Torronada de Nadal. 10 h Passarel·la
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
25 de desembre de 2009 a les 17:13 #24990

CritMembreBon Nadal,
Més de 60 atletes a la sortida, el doble que l’any passat.
Moltes gràcies a tots.
Crit
25 de desembre de 2009 a les 18:28 #24991
jmarkalaParticipantCompanys,
Molt bona sortida la del Nadal d’aquest anys.
Així dona satisfacció sortir a corres ( encara que sigui a la pota coixa;) )Molt Bon Nadal i bones curses pel 2010.
25 de desembre de 2009 a les 20:43 #24994
Jordi Molins MarquèsParticipantFantàstica sortida,amb magnifica companyia.
Esperem repetir-ho l’any viven.
salut i torrons,
Jordi
25 de desembre de 2009 a les 22:24 #24996
homedferroMembre26 de desembre de 2009 a les 0:49 #24998
HacheParticipantLa veritat és que ha estat IMPRESSIONANT.
Una altra mostra del gran poder de convocatòria de Km0 i de que alguna cosa está canviant…….
Lleida es mou.
I el que no ha vingut s’ho ha perdut, les fotos són una clara mostra…..
26 de desembre de 2009 a les 11:18 #25000
By KedsParticipantHola Km0’s.
Em declaro des d’avui mateix “Torronada Nadalenca & Running” addicte….sense contemplacions!!!
Va ser una experiència sensacional…..
El dia, la temperatura, la companyia , el cava i els torrons…..tot va estar perfecte!
Vull agrair especialment la seva presència a companys que varen venir de lluny o molt lluny….Quim ( Sant Guim de Freixenet), Luigi (Calldetenes/Osona !!)
I per acabar, agrair com sempre, als Castellers de Lleida i a “Lo Marrako” la seva generositat….
Uff!…Quina sort!…..Ja només queden 364 dies per tornar-ho a repetir.:woohoo:
Salutacions & Bones Festes a tothom.
26 de desembre de 2009 a les 11:23 #25001
JFKParticipantQue el Juli amb la seva veu inconfundible m’hagi desvetllat i mirar per la finestra que hi havia convocatoria del Km0 no m’ho podia perdre.
Amb 3 minuts de crono vestit i apunt per incorporar-me a la foto.
Una passada de tornar-vos a veure i disfrutar d’una companyia magnifica amb un dia que ens a acompanyat.
Ara a cuidar-me que tinc “agulletes” i ens veiem a la Sant Silvestre
Gràcies!!
de participar amb la turronada.
26 de desembre de 2009 a les 15:32 #25005
LuigiParticipantHola!
Copio -desafiant l’SGAE :silly:- el que he penjat al meu blog:
Llegeixo la convocatoria d’entrenament al forum de Km 0 Ponent i penso que estara be fer una visita als amics de Lleida, ara que ja fa molts dies que no coincidim. L’excusa es la Torronada del dia de Nadal: una petita sortida matinal pel bell mig de la ciutat a ritme molt suau per finalitzar-la al local dels Castellers de Lleida amb un brindis de cava i torrons. La veritat es que em fa bastanta il.lusio, doncs quan coincidim en general sol ser a una cursa -abans, durant o despres- i tothom logicament sempre va una mica capficat. Avui es diferent i es pot petar la xerrada distesament amb tothom, mentre una colla de ni mes ni menys 60 corredors okupa literalment els carrers independentment de semafors i cotxes, fent precisament allo que tant ens agrada. Aquestes trobades les considero molt importants: et poses al dia dels reptes dels altres, escoltes els seus projectes, expliques els teus, coneixes algunes novetats, comparteixes anhels, aprens una mica mes… i molt mes encara, constitueix un “tête-à-tête” amistos i motivador doncs abans que corredors som persones. Perque en definitiva, tal i com comentavem amb en Sergi, mai correm sols. Que duri.
Gracies per les fotos

Bon Nadal i Bon Any Nou
26 de desembre de 2009 a les 17:49 #25007
CARLOSParticipantHola Km0s!
Ha estat una sortida nadalenca genial. Bon temps, bona companyia, l’Aureli qui no falla mai, la torronada al local dels Castellers.

Vam ser mes de 60. L’any vinent segur serem molts mes.Salut i fins a la Sant Silvestre
26 de desembre de 2009 a les 18:45 #25009
Artur42ParticipantTot i travessar carrers amples i estrets, i alguna carretera general, no vam sentir ni una botzina de cotxe. Va ser la màgia de Nadal?… la generositat del Pare Noel?… la ressaca de tothom… o el propòsit de ser més respectuosos amb aquells “sonats” que només necessiten uns -by- keds per ser feliços?.
Jo crec que el motiu és que cada any som més.
Més d’un tenia la sensació que els carrers estaven tallats perquè hi passéssim nosaltres… i sense Guàrdia Urbana;)A veure si haurem d’ampliar la convocatòria per al primer dia de l’any!!!!. Ei,
que era broma… o no;)Menció a part, com sempre, l’Aureli. Hem de començar la suscripció popular per fer-li un monument… o un trípode. Puja també al podi el Julià!!!
26 de desembre de 2009 a les 20:07 #25011
alexvicaParticipantHola nois,
continuant amb els elogis a una sortida tan especial he de dir que és la primera vegada que m’apunto a una sortida així, però segur que no serà la última.
Resulta al·lucinant veure tans corredors amb ganes única i exclusivament de trobar-se i corre i corre i corre!!!:laugh: :laugh:En fi, seguim així i fins l’any que bé
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.