XXXI Mitja Marató de Sabiñanigo, 1 d'abril de 2007

• Aquest tema està buit.
  • Autor
    Entrades

porcalleocho
    Participant

:D farem historia primera foto km0 fora de Catalunya
    Jo porto la camara.
    😉

baldato
    Participant

Año 2006: 407 finalizados… Me imagino que seremos capaces de encontrarnos, como mínimo para hacer la foto. ¿O sería mejor quedar en algún sitio antes de la salida para asegurar el tiro?

¿Qué opinais?

porcalleocho
    Participant

A VEURE EN TOTAL SEREM

BALDATO :D
    ALBERTBO :)
    LAGARTIJA 😯
    MONTOLIU 8)
    PORCALLEOCHO 🙄
    QUE EM DEIXO ALGU…..?

NO CREC QUE SIGUI TANT DIFICILS DE VEURENS, A MES SEGUR QUE ALGU PORTA LA NOSTRA DISCRETA SAMARRETA.

Hache
    Participant

Companys

Que tingueu molt bona cursa a Sabiñánigo, esperem amb interés les vostres cròniques i la vostra foto.

Que us vagi molt bé.

Una abraçada

albertbo
    Participant

Gràcies a tots pels ànims !!
    Jo aniré a conéixer una cursa nova, a veure quin dia, quines contrades i quin perfil de cursa, totalment desconeguts, ens trobem, però amb moltes ganes de córrer pel "km 0 team".
    La samarreta ? Ben visible, encara que sigui per damunt de tres altres capes de roba 😆

albertbo
    Participant

Boneeess !!
    L’expedició a Sabiñánigo al final s’ha quedat en quatre km 0’s: baldato, montoliu, porcalleocho i jo.

Hem arribat força aviat, amb pluja i fred de benvinguda. Abans, al port de Monrepós, hi nevava. Poques ganes de fer res a l’aire lliure, en aquestes condicions. Saludem els altres companys (a en baldato, sense el parament de córrer: gorra, ulleres… no el reconeixiem 😯 😆 !!).

Cadascú té les coses clares abans de sortir: en montoliu anirà al seu ritme makinero, en baldato a tombar l’hora i mitja, i els altres dos a acabar sencers. Jo em predic 1.35-1.40 i no m’equivoco, faré 1.38 llargs. Encara no hi ha classificacions penjades 👿 .

El circuit està bé, però es poden millorar coses: no és de rebut que just després de la sortida ens trobem una rotonda als nassos, i alguns kilòmetres no medien 1000 metres, però la distància total sí m’ha semblat correcta, i hi havia avituallaments més que suficients.

No ha fet gaire vent, però plugim ens ha anat regant amb intermitència tota l’estona. Dutxa calentona i cap a casa, no era dia per fer turisme.

porcalleocho
    Participant

[img]dscn2531ka3.th.jpg
    Be no es una foto tant multitudinaria com a Barcelona, pero es la preimera fora de Catalunya.

baldato
    Participant

Bona nit

Compañeros, mal día para correr hoy en sabiñánigo. Lluvia, nieve en el puerto… Fuertes chaparrones poco tiempo antes de la salida. Conocidos que dicen que en esas condiciones no salen (al final casi todos estaban corriendo…), momentos en que uno mismo duda si merece la pena ponerse debajo de la lluvia, porque además la temperatura es baja.

Al final a cambiarnos, más dudas, corto o largo, cortavientos o camiseta, tirantes o mangas. Decisión: pantalón corto y camiseta técnica con mangas, si se pone la cosa fea como se pasa cuatro veces por meta se pliega y se acabó.

Finalmente la suerte nos acompaña. No queda un día perfecto ni mucho menos, pero los momentos de lluvia son escasos y de intensidad aceptable, el frío se va llevando (eso si al final calambres), pero tal como pintaba el día contentos.

La carrera: no encuentro a nadie conocido que quiera ir a más o menos 1,30, asi que voy solo. Al principio casi la cago por ir demasiado rápido, el circuito no da margen a errores, pero al final me pongo a la linea y paso kilómetros muy buenos, muy a gusto. Los cuatro cinco miles a 4,11, 4,10, 4,06 y 4,17 (crack). Al final 1,28 y pico, contento pero ahora demasiado hecho polvo.

Nos vemos en la próxima.

Por cierto el kilómetro cinco estaba movido pero creo que con el cuatro y el seis estaban en su sitio.

segarrenc
    Participant

Salut companys,

Bé per vosaltres nois, per l’expedició i la cursa. No et pots queixar baldato, et va anar prou bé. Ampliar horitzons sempre és bo, encara que la majoria se’n anés als bombers està molt bé diversificar Km0 per tot arreu. I si les condicions no són molt extremes, una vegada ets al lloc, el millor que pots fer és córrer, a això hi anem.

Una abraçada a tots.

marta
    Participant

Feleicitats companys per tenir el valor d’anar a trobar la neu!!

Porcalleocho,

pots enviar la foto original a web@km0.cat la posarem a la web. O si et va millor demà a la tarda estaré a Linyola.

En tens més?

bru
    Participant

Ieeeps,

felicitats a tots els que vàreu participar i vàreu extendre un xic més el nom de Km0 més enllà de les nostres fronteres 😆

Salut companys!!!

Hache
    Participant

Companys, també us vull felicitar per la vostra cursa, sobretot tenint en compte els factors metereològics afegits. Casi, casi més que una cursa sembla que heu fet esport d’aventura¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Mira que sou extranys els corredors¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ 😆 😆 😆

Enhorabona

montoliu
    Participant

i bon hora!

que on era l’aigua????!!!!
    doncs la deiem entomar tota nosaltres.

primer felicitar als altres tres de la colla : albertbo, porcalleocho, i baldato. per cert carrerón del sr.Baldato, enhorabona!!!.

dels pitxors dies que m’he trobat per correr: pluja, vent i fred.

1ª equivocació: esmorzo massa.
    2ª equivocació: maniga curta i calça curta, paso un fred de… està clar que’l meu cos és de calor.
    3ª equivocació: no escalfo gens.

conclusió: cap al km 12 ho deixo estar i afluixo, un altre dia serà. tinc mal de peu i sobretot de cuixes, rampes i tot. en fi: hem pasat com hem pogut i fins una altra tu. Al final: 1:23:30

reitero: Baldato, Albertbo, porcalleocho: enhorabona!!!!

ps, fent broma amb lo de les cadenes i si ens descuidem……

un saludo.

homedferro
    Membre

Felicitats nois!

això SI és voluntat i lo demés punyetes!

porcalleocho
    Participant

La veritat que es que tos els km0 varem fer un gran paper.
    Baldato que abans de començar la cursa no ho tenia gaire clar, va fer un carreron.

Jo vaig fer una cursa molt tranquil, no faig força la maquina en cap moment i la sensacio es de haber pogut anar força mes rapit. Pero donades les condicions meteorologiques ja esta be. El temps que m´ha donat es de 1:40:30, si fa no fa com a la Mitja de Balaguer.
    El circuit em va agradar, no el vaig trobar gaire dur, potser si hagues fet calor tindria un altre opinió. Els km parcials estaban mal ficats al mens a la priomera volta, on no coincidiem les marques qm pintades a terra amb la senyalitzacio que posava l´organitzacio, aixo va fer que optes per no fer cas del cronometre. Una bona cursa, per anar camviant una mica d´aires.

S'està mostrant 15 entrades - de la 31 a la 45 (d'un total de 45)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.