VIII Cursa dels Templers. 15 de juny. Lleida

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    Enric
    Moderador

Doncs la taca groga des de dins, ha estat la ostia. Esperit Km0 a tope, bon ambient i ganes de que en lloc de 10, més…

Força Vida!

Sime
    Sime
    Participant

El nou recorregut m’ha agradat força. Ja sé que no és la volta a Lleida a què estàvem acostumats però passava per carrers cèntrics i era entretingut.
    La zona més “antipàtica” potser ha estat l’anada i tornada de l’Onze de Setembre.
    Amb tot espero que l’hàgiu assaborit perquè penso que no el tornarem a repetir. Amb els problemes que hi ha hagut de tràfic crec que no es tornarà a autoritzar aquest recorregut un dissabte a la nit. De fet dissabte del segon cap de setmana de juny a Lleida no hi ha cap possibilitat d’evitar l’afectació al tràfic, però li seguiran donant voltes (fins a enviar-nos al riu?).

albertbo
    Participant

Companys!, jo és que ni me’n recordo del circuit. Només sé que en un moment donat vam fer un gir de 180º i també que vam passar per on un idiota temps enrera feia veure que tocava.B)

I és que estava més que distret amb altres coses que no tenien ben bé a veure amb la cursa en sí.

La taca groga… Molt bona expressió, crit.

Feia molt temps que córrer no m’havia resultat tan fàcil, tan plaenter… En podia haver fet 10 més, amb tots vosaltres. Gràcies!

A més, un temps clement. Perfecte!

homedferro
    Membre

Ep!

No soc el que mes corre, ni el mes rapid ni el que mes curses fa ni porta…

Pero mai hvia vist el que vam fer ahir a Templers!
    Un nombros grup corrent amb la unica motivacio de passar-ho be i fer-ho passar be als que estaven per alla i ens anavem trobant.

Senzillament ESPECTACULAR

Senzillament Km0

Gracies a tots!

Salut!

Elmuro
    Participant

La meva percepció de Km0 no és d’un club d’atletisme, per a mi és un col·lectiu de persones amb una filosofia particular i amb ganes de compartir-la.
    Aquest dissabte vaig poder compartir una experiència molt agradable com córrer en un grup festiu que des de l’inici com a la meitat i al final de la cursa va fer que mantingués el mateix somriure.
    Salu2!

Noerunner
    Participant

Quina llàstima q me l’he perdut….:unsure:
    Segur que ha estat espectacular!!

S'està mostrant 6 entrades - de la 46 a la 51 (d'un total de 51)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.