta.Em quedarà 1 mes i mig per la marató aixi que em servirà de test.
Salut13 de març de 2007 a les 19:34 #4334
bruParticipantIeeeeps,
doncs allà ens hi veurem, danic!!!!
No l’he fet mai,espero que sigui ben rapideta!!!! 😉
Salut
13 de març de 2007 a les 20:51 #4335
rafameleroParticipantHola a tots/es, he estat desconectat del forum perquè vaig estar corrent la Mitjamarató de Londres (Asics Fleet Pre London Half Marathon ). Malgrat que soc molt nou en atletisme popular, tot i que ja porto molts anys en aquest esport, em vaig decidir d’anar a Londres per veure com es corre a fora de casa.
L’experiància a estat molt bona, l’organització és exel·lent, és impresionant quanta gent col·labobora en la cursa. No hi ha cap cruïlla ni rotonda sense algun membre de l’organització.
Les dificultats que presenta, apart del clima es clar, és que allà tot va en milles i no en quilòmetres, i sobre tot que l’habituallament és en gots d’aigua i no amb ampolles, i entre que no estic molt acostumat a veure corrent i els gots ,aquest aspecte per mi va ser un desastre, però en general molt bé.
Us he de dir que em queda molt d’aprendre i al·lucino quan escolto a alguns de vosaltres que heu fet 30 "mitjes" o més…
M’està sent molt dificil regular i surto massa ràpid, després ho pago es clar, però bé no em queda més camí que seguir corrent més curses i anar fent. ( Quasi segur la mitja de Lleida )Respecte a la mitja de Montornés m’han dir que és molt ràpida o sigui que els que hi aneu, molta sort.
13 de març de 2007 a les 21:40 #4339
bruParticipantIeeeps,
Gracies pels ànims rafamelero, la veritat es que espero que sigui bastant ràpideta, desprès de fer i patir la marató de Valencia ja tinc ganes de tornar-hi 😆
I moltes felicitats pel gran resultat a la mitja de Londres!!!
He recordat que, durant la marató d’Amsterdam de l’any passat, els avituallaments tambè eren en gots, i quasi tot el liquid me’l tirava per la cara 😆Salut
18 de març de 2007 a les 19:54 #4462
danicParticipantBe…després de la tiradeta d´avui, 27km…ja em toca una setmanaeta de relax per arribar lo mes fresc posible a la cursa a veure que pasarà….
Ja ens veurem per allà Bru…
Salut
22 de març de 2007 a les 10:34 #4573
cargolParticipantHola companys:
Ànims als que aneu a correr aquesta cursa molt ben organitzada i en la que el valor dels premis supera el de l’inscripció, per aixó hi ha tanta demanda pels pitrals.
Es anomenada "la carrera de los polvos", perque com que el patrocinador principal es l’empresa allí ubicada HENKEL regala un lot amb 10 productes (sabó en pols, líquit, llevataques, pegamento, etc.). Jo la vaig fer l’any passat i vaig fer marca (no homologada) ja que es van descomptar 500 metres… llàstima.
Pasta party a l’acabar al mateix pabelló on hi ha l’arribada i les dutxes.
Reserveu força als braços perque cal portar les bosses de premis cap al cotxe que es deixa a 2000 m de la sortida.
Salut i milles.Abel24 de març de 2007 a les 18:17 #4654
porcalleochoParticipantJo sere aquest cop, pero no ha correr. Ens veurem als que aneu a l´arrivada repartint informacio de la Mitja Marato de la Calçotada
25 de març de 2007 a les 10:11 #4667
CritMembreUieps!!
Com ha anat això?
25 de març de 2007 a les 17:17 #4673
bodiParticipantUi, amic Crit, preguntar com anat a les onze del matí
:
No sortiem pas a les set del mati, home
, que el concert d’ahir va acabar molt tard 😉 Coi de mainada, tantes sèries….
Bona matinal a Montornés, bona temp., bon ambient, cares conegudes i bona cursa. Hem coincidit amb Airun i Bru, quina casualitat 😮 i han fet bona cursa tots dos. Mira que si em pulísseu aquest coi de Bru….Airun, una maquinorra on la cursa de cinc se li ha fet curta…ja saps que et toca
Particularment a veure com estava amb el poc entrenament que porto. Els primers set passava uns segons la mitja hora. Al catorcè, ja perdia un minutet i mig respecte a l’hora trenta. Al disset, he quedat ben clavadet, coincidint amb una forta pujada i al final 1h.34 que dono per bo.
A veure si em poso les piles que estic fet un manta de cuidado 😳 , ja que després de bombers i una bona "mona" a Empúries tindré el repte de la temp. a Vitòria.Salut.
25 de març de 2007 a les 17:23 #4675
bodiParticipantCANVI D’HORA A LA WEB
ADMINISTRADORRRRRTTTTT 👿
Salut 😉
25 de març de 2007 a les 18:00 #4677
CritMembreEnhorabona als km0’s que s’han arribat fins a Montornès!!!
Quins somriures més grocs!!!
25 de març de 2007 a les 20:15 #4681
bruParticipantIeeeeps,
Ostres, avui un molt bon matí atlètic 😆
Una molt bona companyia…una parella del Penedès 😉 , i desprès correr una d’aquelles curses que valen la pena durant tot l’any!!!!
Arrivem amb la Airun una hora avans, preveient les cues amb la cantitat de corredors que hi havia.Recollida de dorsal i xip sense pràcticament cap cua (en general, molt bona organització).
Ens trobem i la fem petar amb en bodi i l’Assumpta, xerrades amb companys de corredors.cat, fotos aqui i fotos allà…ens canviem i sense escalfar
, cap a la sortida.
La cursa, d’aquelles per fer una bona marca!!!! La veritat, es que el recorregut m’ha sorprès, crec que es molt ràpid, penso que potser es la mitja més ràpida de les nostres terres!!!!! 😆 …a veure si l’any vinent som uns quants Km0’s més a Montornes!!!
La primera meitat, es va per carretera fins a la Roca del Vallès, varietat de perfil però en general, amb tendència a pujar, encara que no ho sembla.
Mitja volta arribant a la Roca i altre cop cap a Montornes, però aquest cop, si que dona la sensació que el perfil baixa, pots anar amb un ritme molt més viu fins pràcticament el Km 17, on hi ha una petita pujada, uns 150-200 mts,per desprès anar planejant fins a l’arribada.Sensacions que he tingut, dolentes els primers Kms i poc a poc m’he anat trobant cada cop millor.
Al final, temps de 1.24.30, content, 30 dies desprès de la marató de Valencia.Obsequis, bossa enorme amb productes de neteja del seu patrocinador que m’ha costat un ou portar-la fins al cotxe
, i una samarreta tècnica, a més de beguda i menjar de pasta per tothom.
Tambè hi havia servei de guarderia. Molts voluntaris molt ben coordinats i donant un bon servei a tanta gent (erem uns 2000 corredors a la mitja i 500 a la de 5 Kms)
La Airun, contenta desprès de fer la cursa de 5 Km…a veure si us ho explica…A dutxes, xerrada amb en danic (gran cursa company!!!!), Molta sort a Praga!!!!
Gracies Crit per penjar la foto 😳
Aaaaa….la gran fotografa era l’Assumpta, gràcies guapa !!!!!
L’any vinent, i ella ho ha dit amb varis testimonis davant, correrà la de 5 Kms!!! Queda dit!!!!25 de març de 2007 a les 20:24 #4684
cargolParticipantEnhorabona per la cursa i marca Bru i a Bodi també. Ja vaig avisar de que guardesiu forçes als braços per la post-cursa.
Molt bona la foto amb la samarrete fent web.
Salut i milles.
Abel26 de març de 2007 a les 19:37 #4701
danicParticipantBonesss…
Ahir a Montornes vaig disfrutar com feia temps que no ho feia en una cursa.Vaig anar fins el km17 amb el Balasch amb sensacions molt bones, vam passar el 10 en 38.24 i res a la tornada a tope i em trobava molt bé però al arribar al 17 i escatx en la pujada em vaig quedar clvat del tot el Balasch va tirar i no el vaig poder seguir..al final 1.21.16 però amb la sensació que hagués pogut baixar de 1.21, ara esperarem a Valls a veure que ta, serà 3 setmanes abans de la marató i ja veurem com està la màquina.
Bru amb la tos que tenies 1.24 esta molt bé…el que has de fer es curarte be, sinó malament.
Salut
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.