S'ha creat les respostes del fòrum
-
AutorEntrades
-
cargolParticipantL’any passat va ser la primera edició, però degut a una lesió, no vaig poder anar.
Aquest any si, en dissabte a la nit i en un circuit que donarà 2 tombs per Pamplona amb final seguint l’itinerari de l’encierro i arribada a la plaça de bous.
Aniré amb la Su i ja tenim els bitllets de tren des de Lleida, donat que hi ha molt bona combinació. També tenim reservat un dels hotels oficials en ple centre, on ens trobarem el dorsal i la bossa del corredor a la mateixa habitació.
Sembla que no seré l’únic Km 0, doncs em va confirmar que també hi serà un company del Pallars amb el que varem coincidir fa uns díes a Tortosa i fa uns anys a Venecia.
Si algú més s’anima, us deixo la web:
Salut i milles per Navarra.
Abel-
Aquest tema ha estat modificat fa 11 anys per
km0.
KIMIParticipantMolta calor la que hem patit aquest mati a Foradada,cursa molt dura però bonica molt bon ambient i felicitar la organització un 10 esperem ferla l’any que si pot ser amb menys calor fins aviat companys.
Jordi CodonyParticipantFelicitats Kimi. Estàs fet un isard.
Efectivament, molta calor, però un recorregut bonic de veritat, i la gent molt amable.Felicitats també a la gran caragolet.
Marcel MorParticipantNomés falten 16 dies per començar la Volta al Segrià

Us animo a córrer alguns kms amb mi!! ó fer-vos compromesos, o les dues coses alhora!
Recordeu que és un repte SOLIDARI! Tots els diners recaptats es destinaran a l’Associació AFANOC!!
Per més informació: FACEBOOK o correu a: voltaalsegria@gmail.com
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
albertboParticipantNo sembla que hi hagi massa ambient previ, no ? :angry:
M’ha arribat la idea que els KM ZEROS participants anem en grup a un ritme tranquil per tal de visualitzar-nos bé com a col•lectiu. A mi ja m’està bé, no vaig a competir res, no tinc cap intenció de fer menys de 50 minuts.

davidfibParticipantJo m’apunto a córrer en grup!

alexriuModeradorEp….jo també m’apunto a córrer suauuu Templers en grup de Km0’s. Animeu-vos que ocasions com aquesta no n’hi ha massa sovint.
:woohoo: :woohoo:
ElmuroParticipantBé, no tinc cap intenció de competir, si formem grup compteu.
Jordi CodonyParticipantNo sembla mala idea…
EnricModeradorAmb vosaltres, m hi fico!
homedferroMembreDoncs som-hi…
albertboParticipantDoncs molt bé, no caldrà fer llista ni res. Qui vulgui ser-hi hi serà, d’aquesta manera. Personalment en tinc moltes ganes, de fer un Templers així.

SimeSuperadministradorEl grup de Km0’s que avui hem pogut gaudir de la cursa, el grup, l’ambient i la gresca que hem tingut al llarg de tot el recorregut ha sigut E-S-P-E-C-T-A-C-U-L-A-R!!!!
Companys sou la pera!
Una manera molt diferent de viure la Cursa dels Templers :silly:
CritMembreBon vespre,
Vistos des de dalt la taca groga era espectacular, a mesura que heu anat pujant heu près conciència de la nostra grandesa. Córrer així, i a Templers diu moltes de nosaltres.
Gràcies per ser així.
EnricModeradorDoncs la taca groga des de dins, ha estat la ostia. Esperit Km0 a tope, bon ambient i ganes de que en lloc de 10, més…
Força Vida!
-
Aquest tema ha estat modificat fa 11 anys per
-
AutorEntrades