V Cursa dels Templers. Lleida 19 de juny

• Aquest tema està buit.
  • Autor
    Entrades

PICO
    Participant

eihhhhhhhhhhhhhh

jo m´ofereixo per llebre sub 45, ja que per sub 40 estic una mica tocat dels isquios i sub 45 es perfecte per a les meves condicions actuals.

suposo que s´afegira algú més per fer-me companyia, si es dona el cas.

salut forza i templers.

albertbo
    Participant

Estic totalment molt despistat. Diuen de llebres… Home, un 10000 en 1 hora encara el puc fer d’allò facilot, eh ? :angry:

I ai !, si sobra un quart d’hora no passssaria res !??? :P

Jordi
    Participant

Vols ajudar als companys a fer la seva marca?
    Vols tenir noves sensacions corren?
    I una nova prespectiva d´una cursa?
    .

LLEBRES DE:
    35´
    40´
    45´
    50´ XXXXXX, Jordi
    55´ ESPI
    60´ ENRIC
    ESCOMBRA

m´agradaria possar dos corre-llebres per temps, es mes comode i distret….
    FEM LLISTA

Definitiu si és possible em quedo de titular, avui he fet proves i no estic per gran cosa mes que per fer de llebre…

Jordi

estefi
    Participant

RESUM actualitzat ARA DE DADES LLEBRES:

Jordi ha escrit:

Quote:
    Vols ajudar als companys a fer la seva marca?
    Vols tenir noves sensacions corren?
    I una nova prespectiva d´una cursa?
    .

LLEBRES DE:
    35´
    40´
    45´ PICO, AMATA
    50´ XXXXXX, Jordi
    55´ ESPI, LO JORDI ,VITO
    60´ ENRIC,
    ESCOMBRA

ATENCIO :
    ALBERBO,CARLOS O LUIGI… UN A 60´ i dos a ESCOMBRA.VOSALTRES MATEIXOS..

m´agradaria possar dos corre-llebres per temps, es mes comode i distret….
    FEM LLISTA

Definitiu si és possible em quedo de titular, avui he fet proves i no estic per gran cosa mes que per fer de llebre…

Jordi

vec, que hi ha moguda llebres… Genial:woohoo:
    Si es possible, fem dos de cada temps, si no un , però és mes agrait…. (feu-m´he cas)…:silly:

amata
    Participant

Molt bones, jo si voleu m’ofereixo a fer de llebre tant a 50′ com a 45′, ja direu si us convé.

Apa!!

Enric
    Moderador

L’ Amata 45′????

JA! Si jo portés el del 40′, em ficaria un retrovisor, perque en pic es descuidi el de 40′, el globus del 45′ li farà un interior a la sortida de la curva.

Amata, que et coneixemmmm

Força Templers!

Pd:sembla que tenir globeros no és tan difícil, no? Estefi, en aix`també ets una crack!

Pucurull
    Participant

.
    Un de Can Fanga que s’ha inscrit.

La vaig fer fa dos anys i vaig quedar encisat.

Pucurull

Crit
    Membre

Fa un any!

[video]http://www.youtube.com/watch?v=EfgwJGAfocQ&feature=player_detailpage[/video]

amata
    Participant

Enric ha escrit:

Quote:
    L’ Amata 45′????

JA! Si jo portés el del 40′, em ficaria un retrovisor, perque en pic es descuidi el de 40′, el globus del 45′ li farà un interior a la sortida de la curva.

Amata, que et coneixemmmm

Carai Enric quina propaganda….. . Ja m’agradaria a mi poder fer un interior al de 40′, però em sembla q serà q no…. . De veritat us ho dic, si dic q faig 45′ 0 50′, els faig, q jo aquesta temporada ja ho tinc tot fet.

Ja direu.

Apa!!

Jordi
    Participant

1140 inscrits!!!

El que encara s’ho estigui pensant que no s’ho pensi gaire que dilluns tindrem el catell de “complert”

Endevant TEMPLERS!!!

topedetio
    Participant

be…

si voleu un 100×100 fondista de Tarrega de llebre…aqui en teniu un….

40´marc rosello aka topedetio…

jo tinc un mega dubte…quin es el procediment per fer de llebre??? vull dir que has d’acreditar marca o similar o com va aixó…fa uns dies vaig enviar un e-mail a l’estefi pero deu anar liada….

algu m’ho explica?

Arnau
    Participant

topedetio, la gran Estefi està fent la ultratrail de Coll de Nargó, i sí, hores d’ara va una mica liada :laugh:

Crec que no hi haurà cap problema perquè facis de llebre de 40′, al contrari. De totes maneres ella t’ho confirmarà.

Acreditar marca??? Em sembla molt que no (aquests de Km0 som serios però no tant !!! :laugh: )

topedetio
    Participant

dacord….

i el globo on me’l posso???

a 4´el km…xupat….

By Keds
    Participant

Hola Km0’s.

CURSA
    DELS
    TEMPLERS

5é.
    ANIVERSARI

2007

1a.
    EDICIÓ

[img size=400]http://lh3.ggpht.com/-ZmAPIBjDCuw/RxI-E_N94kI/AAAAAAAACyI/a_jMd3Jw1Bk/s640/DSC01748.JPG[/img]

[img size=400]http://lh3.ggpht.com/-Ct5DL8kMmAA/RxI_Y_N95fI/AAAAAAAAC5s/intsrovTIfo/s640/DSC01843.JPG[/img]

IMG_6885.jpg

[img size=250]http://lh4.ggpht.com/-Ktod3fnIkYY/RxI0VPN91eI/AAAAAAAACrw/fUw74bOtgVE/s512/DSC_0123.JPG[/img]

[img size=400]http://lh5.ggpht.com/-T6G6fLL66Qo/RxI6MfN93JI/AAAAAAAACf0/ugh86_UsmnU/s640/DSC_0215.JPG[/img]

En el meu cas. aquell any jo no hi era….Tot just aleshores feia un parell de mesos que havia començat a córrer pel meu compte i en solitari.
    Vaig veure algun cartell que anunciava aquella primera edició, però….vaig pensar que allò no anava amb mi…..

Salutacions & Templers

Enric
    Moderador

topedetio ha escrit:

Quote:
    dacord….

i el globo on me’l posso???

a 4´el km…xupat….

Hola Topedetio

Jo utilitzo una motxilla tipus hidratació. Lligo el globus a la part de dalt, al darrera del coll ( a la cremallera centrada, p.e.) i una tira tipus cinturo abdominal ( que puc encastar dins la meva tableta de xocolata :whistle: ) que fixa la motxilla per baix

Així no tens el problema de portar-la a la ma ni que t’ estigui pegant al cap, te n’ oblides. Es pot provar una opció de lligar una cordill a cada tirant per sota de les espatlles en forma de V invertida.

Important…
    – que el globus no foti el camp, ben lligat
    – passar lluny d’ arbres i coses baixes
    – a la teva velocitat… no se!

Força Vida!

S'està mostrant 15 entrades - de la 76 a la 90 (d'un total de 201)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.