IV MARATO DE MUNTANYA DE BERGA. 20 de maig

• Aquest tema està buit.
  • Autor
    Entrades

massa
    Participant

Jo també hi vaig anar a fer costat a l’Assumpta com a animador de tots els corredors i amics que hi tenia allí corrent per les muntanyes del Bergadà,que en són un munt,bé animant a tothom clar.

Això de veure les curses desde la barrera,sense quasi ni suar i patint lo mínim,té moltes ventatges,però migres massa i et quedes amb la sensació de buidor,però encara no em toca córrer,potser el diumenge que ve a Coll de Pal.

Vull felicitar al bru que en la primera marató de muntanya,va i tria la més dura que hi ha al calendari,això té la avantatge que les demés et semblaran de pa sucat amb oli :D :D :D :D :D .

Vull també felicitar al bodi incombustible i sempre amb el somriure al llavis.

I molt especialment la meua felicitació a l’organització per lo bé que va tractar als corredors i a companyants,oferint-nos el dinar de cloenda,pels corredors era gratuït i pels acompanyants a un mòdic preu,amb tres plats cava i cafè.

Va ser una bona cloenda a un fi de setmana de muntanya magnífic.

estefi
    Participant

:D F E L I C I T A T S 😉

ESTEFI :)

Artur42
    Participant

Avís: en les clássificacions no hi surt l’Assumpta i, veient el reportatge fotogràfic, sembla que s’hagi patejat tot el recorregut.

Molt bones fotos. Em sembla que m’has ben liat. Agafen ganes d’apuntar-se a una marató de muntanya.

Enhorabona bru, Bodi -vols parar d’una vegada 😆 – Sed i tots els que la van córrer.

gorka1
    Participant

bru
    Felicitats!
    Veig que vas tirant cap a la muntanya, jo que et vag conèixer per sota del nivell del mar… :(

bodi
    Enhorabona, crack!
    Poden passar sense tu… pilar de 7 i 4 de 8 amb agulla

artur42
    No provis la muntanya… no ho podràs deixar!

homedferro
    Membre
    Quote:
    Poden passar sense tu… pilar de 7 i 4 de 8 amb agulla

però 3 de 9 per millor ocasió… ;) 😆

Assumpta
    Participant

artur42 si em patejo tot el recorregut encara seria a l’hospital recuperant-me ❗ ❗ ❗

Aquesta marató va molt bé per veure ja que fan un vuit i estàs tan al qm 10 com al 28 sense moure’t de lloc. Això sí t’has d’esperar de dues a tres hores a què tornin a passar, però cada any hi ha més ambient i ara la fas petar amb un i després amb l’altre i anar fent.

Salut!

lagartija
    Participant

Felicitats companys!
    Jo, com sempre, em quedo amb l’enveja que em fèiu. Havia dit que per l’any proper? Crec que haurà de esperar una mica més… 🙄 Uff! 6, 7,… hores!??? A descansar nois!
    Assumpta les fotos son magnífiques. Gràcies.

Salut!

ROMA34
    Participant

moltes felicitats als corredors i moltes felicitats a la fotografa.

Com ho feu per correr tantes curses i no us lesioneu ????

sou humans ????

la foto del bru amb la Joana molt emotiva i les estelades també molt emotives……….

bru
    Participant

Ieeeps,

tanco el fil i obro un fil de Berga a l’apartat de cròniques 😆

Salut

bodi
    Participant

Ieeeps, abans de tancar-lo, donar les gràcies per les felicitacions.

Sou TOTS MOLT GENEROSOS

L’any vinent ja hi veig un KOMANDO PONENT cap aquí dalt, el cony de Bru us ha deixat el pavelló ben alt, hòsti que n’après de ràpid :D

El millor de tot, un altre cap de setmana inoblidable…..i van 🙄

GORKA, jo sóc casteller de gamma extra :D i comencem més tard 8) ….ens veiem a Coll de Pal?

Artur42, no la provis, no la provis….però jo ja hi veig la Júlia a dalt a rasos disfrutant com una boja 😉

Salut a tots….i moltes gràcies. Ja passaré pel fil de les cròniques, més que res per felicitar a superBru. Aquesta vegada ell és el protagonista 😉

Fins a T E M P L E R S , serà un èxit 😉 una abraçada.

Assumpta
    Participant

Hola,

el Marc de correcats, ha penjat el video que ha fet el seu pare de la marató, si és com el del Pedraforca que va fer l’any passat està molt bé (jo encara no l’he pogut veure), hi participen 12 càmeres, més les de TV3 i Ociesports –explicat pel mateix Marc–.

Té una durada d’1h11′.

Vinga, adééu

http://video.google.es/videoplay?docid=-5845377804752686167&q=marat%C3%B3+muntanya

S'està mostrant 11 entrades - de la 31 a la 41 (d'un total de 41)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.