VII Cursa dels Templers, 16 de juny de 2013
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
11 de juny de 2013 a les 14:42 #35829
km0SuperadministradorServeis per corredors i acompanyants
La zona de sortida, el km 0 de la cursa, hi trobareu un seguit de serveis per corredors i acompanyants.Cafès Tarrazú ens oferirà un cafè abans de la sortida.
Podeu utilitzar el servei de guardaroba per deixar la vostra bossa o motxilla.
Hi haurà esmorzar i beure pels acompanyants, i pels més petits també hi haurà un unflable per a que hi juguin mentre esperen que arribeu (recordeu que els menors han d’anar acompanyats d’un adult).
Gelats Glas us ofereix un gelat i també tindreu preparat un avituallament final amb isotònica i coca artesana de la pastisseria Germans Ribes.
Hi ha dos avituallaments d’aigua durant el recorregut i un altre al final de la cursa.
El Col·legi de Fisioterapeutes de Catalunya també oferirà un punt d’atenció per tots els corredors.
A la zona de les piscines hi haurà dutxes a disposició dels participants.
Un servei d’atenció sanitària organitzat per Clínica de Ponent us atendrà per qualsevol petita incidència.
Dues ambulàncies de DYA amb un altre metge també estaran disponibles per cobrir qualsevol trasllat urgent.
També hem preparat una nova zona d’aparcament, amb un accès obert més aprop de la sortida.
Veniu amb temps, sense preses, millor o pitjor preparats, porteu acompanyants al km 0 si us ve de gust i correu, correu i gaudiu de la cursa tant com pugueu, ho tenim tot preparat per vosaltres.
Amb Lleida al cor.
11 de juny de 2013 a les 18:09 #35830
elopezParticipantCompta’m com a voluntari per al dissabte per la tarda. Entre les 16-20h us puc ajudar en el que us convingui.
Ànims, que esteu fets uns campions.11 de juny de 2013 a les 18:53 #35831
albertboParticipantHi ha tot un seguit de gent que quan fa coses S’HI ABOCA ! !
Conec alguna d’aquesta gent, oi que no li farem un lleig ?
11 de juny de 2013 a les 20:29 #35832
martaParticipantHola
Volia fer fe voluntària però no se on apuntar-me per fer de voluntari. A la web no ho he trobat.
Algú em pot indicar?
Gràcies
Marta
11 de juny de 2013 a les 21:18 #35833
SimeSuperadministradorHola Marta,
ho vam publicar a la web de templers.cat fa uns dies.
Pots inscriure’t al formulari que hi trobaràs:http://www.templers.cat/voluntaris-2/
Ens veien per allà!
13 de juny de 2013 a les 5:18 #35841
Joan Rogés FornsParticipantA l’organització
Si els acompanyants volen venir un cop iniciada la cursa, quina és la millor manera d’arribar a Gardeny? Es pot accedir al turó durant la cursa d’alguna manera? O millor si venen en cotxe deixar-lo a la zona de Passeig de Ronda i pujar “la costa” a peu?
Ja direu!
13 de juny de 2013 a les 6:15 #35842
cargolParticipantSean00 poc abans de començar la cursa es tallen tots els accessos a Gardeny, llavors poden pujar a peu o en cotxe per la part de darrera (Mariola) una vegada els atletes hagin passat per aquest punt (sobre les 9’45 h).
Bon Templers.
Abel13 de juny de 2013 a les 7:27 #35843
Jordi CodonyParticipantQue tal companys ?.
Ja direu que hem de fer els voluntaris.
En el meu cas, estic disponible tant dissabte com diumenge.Visca TEMPLERS !!!
13 de juny de 2013 a les 20:08 #35839
km0SuperadministradorCom l’any passat dissabte a la tarda -de 17:00 h a 20:00 h- apropeu-vos a Gardeny, al costat de la sortida de la cursa, i recolliu el vostre dorsal, el xip (si s’escau) i la bossa del corredor, sense presses.
Aquells que no pugueu venir dissabte, ho podeu fer diumenge al matí a partir de les 7:30 h i fins a les 9:00 h.
Recollint els dorsal dissabte us estalviareu cues de darrera hora i deixarem diumenge pels corredors que venen de fora i no els queda més remei.
Recordeu que el Castell Templer de Gardeny farà jornada de portes obertes tant el dissabte a la tarda com el diumenge al matí per a què el pugueu visitar tranquil·lament amb els amics o la família.
14 de juny de 2013 a les 15:26 #35850
SimeSuperadministradorQuí deia que faria fresqueta? :blush:
Compte amb la calor: roba lleugera, cremetes, gorra, cinturó amb ampolleta d’aigua pels que van una mica més tranquils, protector solar, ulleres… vaja tot alló que s’aconsella portar en una cursa amb caloreta.
Ens veiem demà per allà adalt a la recollida de dorsals.
Salut i Templers
17 de juny de 2013 a les 8:29 #35864
km0SuperadministradorUn matí ple d’emocions.
Felicitats a tots els participants!
Els resultats estan disponibles en aquest enllaç:
17 de juny de 2013 a les 13:14 #35868
SimeSuperadministradorÉs ben cert que ha estat una cursa plena d’emocions.
Hi ha coses que em van fer sentir sensacions impressionants.
El minut de silenci absolutament respectuós i sentit per molts de nosaltres, per raons evidents, va ser un d’aquests records intensos que guardaré per sempre.
Veure l’arribada emocionant de molts participants, per ells un repte, un impuls inevitable que els fa arribar a meta destroçats però amb un somriure a la cara.
El debut d’un amic, al qual acompanyo uns metres fent-li lloc entre la gent que (evitablement -ves a saber com-) envaeixen el tram final de la cursa, fins arribar a pocs metres de la meta on el deixo anar per a que la creui envoltat d’ànims i aplaudiments de tots els presents a la recta d’arribada (la pell de gallina).Com a membre de l’organització la preocupació i els problemes no em fan gaudir de totes aquestes sensacions en la mesura en que m’agradaria.
Per exemple els corredors i corredores que van arribar a meta molt afectats per l’esforç i la calor, però compensat per la gran tasca feta per DYA Lleida, incommesurables, i per l’equip de la Clínica de Ponent, super professionals.
O els voluntaris que per alguna raó fallen a darrera hora, suplits pels que ho donen tot, per gent que es presenta a la sortida per ajudar desinteressadament.
També els patrocinis que costa tant trobar, en acabat compensat per la generositat dels que hi són i ens donen suport (mireu el cartell i la web, hi ha un bon llistat).Ara bé, hi ha coses que no es poden suplir, que hi són o no hi són.
Conscient que aquest és un fòrum públic (cada dia menys públic perquè ningú escriu) i sé que qualsevol pot llegir i consultar aquest escrit, ho diré ben clar:
Que ahir no hi haguessin dutxes disponibles és absolutament lamentable. El responsable institucional d’aquesta penosa incidència no té paraula ni vergonya.No es tracta d’una incidència puntual, es tracta d’un desinterès evident. L’any passat ja ens van deixar sense piscina perquè: “s’obren la setmana següent“. Fa set anys que es fa la cursa en aquest emplaçament i les piscines segueixen amagades en un racó amb una mínima senyalització, potser tenen por que algú les trobi.
Sé del suport i la simpatia que per aquesta activitat hi ha entre moltes persones que formen part d’aquestes institucions, que donen la cara i estan on han d’estar, però amb tot el carinyo del món no hem pogut evitar que més d’un hagi hagut de presentar-se suat i amb mala olor després de la cursa. Això no és manera d’acollir a un convidat a casa nostra.
La vuitena edició serà o no serà, tindrem piscina o no en tindrem, però per les dutxes i altres coses caldrà buscar el compromís d’una altra persona.
17 de juny de 2013 a les 17:14 #35869
EnricModeradorAMEN!
17 de juny de 2013 a les 19:27 #35871
porcalleochoParticipantEncantat de correr novament a Templers, crec que he fet totes les edicions. He vist creixer la cursa desde aquella primera edicio . la cursa ha millorat moltissim, hi han aspectet que m´agradant moltissim, com son possar cintes als girs on els mals corredors retallan (haurien de pendre nota a la mtia de lleida i a la de bombers), avituallament correctes i crec que sese manca d´aigua., bona sanyalitzacio dels punts kilometrics, el montatje a la zona d´arrivada completissim.
coses que potser es podrien millorar;
el tema de la dutxa, e imperdonable, jo no acostuno a ferla servir, doncs tornava a casa, pero vaig preguntar abans de l´inici on eram, lo de la piscina teniu tota la rao, cre que per una setmana es podia haver permes l´us . Pero crec que en aquest cas algu desde l´ajuntament es va oblidar de obrir una aixeta. I el tem arrivada i baixada mentres ha han corredors que pujan s´hauria de millorar, pero tmabe els propies corredors han de ser concients d´aquest fet. Els corredors tambe hm de millorar la nostra educacio amb la resta de corredors.
Anims templers, amins a tota la gent de km0 i als castellers de lleida. l ány que be mes, i tornarem17 de juny de 2013 a les 20:28 #35872
Joan Rogés FornsParticipantEn la meva modesta opinió.
Fa temps que em recorro les terres de Lleida fent curses i potser perque em sento orgullós de ser de Lleida, perque m’encanta aquesta afició esportiva que tots compartim, perque considero que Gardeny és el turó oblidat per molts lleidatans (i Gardeny té tanta o més història que el turó de la Seu), per aquesta promoció que li doneu a la nostra ciutat i especialment també al castell Templer de Gardeny (per cert, pocs castells templers queden en les condicions de conservació d’aquest, és per aquests i d’altres motius que ESPERO TOTA LA TEMPORADA DESDE FA TRES ANYS PODER PARTICIPAR EN LA CURSA DELS TEMPLERS.I si per potser la mala gestió d’algun ens municipal que altre hem de malmetre l’orgull de (i permeteu-me aquesta al·legoria) sentir-se templer, doncs això ens fa sentir malament a tots.
Ànims a l’organització, que em consta que cada edició fa mans i mànigues perque aquesta cursa tingui continuïtat (cosa altrament cada cop més complicada avui en dia).
I al company Sime, dir-li que cada matí al aixecar-me tinc l’hàbit de llegir la premsa local, l’esportiva i consultar el forum del km0, que és el que em manté informat de les novetats de l’atletisme popular lleidatà.
SALUTACIONS
JO TAMBÉ SÓC UN TEMPLER!
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.