S'ha creat les respostes del fòrum
-
AutorEntrades
-
16 de desembre de 2014 a les 11:16 En resposta a: Torrotrotada de Nadal. Lleida. Dia de Nadal 10 h #37298
KIMIParticipantRedman et veig molt animat
16 de desembre de 2014 a les 17:30 En resposta a: Torrotrotada de Nadal. Lleida. Dia de Nadal 10 h #37300
MALUALParticipantNo és Nadal sense Torrotrotada “y lo sabes”…
Apa, un més.
Salut!.ROBERT
16 de desembre de 2014 a les 18:56 En resposta a: Torrotrotada de Nadal. Lleida. Dia de Nadal 10 h #37302
Artur42ParticipantUn més al carro!!!!!!! Ems veiem el 25
16 de desembre de 2014 a les 18:56 En resposta a: Torrotrotada de Nadal. Lleida. Dia de Nadal 10 h #37301
Artur42ParticipantTants dies sense entrar….:blush:
Jordi PanadésParticipantBenvolguts,
Malauradament no us podré acompanyar. Encara m’estic recuperant del meu genoll clínicament sa, però encara adolorit en la realitat.
Si algú vol o coneix algú que vulgui un dorsal, contacteu amb mi.
Salut!!
16 de desembre de 2014 a les 21:01 En resposta a: Torrotrotada de Nadal. Lleida. Dia de Nadal 10 h #37304
Marcel MorParticipantJo també us acompanyaré!
16 de desembre de 2014 a les 21:41 En resposta a: Torrotrotada de Nadal. Lleida. Dia de Nadal 10 h #37305
DavidParticipant-Hi tant!! Igual venim tota la tropa… no et deixarem pas sol Torrotrotat
Moltes gracies…:laugh:17 de desembre de 2014 a les 6:38 En resposta a: Torrotrotada de Nadal. Lleida. Dia de Nadal 10 h #37306
Salvador Rubio CurcóParticipantConteu tambe amb mi
angel sussnoParticipanthola
fa uns mesos que em vaig iniciar amb el canicross. tinc un gos de 7 mesos i sortim a còrrer per lledia.
quan el gos tingui un any voldria fer alguna cursa amb ell.
si algú vol quedar per compartir alguna sortida que ho digui.salut i km’s
17 de desembre de 2014 a les 13:33 En resposta a: Torrotrotada de Nadal. Lleida. Dia de Nadal 10 h #37307
jramon30SuperadministradorJo
vindré i la meva Pilar, també 
kepasanengParticipantM’apunto. Jo vindré des d’Alpicat… intentaré corrent, sino bici.
17 de desembre de 2014 a les 20:59 En resposta a: Torrotrotada de Nadal. Lleida. Dia de Nadal 10 h #37310
AshParticipantAllí estarem un any més.
Salut!
CARLOSParticipantnumovi ha escrit:
Quote:Farem autocar?Tindrem que organitzar la logística per anar a recollir els dorsals, no?
Els dorsal es poden recollir el mateix dia. El tema autocar Km0 estaria molt bé?:woohoo:
Et trobarem a falta Jordip .Fes bondat i ens veiem a la propera :unsure: :silly:

CARLOSParticipantDoncs jo també pujaré i baixaré .
A les 8,45h a la Pl. Europa , com proposa el Jordi em sembla molt bé.
18 de desembre de 2014 a les 10:25 En resposta a: Torrotrotada de Nadal. Lleida. Dia de Nadal 10 h #37313
Jordi CodonyParticipantAhir trotant per la Mitjana, em vaig trobar cara a cara amb un senglar gros com un Sant Pau. :unsure:
Passada la primera impressió, m’el quedo mirant i em diu que es diu TORROTROTAT i que em convida a la Torrotrotada. Evidenment li dic que sí,
Després gira cua i jo continuo corrent, encara sorprés per la situació.Fins avia t!!!
PD: part de l’història és fictícia, l’altra és real.
-
AutorEntrades