Núria-Queralt 5-6 de Juliol 2008
- This topic is empty.
-
AutorEntrades
-
19 de juny de 2008 a les 22:32 #15267
bodiParticipantL’última rumorologia vinguda aquí al Penedès, és que quatre genets de color blanc vistos a la marxa del set cims, també participarien a la N-Q 😯 😯 😯 😯
Sisplau es prega confirmació, com en els casaments 😆 😆 😆 😆
B R U U U U ….C R I T T T T ….J O C K E E E E R….
QUE NO ESTAMOS TAN MAL 😮 😥 😉 😆
Salut.
3 de juliol de 2008 a les 8:21 #15487
massaParticipantTu mateix pots consultar ell llistat d’inscrits a http://www.92km.com
i no hi surt ni en Jordi Carol ni en Joan Bru…….
3 de juliol de 2008 a les 19:08 #15506
bodiParticipant.
😮 😮 😮 😮 😮
Salut 😉
.
3 de juliol de 2008 a les 19:14 #15507
bruParticipantIeeeeeeeeeeeps
🙄 🙄 …que més voldria jo… 😥
De totes maneres, espero per l’any vinent, tenir uns bons guies 😆 😉
Salut i disfruteu molt, vosaltres que podeu!!! 😉
3 de juliol de 2008 a les 21:46 #15513
bodiParticipantIeeeps,….a punt
: 😮 , a punt 😮
Au va que ja tarda aquest minyoneti 😉
Salut.
4 de juliol de 2008 a les 7:36 #15517
LuigiParticipantbodi
Molta sort!!!!!!!!!!!!!!!!!!
😆 😆 😆 😆
4 de juliol de 2008 a les 9:37 #15519
JokerParticipantMolta sort i, sobretot, força, paciència, serenor i energia! Ah! I les piles carregades…les del frontal també! 😉
Em sap greu no poder-vos acompanyar aquest any. 😥 I no és una excusa barata com la d’en Bru 😆 😆 😆 😆 😆 😆 :lol:.
4 de juliol de 2008 a les 12:19 #15521
bruParticipantIeeeeeeeeps,
Joker, es excusa barata, però no per fred ni per rampes 😆 😆 😉
Salut
4 de juliol de 2008 a les 16:37 #15527
Buff!ParticipantMolta sort bodi !!
i no, no estàs tan malament d’entrenament. Ara, quan l’acabis… 🙄4 de juliol de 2008 a les 17:14 #15534
JokerParticipantQuote:Ieeeeeeeeps,Joker, es excusa barata, però no per fred ni per rampes 😆 😆 😉
Salut
……………sense comentaris…………4 de juliol de 2008 a les 19:06 #15538
bodiParticipant.
Jokeeeeeeeer, ets un crack 😆gràcies a tots, en tindreu notícies . . . . espero 😉
Salut.
jokeeeeeeer 😆 😆 😆 😆 😉
.
4 de juliol de 2008 a les 19:11 #15539
bodiParticipantAnem a arrodonir-ho amb el missatge 2 0 0
jòkeeeeer, abans madjoker, no tindrà res a veure, el canvi, amb una enxaneta verda 🙄
Salut….200 ! ! ! !
.
6 de juliol de 2008 a les 18:37 #15551
AssumptaParticipantHoooola,
us passo les fotos de la travessa NQ, el bodi ja us explicarà com li ha anat. Només us avanço que està molt content i que ha fet 14h 57m
salut!
6 de juliol de 2008 a les 19:34 #15552
LuigiParticipantOleeeeeeeeeeeee
Per en bodi & soul 😉
6 de juliol de 2008 a les 20:54 #15554
bodiParticipant.
La veritat és que no sé per on començar, hi ha tanta teca!, però tampoc m’hi vull estar quatre hores que tinc que recuperar-me. Hores d’ara els turmells se’m queixen de valent
Animar a tots el que heu fet fallida, vaig trobar una cursa dura-dura, amb una humitat bestial, jo tampoc suo mai i anava xop, i que l’organització no va estar a l’alçada en quan al tema dels avituallaments, no obstant vaig poder hidratar-me bé i cobrir l’expedient.
Felicitar a tots els finisher, com deia és una cursa duríssima, i el fet de poder-la acabar, ja té molt de mèrit
Agraïr als mestres Pacorobles i Jartigas, pèl seu alliçonament. Sense el seu suport, consells i coneixement del terreny no haguera estat possible fer el temps que he fet, al final 14h.57’02, a mitja horeta dels meus cracks senyal de que tot i acomiadar-me’n al moli de can ferrer, he anat podent regulant i posar en pràcica tots els consells adquirits unes hores abans. Com en Jballest, també m’enganxo al grupet de mountain runners, per tant em coincidit sense saber-ho , també són coneixedors excel.lents del terreny i no els vull perdre de vista, em són de gran ajuda, ja que segurament m’haguera deixar anar més del compte i amb ells faig força via i em permeten al final lluitar per fer sub 15h. (de fet la vaig clavar, ja que éra el meu pronòstic, però com deia sense "els ajuts" que ja esmentat, el temps s’haguera disparat).
En quant a la meva cursa, sortim amb en pacorobles, ultracorredor i el toni, amb tranquilitat però sense adormir-nos. Em sento còmode, tot i que això ni ha començat. Sense adonar-me’n faig via i tiro endevant, intercalo amb diferents grupets, anant fent fins a Pal, on tinc un important baixon tot pujant abans del control on t’havies de tallar les taronges. En aquest punt, arribar en pacorobles, jartigues i un altre ilustre, vikingosdu. Fins dalt el coll ja no puja tant i entre tots el coronem. El "master" de la N-Q. ha començat . Al rebost ens convertim amb un terçeto, els dos mestres i jo. Vaig bé, i els puc seguir relativament còmode, alguna peripècia pel camí, jo perdo una pila, em poso de peus dins els empedrats, i alguna parida més de pardillo i d’altres fets com el trobament amb el JTerés i altre gent. Amb el Paco a les pujades i el Josep a les baixades fem molta via, però jo mica en mica començo a justejar.
Al coll de Llúria ja vaig massa la goma i a la baixada del moli no els puc seguir per culpa d’un tap. Baixo amb un Bergadà, la baixada és dura i quan arribo al control ells marxan. Nois, moltes gràciesA partir d’ara toca buscar-se la vida. Em refaig una mica a l’avituallament, ara ja m’hi puc recrear una mica més . Fins al camí de la soleta, faig camí intercalant alguna companyia. En aquest control, decideixo enganxar-me als bergadans, que vénen del darrera. És un encert, ja que ens mantindrem fins l’arribada, tot i fent ara un ara l’altre la goma, com és normal a aquestes alçades. Quant es pot córrer encara puc donar el callo i una cosa impensable feia unes hores, les 15h., es podia fer realitat, però calia sacrificar-se encara una mica més. A Espinalbet els deixo, n’han perdut un i es queden a esperar-lo. Són les 6h.25 i puc aconseguir l’objectiu. Ja faig la resta del camí sol, però ara ja el conec de la marató, i corro el que puc. Al santuari són les 7h.08, hòstia bodi, ara no em fallis!, petita equivocació ja que la baixada és per una altra banda!, afortunadament un parell de runners em posen al camí correcte . Les escales no s’acaben mai i el pedregam em fa veure les estrelles, porto les plantes dels peus molt malmeses dels empedrats, però tot i portar recanvis prefereixo no tocar res.
Ja ho tinc, agraeixo l’asfalt….14h 57′ 02 , content com unes castanyoles, tant que estic un parell de minuts que ja no recordo que encara tinc que fitxar per última vegada! (per això a la classificació deu sortir 59′, és igual, no hi fa res). Remullada de peus al safareig, intercanvi amb el JTerés i cap a l’hotel on encara podré fer una becaineta (el cansament no m’ho permet).
A les 11h. ja som a Vic, vestit de verd, per alçar amb tota la seva majestuositat un tres i quatre de nou com deu mana. A la pobre A S S U M P T A la faig anar de bòlid!!!!
Em sap greu no haver pogut saludar a la resta d’amics, entre ells al Gran Massa, però amb la gentada que hi havia, poca gent vaig poder saludar.
Ja ho sabeu, l’any que ve us toca als de Ponent, jo ja he complert 🙄
Salut 😉
.
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.