Marató d'Empúries, 3 maig de 2009
- This topic is empty.
-
AutorEntrades
-
12 d'abril de 2009 a les 12:58 #20302
By KedsParticipantHola Km0’s.
Nois…..Voleu dir que algú anirà realment a fer aquesta marató ?!!!
Molta llista…..molta llisteta….però aquest fil és ben aturat, i hauria de començar a treure foc pels queixals !!!!
Som-hi….vaaaa….que algú ens en faci cinc
cèntims…..Per caritat !!!Per animar-vos una mica aquí us poso una mica de música…….
Empúriessss…..pàtria queridaaaaa….!!!!!
Empúriessss…..de mis a…….
Ànims i salutacions.12 d'abril de 2009 a les 15:12 #20305
bruParticipantIeeeeeps,
Quanta raó que té en By Keds!!!! Sembla ben bé que tothom s’entrena de ben “amagatotis”
Pel que fa a mi, no he fet gran cosa des de Barcelona, i avui precisament, he volgut fer una tiradeta un xic llargueta. Al final, m’han sortit 27 kms a 4’40…i tal com estar el pati, ben content cap a casa!!!
A la marató d’Empuries, com cada any, es tracta de disfrutar lo màxim, sense anar a buscar cap marca, per tant, em posaré amb algun grupet de km 0 i …les cames diràn…
Salut!!!!!
12 d'abril de 2009 a les 17:55 #20307
cargolParticipantHola companys:
La veritat es que poc entreno i anant vivint de renda de les anteriors competicions. Com diu Bru sortirem a gaudir de la companyia i del paisatge, i com no de les anxoves, del sopar, del bany al mar al arribar, de …
Vinga que ja queda poc.
Salut i milles.
Abel12 d'abril de 2009 a les 19:54 #20311
LuigiParticipantMolt bé By Keds, donant el toc d’atenció quan cal
Jo no dic res doncs encara estic en adaptació de les noves plantilles i no em va gaire bé. De fet, tinc carregadíssims els tibials i també em fa mal l’Aquiles de la cama esquerra. Tot gratuït amb el pack :S Tot plegat molt mal rotllo, quan incremento kms la cosa s’espatlla fàcilment i pensar en fer ara 42 kms seguits pel dur asfalt simplement és cridar a lesionar-se
Tot i així, em moro de ganes de ser a Empúries i per poc que pugui allà hi seré :silly:
19 d'abril de 2009 a les 14:58 #20507
voraçParticipantDonç jo no se que dir. Si ara dic “si” després a lo millor resulta ser “no” o al revés. Ves a saber!
El tres de maig al voltant de les 12/12:15 em pronunciaré, jejeje.19 d'abril de 2009 a les 20:11 #20517
Quim-ImmaParticipantDos més al terç. El Quim, per unes anxoves de l’Escala, fa el que calgui!!!
Terç de marató
– Jordi (?)
– Kaiser
– Julià (?)
– Quim
– ImmaCargol, nosaltres també tenim pendent el tema de l’allotjament. Si trobes res, avisa’ns; si ho trobem nosaltres, t’avisem. Sereu u, dos o més?
20 d'abril de 2009 a les 9:39 #20534
RamonSenseporParticipantSegurament, allà ens hi veurem, una altre vegada a plantar cara a la distància més mítica de l’atletisme i la que dona més lliçons d’humilitat; espero acabar-la de nou i continuar tenin fe
I de pas saludar a vells companys de ponent20 d'abril de 2009 a les 20:44 #20567
Quim-ImmaParticipantPel que fa a l’allotjament, per si algú en busca nosltres hem trobat lloc a l’hotel Can Català, al centre de l’Escala. Encara tenen places lliures. Dormir (2 persones) i esmorzar 52 €. Us en donem el telèfon: 972.77 04 43.
Ens veiem a Empúries!
21 d'abril de 2009 a les 6:13 #20580
LuigiParticipantFinalment hi he pensat amb seny i seré baixa. Ara no toca
Molta sort a tothom
21 d'abril de 2009 a les 12:13 #20599
homedferroMembreMarató
– Bru
– voraç ?
– arcadi42
– Pucurull
– joker
– Sime
– Homedferro
– Pitit
– RamonSensepor
Terç de marató
– Jordi (?)
– Kaiser
– Julià
– Quim
– Imma21 d'abril de 2009 a les 16:06 #20601
cargolParticipantNosaltres també hem trobat lloc a l’hotel VORAMAR de L’Escala: 68 Euros l’habitació doble amb esmorçar:
Fins aviat.
Abel i Su
21 d'abril de 2009 a les 16:07 #20602
cargolParticipantActualitzo llista:
Marató
– Bru
– voraç ?
– arcadi42
– Pucurull
– joker
– Sime
– Homedferro
– Pitit
– RamonSensepor
– CargolTerç de marató
– Jordi (?)
– Kaiser
– Julià
– Quim
– Imma22 d'abril de 2009 a les 20:41 #20632
voraçParticipantActualitzo la llista treient-me aquest interrogant que no se d’on ha sortit.
Marató
– Bru
– voraç
– arcadi42
– Pucurull
– joker
– Sime
– Homedferro
– Pitit
– RamonSensepor
– CargolTerç de marató
– Jordi (?)
– Kaiser
– Julià
– Quim
– Imma23 d'abril de 2009 a les 16:18 #20651
RamonSenseporParticipantA veure si ens fot una bona soleiada, com en la 1era edició, per treurens la humitat de l’hivern i d’aquesta primavera :side:
23 d'abril de 2009 a les 16:36 #20653
homedferroMembreRamonSensepor ha escrit:
Quote:A veure si ens fot una bona soleiada, com en la 1era edició, per treurens la humitat de l’hivern i d’aquesta primavera :side:NO, SOL NO…!!!!!
:angry:
:S
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.