Zegama 2007, 23 de setembre

• Aquest tema està buit.
  • Autor
    Entrades

bodi
    Participant

Bona familia hem fet a Ponent Crit, Bru, Artur42, madjocker, albertbo, lagartija, cargol, homedferro, estefi, Enric, a tots moltes gràcies pels ànims 😉

M’atreveixo a donar-vos un consell, si voleu una ordre….hi heu d’anar, tant si és a córrer, com si és a animar. És veure-ho per creure-ho E S P E C T A C U L A R, tant pel recorregut com per l’ambient. Si a més hi afegim l’himne dels segadors amb estelades al vent, ja és el "caguense".

Un cap de setmana genial, allotjats en una idíl·lica casa rural del segle divuit on les menges eren….bé ja ho sabeu com és allà, tot a "lo grande". Dissabte a la tarda també compartirem amb l’expedició de la selecció, on hi havia bona representació del km0, de fet ens vam anar veient més del que ens pensàvem 😉 NO US PERDEU TEMPS D’AVENTURA, dijous 21’30

La cursa ja ho sabeu E S P E C T A C U L A R, des de la sortida, amb el seu corresponent "aurresko" fins a l’arribada. Durant el recorregut, tret de la part inicial, sempre ple de gent, una gentada que quan circulaves per algun lloc on hi estaves sol, també era d’agrair. El circuit dur, molt dur, però preciós, compaginant boscos immensos, muntanyes de roca, corriols molt ràpids, pujades infernals, dures baixades amb el terra enfanguissat….per triar i remenar.

Jo…., doncs, jo…. 🙄 , "buenu", diguem que va poder més la il.lusió que res més. El que em feia més por era que les costelles em juguessin una mala passada, com a Térmens, i haver de plegar a les primeres de canvi. Però entre l’ibuprofeno i una magnífica sessió de massatge el divendres, vam tirar endavant.
    Les costelles, es pot dir que no me les vaig sentir, i a la mitja hora de cursa ja sabria que per aquí ja ho tenia guanyat. Però aaaaamigo, hi havia un altre tema. Degut a les costelles el meu entrenament havia estat nul, exceptuant Térmens, que per les circumstàncies, no es pot ni contar. Per tant m’hi presentava….amb el dipòsit ben buit.
    Vaig anar perdent "fuelle" a mida que passava la cursa, tot i el meu ritme prudent des del començament. Decideixo posar fi a la meva aventura al km20’5, abans de pujar l’Aizkorri, lloc anomenat Sancti Spiritu.
    Encara tinc 1/2 de marge en el control, però no m’hi veig en cor tot i sabent que pujant l’Aizkorri, tindria la cursa gairebé al sac. Però tampoc vull arribar del últims, no estic fet per això ni la cursa s’ho mereix. No tempto més la sort, les costelles estan bé i he fet un dur entrenament de 3h26′.

Queda pendent, ja ho sé, però també sé que caurà i caurà com es mereix, sentint picar les valles metàl.liques a l’arribada, potser sentint el teu nom per megafonia, empunyant l’estelada entre els aplaudiments de la gent i deixant anar alguna (això serà inevitable) llàgrima a l’arribada.
    Així vull que sigui i quan i torni així ha de ser.

Una abraçada a tota la família de Ponent, és un plaer poder compartir amb vosaltres 😉

Salut.

Crit
    Membre

Podem trobar la notícia, aquí

salut

By Keds
    Participant

Hola Bodi,……perdó…..SUPERBODI.

Estava aquí acabant de fer l’inscripció per la mitja marató de Somontano i anant a tancar l’ordinador, m’he trobat, de sobte, primer les fotos de Zegama ’07 i després la crònica de la teva gesta….FELICITATS!

Tot i no aconseguir acabar la cursa, l’experiència viscuda en una cursa d’aquest nivell, en aquest entorn i amb aquest ambient (com tu dius:ESPECTACULAR), deu ser una experiència d’allo més emocionant. Però emocionant de veritat.

Altre cop…..MOLTES FELICITATS!

Adeu.

albertbo
    Participant

Passa pas res, bodi !!!!!

No l’has acabat, però pel que contes estar allà val molt més que temps i classificacions.
    Les circumstàncies eren adverses. Tens mil batalles lliurades en això, i a vegades un s’ha de saber reservar.

Si no… no podriem seguir gaudint de les teves aventures per aquests món de Déu ❗ ❗ 😆 😆

Vinga, a preparar la propera 😉

cargol
    Participant

Enhorabona Bodi amb aquesta l’important SI que es participar i no ho pot fer tothom.
    Vols descansar i recuperar-te d’una vegada? Fes bondat.
    Assumpta unes fotos bestials que reflexen l’ambientàs viscut.
    Salut i milles.
    Abel

Crit
    Membre

Bones,

El companys de Berga ens ofereixen una vegada més un vídeo-resum que ens acosta i de quina manera a la cursa.

Sense paraules…

Mireu-lo aquí

Salut i merci

jordigràcia
    Participant

Cada cop m’agrada més còrrer…
    Felicitats, campions!!!

Joker
    Participant

Bravo Bodi!

El proper cop jo he ser allà! Per animar, és clar 🙄 … tot arribarà però…:twisted:

Ara recupera’t bé i agafa forces, que aquesta temporada ha de ser encara millor i….hem de rodar, patir i sobretot gaudir molts kms junts, oi?! 😆 😆 😆 😉

Una abraçada a l’Assumpta.

Per cert, on coi puc aconseguir un mocador tan ben parit com el teu i la samarreta de la selecció catalana?…ja sé que encara no m’ho he guanyat… 🙄

ROMA34
    Participant

enhorabona Bodi. Jo et vaig beure patir a Termens i estava segur que anaves a Zegama de visita, ets valent valent….

Només per escoltar els segadors jo vui fer el viatge l´any següent, i per animar als km 0 que segur que l´any següent hi participareu. Jo ho tenia escrit al meu calendari per anar a gaudir de la cursa peró vaig pensar que era una boigeria anar tan lluny a beure una cursa.
    Espero que el proper any fem un autobus km0.

La samarreta de la selecció catana de futbol es pot comprar per internet a la web seleccions catalanes. Peró la samarreta + pantalons d´atletisme no sé on es poden comprar.

les fotos molt bones 🙄

òscar
    Participant

hola a tothom!!!
    Sòc un dels afortunats que va estar a Zegama!!!
    Primer de tot Moltes Felicitats Bodi!!! aquest any has sigut el primer valent que ho intenta, i segurament l’any que ve serem més!

Ha sigut una experiència impresionant, d’aquelles que es recorden tota la vida, per la gent, per les muntanyes, pels corredors, i sobretot per les ganes de fer grans proeses que es vivia allà!

Ara acabo de veure el reportatge que avui al vespre emetrà temps d’aventura, i de veritat que m’ha fet caure la llagrimeta, és molt emocionant. Entre emoció i emoció, podreu veure en Crit que treu el cap, i la seva dona fent fotos, jo mateix al costat del gran kilian, i el bodi moment abans de començar!!!
    no us el perdeu,
    apa
    cada dia estem més aprop de la felicitat.

Crit
    Membre

El vídeo de temps d’aventura (tb avui a les 22.05 al c33)

salut

Enric
    Moderador

Bodi, súper Bodi, felicitats. Segur que el proper any sereu mes, perquè alguns això ens sembla a anys llum

Luigi
    Participant

Ei, hola!

Res, només donar les gràcies als companys de km.0 que vau estar a Zegama animant i acompanyant als corredors

Quan pujava a l’Aizkorri estava esperant veure-us, però al sortir-me una cursa tant dolenta i passada tanta estona, ja anàveu fent camí de tornada

Lo dit, gràcies i fins aviat!!!

S'està mostrant 13 entrades - de la 16 a la 28 (d'un total de 28)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.