Mitja de la Faiada. Al Pont de Suert. 5 d'abril

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades

Sime
    Gestor de comptes

Roser ha escrit:

Quote:
    …la Faiada estava preciosa!!!!

Ja tens raó, ja :woohoo:
    Una cursa increible!
    Vaig gaudir com un crio, pero em va semblar una autèntica bojeria.

Venia amb una mica de por per si em feia mal i la veritat és que vaig tenir moltes oportunitats.
    Aixó si, la meva estrena en una cursa de muntanya em va deixar molt bones sensacions.

Pel que fa a l’organització em sembla fantastica: amabilitat, sense gaires aglomeracions en la recollida de dorsals, els avituallaments nombrosos i abundants…

El recorregut realment bonic i agradable. A estones em va donar per pensar que no era una bona idea passar per un lloc així amb tanta presa, pero com que tampoc anava a pinyo fixe vaig poder fer alguna paradeta i mirar al meu voltant.

Algun tram especialment perillós. En aquest sentit negatiu jo destacaria la zona de la faiaida on uns troncs verticals amagats entre les fulles, restes de troncs tallats, eren una especie de loteria on el premi que sortejaven era una bona torta de peu.
    Suposo que alguns d’aquests trams més perillosos corresponen a alló que els iniciats en l’especialitat anomenen trams més técnics, que, com els cartells de perill que ens anavem trobant pel camí, el que volen dir és que si no vigiles molt et fotràs una nata de caldeu!

Potser tindré que provar alguna altra per poder comparar ;) (quan se m’oblidin les agulletes i el mal de peus)

espi
    Participant

amb poques paraules, realment dur.

anton
    Participant

Hola companys,

Doncs sí que em vaig fotre una bona nata ahir, sí, d’aquelles que no t’esperes i de cop et trobes amb el nas al terra, l’únic que en comptes de terra hi havia una roca :( :(

Però vaja, al final va ser més l’ensurt que altra cosa. I a més l’home de la Roser va fer un sorgidet perfecte, dona-li les gràcies de nou; i també als membres de la organització, que em van ajudar en tot moment i es van preocupar pel meu estat.

La part positiva de l’assumpte: em vaig estalviar la part més dura de la cursa, aquella en que penses que ja està fet i de sobte apareixen unes pujades malpar…-vull dir precioses- ;) ;)

Així que l’any vinent haurem de tornar-hi, a veure si aconseguim acabar aquest magnífic itinerari.

bru
    Participant

Ieeeeeeps,

Molts ànims Ton!!!!!!

Per segon any, i coincidint un altre cop amb la imparable anxaneta homedferro, vaig marxar de Pont de Suert completament destrossat :blink: , però molt content, per la magnifica cursa de muntanya que els amics de Pont ens tenen preparada.

Primera meitat de la cursa infernal, amb la pujada a La Faiada, per després, la segona meitat, anar baixant, amb algun que altra tobogant :unsure: , fins tornar a arribar a Pont.

Bon grup de km0 que estavem a la sortida, molts debutant “a lo grande” en una cursa de muntanya (que valents!!!!!!:) ), Espi, Sime, Pitit, Josep Antoni, JMolins

Content de conèixer en kako, i de retrobar la colla de Pont, Neus, Roser…esteu molt fortes!!!!

I tot un plaer compartir sortida, al costat d’un crack com es en saltamarges, i al costat d’un campió del mon de curses de muntanya, de casa nostra, com es l’Agustí Roc :)

L’any que bé, a tornar-hi!!!!!

Salut

homedferro
    Membre

Ep!!!

Ara si, la organització ha tingut a bé facilitar-nos les classificacions oficials!

Mitja Marató
    Saltamarges 2h04:30
    Kako 2h26:30
    Davencu 2h27:57
    Aitor Sala 2h40:39
    Bru 2h43:57
    Ivan O. 2h57:40
    Jmolins 3h03:28
    Pitit 3h16:25
    Josep Antoni 3h16:25
    Neus 3h17:15
    Sime 3h21:23
    Homedferro 3h21:23
    Roser 3h31:48
    Espi 3h41:09

Cursa 12 kms
    Kaiser 1:44
    Rosa 1:51

Roser
    Participant

Bon dia quina pasada he baixat temps estic mes que contenta, la cursa va estar dura dura , moltes felicitats per ha tots i ara capa Sanahuja el 19 d’abril , molts records per ha tots,.
    Molts records per a tots

Roser
    Participant

Bru moltes gràcies tu tambè com hi vas per la muntanya per ser de les terres planeres ….

Ivan O.
    Participant

Ieppp!!!

Cursa divertidíssima amb molt nivell, que aquest any s’ha fet un lloc al calendari de les curses de montanya gràcies a la bona organització, a l’exigent traçat i a l’afluència de corredors contrastats tant a casa nostra com a fora.

Personalment vaig tardar 9 minuts més que l’any passat, fent-se més llarga del compte la pujada a la Faiada i per tant “arriscan” una mica més en la baixada, fet que hem va costar més d’una caiguda sobretot en el tramp de Viu a Montiberri on la fullaraca molla més les arrels i pedres de sota van ser criminals. Cal dir que aquest tramps estaven molt ben senyalitzats.

Gran Faida una any més i grans Km0’s amb els quals vaig coincidir a les dutxes( hem sembla que amb el cansament no hem vaig ni identificar.. Vaig conversar una mica amb el Pitit..diria..)Salutacions desde la Pobla!!

També agrair a l’Homedeferro l’exclusiva dels temps! On els podem trobar..??

Fins a la pròxima!!

david carrasco
    Participant

Aquí teniu les classificacions

[url]http://www.feec.org/Activitats/Curses/2009/Opens%20CM%202009/Cursa%20Pont%20de%20Suert_2009.pdf
    [/url]

Ha sigut un plaer coneixer als km0’s i algun veí de la pobla, ens veiem aquests dies de semana santa per la zona.

Salutacions

Crit
    Membre

També les trobareu l’apartat de classificacions a km0.cat

Salut i enhorabona a tots

crit

david carrasco
    Participant

Ivan ja quedarem per entrenar algun dia per la pobla i voltants, un sant corneli, montsor, etc… ja farem

Salutacions

saltamarges
    Participant

Epsss!

Moltes felicitats a tota la gent de l’organització. El circuit super xulo i molt ben marcat, els avituallaments molt bé, l’ambient genial … segur que mirarem de tornar-hi!!!

:) :) :) MOLT CONTENT…. De compartir cursa amb una bona colla de km0’s. De les sensacions viscudes tot fent la cabreta pujant i baixant la Faiada. D’haver acabat una nova cursa sense prendre mal. De veure que les curses Lleidatanes es van fent un lloc al món de les curses de muntanya….

:( :( :( NO TANT CONTENT …. De tornar a viure les sensacions de cada principi de temporada. Els meus bessons tornen a negar-se a seguir corrent abans de que la cursa s’acabi. Aquesta vegada han sigut bastant cruels i han dit prou just abans d’entrar al Pont a un km de l’arribada i quan anava 1er.

Saltamartí
    Participant

No se tu saltamarges, jo porto pocs quilòmetres comparats als teus, però, vaig descobrir que per entrenar més havia de refrescar els músculs cada cop que acabava de córrer, d’aquesta forma puc tirar una mica més.

Per la meva banda, és totalment impossible que surta a córrer més de 4 dies a la setmana, sense passar per l’aigua freda al acabar, després dels estiraments.

Amb plantilles amortiguadores els bessons no els noto gens, però llavors el genoll esquerra comença a queixar-se.

Noi, en tants quilòmetres que feu els cracs, no se com us ho feu.

Una altra cosa, es que jo explico els secrets perquè em dóna igual que em guanyin, en tinc altres de secrets i de molt bons d’aquesta forma podeu rectificar els meus errors i arreglar-los a temps.

Fem números, 10kilòmetres.

Un kilet menys 1 minut menys, però arriba un punt que és molt perillós baixar més, els nostres organismes tenen un pes ideal que ho portem escrit als gens, diguem el nostre metabolisme diu 80 o 70 kilets i no podrem fer-hi res per canviar-lo… ui em pregunten pel travian al messenger, no no no no jugueu al travian que és un joc molt fotut, ho he deixat per sempreeeeeeeeeee.

Aigua freda dues hores abans de una cursa 0,5 minuts menys.

Menjar un munt de cereals tipus musli dues hores abans de la cursa 0,5 minuts menys.

Un bon escalfament abans de sortir a la cursa pot representar fins a 1 minut menys al resultat i bona salut al acabar.

Beure cafè abans de sortir (jo ho faig) pot provocar un final de cursa de fins a 5 minuts més o l’abandonament total de la cursa, però és més probable acabar la cursa retallant uns segons.

Ull amb l’aigua freda perquè ens pot provocar un bon refredat, tot i només per les cames. Penseu que jo no em poso mai malalt de llit, en canvi refredar les cames amb aigua freda pot provocar seriosos problemes de salut, hauré de llegir més sobre el tema, potser cal vigilar en quines condicions es fa.

Una altra cosa, crec que si fem entrenaments diaris necessitarem un bon fisioterapeuta i també diari.

Salut!

Roser
    Participant

Bon dia, et dire Xavvier que jo soc partidaria de l’aigua freda es mes quant anem a correr i fem una bona tirada jo acavo al Riu del Pont amb les cames dins uauuuuu!!!1 està vent freda al mès de Gener ni t’explico però dona resultat….

S'està mostrant 14 entrades - de la 61 a la 74 (d'un total de 74)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.