09/02/2014 I Mitja Marató Tortosa.

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    Elmuro
    Participant

Bones,
    El proper dia 9 de febrer estrenaré nova cursa, la I Mitja Marató a Tortosa. Si algú es vol apuntar que no es descuidi que el preu i els dorsals augmenta i desapareixen respectivament.
    http://www.mitjadetortosa.com/

numovi
    Membre

Ahir vaig tenir el plaer de compartir cursa amb el gran Elmuro a Tortosa :)

Era la primera edició d’aquesta Mitja Marató i com tota cursa recent nascuda va tenir coses bones i d’altres millorables.

A la part positiva podríem incloure una bona organització i un preu més que raonable pels temps que corren (12€ per una Mitja es gaire bé un regal).

El recorregut, dos voltes a un circuit de 10K+1K, era prop entretingut i recorria majoritàriament per dins de la ciutat, però de cara a properes edicions podrien intentar evitar tants girs bruscos (fins a 5 girs de 180º), un petit tram amb gravilla que feia que costés una barbaritat poder impulsar-te i un altre petit tram de terra una mica irregular.

Pel que fa a la cursa, molt millor del que podia esperar, així es que vaig acabar amb una bona carrega de moral de cara a Sevilla.

homedferro
    Membre

Epa!

I tant bé que va anar!

Numovi 01:27:36
    Elmuro 01:33:10
    Gina 02:06:43

Enhorabona a tots tres!

Salut!

Elmuro
    Participant

Bones,Tinc una gran atracció per les terres de l’Ebre, i en tot esdeveniment intent participar per a poder gaudir de les seves terres, clima i gastronomia.

Tortosa estrenava mitja, havia de ser a la línia de sortida.

Sorpresa agradable al veure que no seria l’únic Km0 Ponent, allà vaig poder saludar i conèixer a Numovi.

Una Mitja familiar amb 445 finalistes en la mitja i 141 en els 10km, com diu Numovi molts girs de 180 º i terrenys complicats per poder córrer però que espero que rectifiquin en posteriors participacions.

Pel que va ser la carrera content, ja que l’objectiu era correr en 90m-95m i va ser 93’10”, encara que al final una mica de sobrecàrrega al isqueo però sense dolor, crec que vaig avançant, lentament però progressant.
    Per part de Numovi, gran carrera en tot moment que ens creuàvem el veia amb una gambada molt fresca, pel que crec que tindrà una bona Marató a Sevilla, Molta Sort!!
    Salu2!

S'està mostrant 4 entrades - de la 1 a la 4 (d'un total de 4)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.