X Marxa dels Castells de La Segarra. 15/03/09
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
14 de març de 2009 a les 19:30 #19741
albertboParticipantalbertbo ha escrit:
Quote:Avui he vist al “Bon dia” que a l’organització li calen voluntaris. Potser vindré a veure com algú es queda a la cuneta, je je… 👿L’organització m’informa que tenen gent de sobres, de manera que demà em dedicaré a la pròpia.
BONA MARXA !!!15 de març de 2009 a les 19:45 #19751
homedferroMembreEp!!!
Au, ja està feta!
Al final una mica de calor, però un bon dia per córrer!
En Bru m’ha portat a coll i bé, i hem arribat a Guissona amb unes 5 hores i trentallargs minuts! I lo millor de tot es que ens ho hem passat de conya!
En JORDI CODONY i la Cargolet han arribat un, una estoneta abans i l’altra, darrera nostre!
I ara, me’n vaig a descansar!
15 de març de 2009 a les 20:48 #19753
bruParticipantIeeeeeeps,
Doncs si, ens ho em passat de conya!!!
Gran dia, solet però que es podia aguantar, amb un paisatge ben verd i ben florit

Em mantingut de principi a fi un ritmet viu i molt constant, i a l’homedferro no l’he portat ni a coll, ni a bé, ha fet una gran marxa i m’ha deixa’t ben baldat!!!!
Felicitar tambè en Jordi Codony i en Cargolet per la gran marxa que han fet!!!!
Salut
15 de març de 2009 a les 23:22 #19759
PontsicàParticipantAl final l´he completat en 5 hores 57 minuts i he patit molt sense haver entrenat. He fet 28 km corrent fins que ha caigut a les meves mans el bocata de botifarra del dinar ( a les 9 i mitja del matí jeje) i la resta alternant el caminar i el correr. Al final he apretat per baixar de les 6 hores i ho he aconseguit pero us asseguro que no hi havia un sol múscul no os a les meves cames que no em fes mal. Dema anire fia treballar jejejje. Tot i això l´experiència ha estat positiva. Salut a tots gent!!!!
16 de març de 2009 a les 9:18 #19765
JordiParticipantPrimer de tot, felicitar als organitzadors d’aquesta gran marxa. No tinc experiència en aquest tipus de proves però vaig quedar ben parat de com ho tenen muntat. A mí em va semblar extraordinari.
Tenint clar que jo volia fer la marxa, em vaig deixar emportar per l’ambient i vaig voler trotar els primers quilòmetres per fer front a la fresqueta del matí i abans de que sortís el sol fort que ens esperava. Em vaig anar animant i m’anava trobant molt bé. Ara bé, la troballa de l’avituallament de Montornés i que les forces ja no eren les mateixes, em van fer decantar per gaudir del menú complert i assaborir la jornada com calia. Després el problema era mirar de trotar una mica. S’havia de fer la digestió.
Finalment vaig marxar molt content amb el temps emprat (7:45) sobretot perquè tenia dubtes de si podia afrontar una mitja i crec que ara puc dir… que ens veurem a la Mitja de Lleida, sinó hi ha lesions sobtades. De moment avui no em puc moure i em fa molt mal tot.PD: Vaig veure 4 samarretes Km0 i efectivament, se us veia molt forts. Salutacions!
16 de març de 2009 a les 14:11 #19772
caragoletParticipantUn dia preciós. Despre`s de la marató, vaig acabar trinxada, però valia la pena l’esforç.
Pontsicà , devíem arribar gairebé junts !!!. No et conec, i això que jo també sóc pontsicana !!!PD: felicitar a l’organització. Com cada any, molt bé, i gràcies pels ànims als controls i als avituallaments.
17 de març de 2009 a les 9:34 #19788
Jordi CodonyParticipantQuins paisatges més fantàstics que ens ofereix La Segarra.
Els arbres florits, els castells, els perfums (a vegades de purins, però no hi fa res), la gent super amable, els camps de cereals ben verds, el cansament que a poc a poc es fa present, etc…Cap al final veig als SUPERS BRU I HOMEDEFERRO corrent alegrement i arribem practicament plegats. Un pel per darrere nostre la SUPER CARAGOLET també dona senyals de vida i amb gran dignitat. Et felicito!
Tot això i més, fa que aquesta marxa sigui molt estimada per mí.
Adeu Kilometraires.
20 de març de 2009 a les 7:23 #19840
homedferroMembreEp!!!
SED 3:59:05
xsahuqui 4:32:48
ballak 4:56:13
JORDI CODONY 5:30:00
jotace 5:20:00
bru 5:35:00
homedferro 5:35:00
caragolet 5:57:00
Pontsicà 5:57:10
Vermut 6:44:00
joan pere 6:54:59
canyes 6:55:19
Yorch 7:45:00
JORDI AMOROS 7:47:04
Eli 9:23:04
Tresi 9:23:15
PILIborges 9:23:20
xavifabregat 9:59:18 -
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.