Torronada de Nadal. 10 h Passarel·la

• Aquest tema està buit.
  • Autor
    Entrades

Crit
    Membre

Bon Nadal,

Més de 60 atletes a la sortida, el doble que l’any passat.

Moltes gràcies a tots.

Crit

jmarkala
    Participant

Companys,
    Molt bona sortida la del Nadal d’aquest anys.
    Així dona satisfacció sortir a corres ( encara que sigui a la pota coixa;) )

Molt Bon Nadal i bones curses pel 2010.

Fantàstica sortida,amb magnifica companyia.

Esperem repetir-ho l’any viven.

salut i torrons,

Jordi

homedferro
    Membre

Ep!!!

I abans de sant Esteve, les fotos de Lo Marrako!

20091225-109 Torrotrotada 2009-crop

Hache
    Participant

La veritat és que ha estat IMPRESSIONANT.

Una altra mostra del gran poder de convocatòria de Km0 i de que alguna cosa está canviant…….

Lleida es mou.

I el que no ha vingut s’ho ha perdut, les fotos són una clara mostra…..

By Keds
    Participant

Hola Km0’s.

Em declaro des d’avui mateix “Torronada Nadalenca & Running” addicte….sense contemplacions!!!

Va ser una experiència sensacional…..

El dia, la temperatura, la companyia , el cava i els torrons…..tot va estar perfecte!

Vull agrair especialment la seva presència a companys que varen venir de lluny o molt lluny….Quim ( Sant Guim de Freixenet), Luigi (Calldetenes/Osona !!)

I per acabar, agrair com sempre, als Castellers de Lleida i a “Lo Marrako” la seva generositat….

Uff!…Quina sort!…..Ja només queden 364 dies per tornar-ho a repetir.:woohoo:

Salutacions & Bones Festes a tothom.

JFK
    Participant

Que el Juli amb la seva veu inconfundible m’hagi desvetllat i mirar per la finestra que hi havia convocatoria del Km0 no m’ho podia perdre.

Amb 3 minuts de crono vestit i apunt per incorporar-me a la foto.

Una passada de tornar-vos a veure i disfrutar d’una companyia magnifica amb un dia que ens a acompanyat.

Ara a cuidar-me que tinc “agulletes” i ens veiem a la Sant Silvestre

Gràcies!!

de participar amb la turronada.

Luigi
    Participant

Hola!

Copio -desafiant l’SGAE :silly:- el que he penjat al meu blog:

Llegeixo la convocatoria d’entrenament al forum de Km 0 Ponent i penso que estara be fer una visita als amics de Lleida, ara que ja fa molts dies que no coincidim. L’excusa es la Torronada del dia de Nadal: una petita sortida matinal pel bell mig de la ciutat a ritme molt suau per finalitzar-la al local dels Castellers de Lleida amb un brindis de cava i torrons. La veritat es que em fa bastanta il.lusio, doncs quan coincidim en general sol ser a una cursa -abans, durant o despres- i tothom logicament sempre va una mica capficat. Avui es diferent i es pot petar la xerrada distesament amb tothom, mentre una colla de ni mes ni menys 60 corredors okupa literalment els carrers independentment de semafors i cotxes, fent precisament allo que tant ens agrada. Aquestes trobades les considero molt importants: et poses al dia dels reptes dels altres, escoltes els seus projectes, expliques els teus, coneixes algunes novetats, comparteixes anhels, aprens una mica mes… i molt mes encara, constitueix un “tête-à-tête” amistos i motivador doncs abans que corredors som persones. Perque en definitiva, tal i com comentavem amb en Sergi, mai correm sols. Que duri.

Gracies per les fotos ;)

Bon Nadal i Bon Any Nou B)

CARLOS
    Participant

Hola Km0s!

Ha estat una sortida nadalenca genial. Bon temps, bona companyia, l’Aureli qui no falla mai, la torronada al local dels Castellers.:P
    Vam ser mes de 60. L’any vinent segur serem molts mes.

Salut i fins a la Sant Silvestre :)

Artur42
    Participant

Tot i travessar carrers amples i estrets, i alguna carretera general, no vam sentir ni una botzina de cotxe. Va ser la màgia de Nadal?… la generositat del Pare Noel?… la ressaca de tothom… o el propòsit de ser més respectuosos amb aquells “sonats” que només necessiten uns -by- keds per ser feliços?.
    Jo crec que el motiu és que cada any som més.
    Més d’un tenia la sensació que els carrers estaven tallats perquè hi passéssim nosaltres… i sense Guàrdia Urbana;)

A veure si haurem d’ampliar la convocatòria per al primer dia de l’any!!!!. Ei,:P que era broma… o no;)

Menció a part, com sempre, l’Aureli. Hem de començar la suscripció popular per fer-li un monument… o un trípode. Puja també al podi el Julià!!!

alexvica
    Participant

Hola nois,
    continuant amb els elogis a una sortida tan especial he de dir que és la primera vegada que m’apunto a una sortida així, però segur que no serà la última.
    Resulta al·lucinant veure tans corredors amb ganes única i exclusivament de trobar-se i corre i corre i corre!!!:laugh: :laugh:

En fi, seguim així i fins l’any que bé

S'està mostrant 11 entrades - de la 31 a la 41 (d'un total de 41)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.