1 er. Aniversari.

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    lagartija
    Participant

1er. aniversari! Ja fa 1 anyet!!! Sembla mentida! 1 any d’amor…. Amor que, com no, va donar els seus fruits: Mitja de Balaguer (Uf!), Cursa del Corriol de Solsona (la millor personalment), Marxa Noguerenca (tot un món de camins inescrutables…) Cursa de Térmens (limitada per la situació del programa d’entrenament del concurs a NY) i Mitja de Somontano (Increïbles sensacions de haver-ne progressat una mica durant la cursa…), i la millor recompensa: CURSA DE TEMPLERS.
    Amor infidel… Aigua, muntanya, parets… Sempre "buscant"…. Podria parlar-vos de les primeres trobades, casuals o no casuals, …. Busques amb la mirada. On és? Me’l trobaré avui?. I te’l trobes. I t’acompanya. I et sedueix. I fa que totes les teves emocions sorgeixin. I et fas sensiblement més forta. I et prepares amb la teva millor roba i el teu millor “maquillatge” per la ocasió. La mirada s’encén. Les cames tremolen. El cor batega fort… fortíssim… Potser el sentirà?

El millor ha estat…. CONÈIXER-VOS. M’heu fet sentir tant bé! Tant integrada en un món desconegut… Jo, amb la por sempre de no estar a l’alçada (no s’hi valen riures, eh?), i que encara que no l’hagi estat, mai no he tingut aquesta sensació… M’heu animat, recolzat i aconsellat com si fos un més. Sense diferències…. Al menys, així ho he sentit jo des de dins… Considero, sincerament, haver-ne fet d’això tant difícil en aquesta societat: AMISTAT.
    Només hi ha una cosa que he trobat a faltar… (i no m’ho hagués pensat mai!): Noies! Però les que he tingut la oportunitat de conèixer… bé s’ho valen la pena! La Stefi (ADMIRACIÓ pura i dura!), la Marta (Qui no la coneix? Qui no sap del seu entusiasme i amor per la vida i del seu permanent somriure?), la Eli i la Pili (entusiasme i caràcters afables, pels quatre costats), la Neus (amb qui encara només he tingut una ocasió per parlar-ne)… No voldria deixar-me cap… (disculpeu-me si es així). Tres d’elles del C.A. Borges. Ara ja 4. Sí, jo també m’he fet del C.A. Borges! Jo dic que soc del C.A. Borges del km0, del km0 del C.A. Borges (amb permís de tots dos clubs, es clar…).

Bé. Gràcies a tothom per tot plegat.

La sensible lagartija que vol estar velociràptor (com hem va agradar i hem va animar aixó homedferro!).

Com no: PETONS!

segarrenc
    Participant

Salut companys,

Anys i anys, a la una per molts anys!…. Feliç aniversari lagartija. Moltes vegades es diu que un té el que es mereix. No crec que s’acompleixi generalment, però en el teu cas és molt apropiat. Que en compleixis molts més!!!!!

Una abraçada a tots.

cargol
    Participant

Enhorabona Lagartija el plaer ha estat nostre de trovar una persona que s’impliqui tant amb una empresa que li es nova i que no reporta cap guany (l’esperit del voluntariat).
    Espero que en cumpleixis molts mes dintre d’aquesta "familia" en que els seus membres estavem dispersos i que ens ha ajuntat.
    Encara hem de fer moltes milles junts.
    Salut.
    Abel

bru
    Participant

Ieeeeps,

M’afegeixo a les felicitacions lagartija, , quantes sensacions agradables que em viscut tots plegats amb tu 😉

Companys de km0 em tingut la immensa sort de coneixe’t, hi ha sigut tot un plaer :D

Continuarem sentint i vivint moments memorables, durant molts anys 😉

Salut

Enric
    Moderador

Moltes felicititats, es un plaer llegir te i notar aquest sentiment tan empatic que desprens.
    Espero poder compartir amb tu – i amb d’ altres- alguna d’ aquestes situacions de fatiga i plaer sobre l’ asfalt o la terra o el que sigui, que tant ens agrada.

Endavant i NY ja vindrà.

Artur42
    Participant

lagartija un petonàs!

PILIborges
    Participant

HOLA LAGARTIJA,

MOLTES FELIÇITATS I MOLT BENVINGUDA AL CLUB ATLETIC BORGES, ON LES NOIES DONAREM MOLT QUE PARLAR….. :D :D :D !!!

FINS MOLT AVIAT !!!

SALUT I MOLTISSSSIMES MILLES 8) 8) 8)

Pucurull
    Participant

lagartija,

De segur que una de les teves millor decisions de mai la vas prendre fa un any.
    :D

Felicitats!!!

Pucu

PD/ Una de les persones que em va donar una molt càlida benvinguda quan em vaig presentar en aquest fòrum vas ser tu. Això no se’m oblida

S'està mostrant 8 entrades - de la 1 a la 8 (d'un total de 8)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.