I mitja marató de muntanya de Pont de Suert, 13 d'abril

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    Luigi
    Participant

perfilbe4.jpg

Al tríptic diu: Desnivell acumulat positiu i negatiu: 1350 m, però crec que ha de passar de 2000 m, només cal mirar el perfil

Pontsicà
    Participant

AL perfil queda clar que son mil i pico metres…els 800 o 900 de la pujada forta + les altres "petites" pujades

Luigi
    Participant

pontsicà

Desnivell positiu (+): desnivell que es fa en pujada
    Desnivell negatiu (-): desnivell que es fa en baixada

Desnivell acumulat: sumatori (sense signe) desnivell positiu + negatiu

😉

Pontsicà
    Participant

Sip Luigi tens raó ;) però normalment a les curses posen el desnivell positiu només! Salut i sort si la fas! Jo estaré a la mitja d´Igualada aquest finde! Però la de Sanaüja no me la perdo ni boig.

http://loputoamo.blogspot.com

Quim-Imma
    Participant

Gràcies, Neus, per la informació!

Ens veiem diumenge!

Homedeferro, estigues tranquil, que d’una manera o altra arribarem. I després ho celebrarem amb una cervesa ben fresqueta!

I un bon dinar? Algú s’hi apunta?

bru
    Participant

Ieeeeeps,

Tot a punt per diumenge!!!

Ja tinc ganes de fer aquesta primera edició d’aquesta cursa, segur que ens ho passarem molt bé 😆

Només espero que no ens plogui i que no ens perdem gaire durant la cursa 😉

Salut

Quim-Imma
    Participant

Be,per qüestions de feina d’última hora no podré córrer aquesta cursa.

Tinc la inscripció i el pagament fets. Si algú li interessés aprofitar la inscripció i el pitral, el podeu recollir en nom meu, Joaquim Ramos Mayor.

Bona sort a tots els qui hi aneu! Espero poder fer-la l’any vinent.

bru
    Participant

Ieeeeeeeeeeeps,

A punt, a punt de sortir de l’habitació i anar cap a la sortida.

Sembla que el temps ens respectarà un xic i farà sol. Ahir, xerrada tècnica del circuit i repartiment de dorsals.

La pujada a la Faiada sembla que es bastant brutal, però la baixada que ve desprès… :? , de totes maneres, diuen que el circuit l’han marcat molt bé :D

Bé, ja us ho explicarem…l’homedferro, concentrat, semblava tenir el cap a un altre indret 😈 😉

Salut

Neus
    Participant

avui el dia s’ha aixecat radiant a Pont, conscient de que era el gran dia, així que de ben d’hora ha lluit el sol, amb força fred això si….

les dones hem sortit abans així que de camí cap a la faiada i posterior baixada em pogut gaudir de la fugaç companyia de la majoria d’atletes i de la neu al tram final de la montanya…

un cop a l’arribada en les cares de tots satisfacció per haver pogut gaudir d’un dia rodó amb unes vistes espectaculars en un dels millors indrets de la nostra comarca.

I jo avui també he tingut un dia rodó, i he fet un molt bon temps, +- 3 hores 12 minuts..5 ena a la general i 3 era Senior estic super contenta..

moltes gràcies a tots els que heu vingut a compartir aquesta cursa amb nosaltres i n’hi haurà més …evidenment.

neus

albertbo
    Participant

Enhorabona, Neus, tornes a estar en forma !!! :D

Arctos
    Participant

Bones,

Al final he pujat a Pont de Suert a disfrutar de la gran cursa que ens teniem preparada.
    Per allí estava també el valent d’en Bru amb màniga curta com si amb ell no anes aquelles temperatures properes als 0º, tmabé estava l’altre valent Homedferro disposat a gaudir de la natura, com així ho ha fet. A la Neus segur que l’he vist però no l’he reconegut.
    La meva cursa ha sigut realment extranya, sortida a reventar la cursa i qui ha reventat he sigut jo. Passat els primers vint minuts la feina ha sigut meva per poder acabar d’una manera decent.
    De tot plegat em quedo amb el gran ambient, el recorregut, el trencalós que he vist i la neu que he trepitjat a la part més alta.
    Esta clar que cal abadonar d’una vegada per totes la canalització del riu i anar a còrrer per muntanya.

Salut

km0
    Gestor de comptes

Els amics del pont de suert ens han fet arribar les classificacions, passeu per la web de km0.cat

Salut

homedferro
    Membre

Brutal!

Aquesta gent del Pallars, quan s’hi posa, s’hi posa!!!

Excel•lent cursa! El recorregut immillorable. Unes vistes impressionants, uns paratges increïbles, una zona magnífica!

Trobada el dissabte en l’oficina de turisme del Pont de Suert, l’alcalde fa la presentació de la cursa i després torn per l’organització que ens detalla tots els ets i uts de la cursa. Ens tranquil•litza dient que el circuit està molt ben marcat, que hi haurà suficients avituallaments, que hi ha servei de guarda-roba a la sortida/arribada, en fi, un detall exhaustiu de tot el que correspon.
    Repartiment de dorsals i bossa del corredor, amb tríptics de la zona, un gel i uns mitjons xulsíssims!
    au! A sopar i a dormir. Del lloc on dormir se’n encarrega la Neus (moltíssimes gràcies per tot!). Impressionants apartaments. No ho dubteu La Faiada. No trobareu res millor!

Sona el despertador. Collons! Que d’hora… Però es que no hi ha curses dissabte a la tarda??? :D:D:D
    Zero graus… ni fred ni calor! :mrgreen::mrgreen: Tapat fins a les orelles, ens trobem amb en Bru a l’hora convinguda i anem cap a l’Escola de Muntanya, lloc on es farà la sortida i l’arribada.
    Ambient de les grans ocasions, gent escalfant, traient-se el fred de sobre… Nosaltres a resguard a dintre l’escola, anem saludant amics, coneguts i ocasionals!
    Surten les noies, que valentes! Obriran camí per quan hi passem nosaltres.
    Ara si, en Bru i jo escalfem…

Sortida i deu n’hi do! A la carrera cap a la Faiada! Deu d’haver premi per primer…
    Els dos primer quilòmetres vaig veient la llampant d’en Bru i un creuament d’home-màquina-cabra de sobrenom Arctos com tiba i tiba del grup.
    Comença la pujada. Amunt, amunt i amunt… Vaig passant gent, i em va passant gent. El terreny es bo per caminar, i preciós. També em passa gent a uns ritmes vertiginosos.
    En poc més de 1:30 em planto a dalt de la Faiada. Molt bé. Pensava que ho faria en dos hores! En aquest avituallament m’hi estic una bona estona. He passat fred durant la pujada, tot i l’esforç. I ara, que he deixat la neu endarrera, i que hi toca el solet, m’hi entretinc… Aigua, isotònic, plàtan… Quan ha passat bona part de la gent, torno a enganxar-me a la cursa i començo a trotar.

Anem un grupet de cinc i anem força bé. Fem cinc quilometres de baixades i pujades esporàdiques i disfruto moltíssim! Els llocs per on passem conviden a badar… però no ho fem.

Entre el qm 15-16 em torno a fer una torta de turmell, sense cap mena de dubte, el meu pitjor punt feble. En quinze dies ja en porto quatre. Aquest ha estat prou fort! M’assec i em trec i torno a posar el keed, i me’l cordo tant fort com puc. I a partir d’aquí començo a anar amb molt compte. Quan em faig una torta, automàticament sé que en vindran dos o tres més a continuació, i he de vigilar que la que vingui no sigui definitiva…

Vaig triscant qual cabreta lliure, quan de cop, a uns deu metres pel davant meu, un corredor es fot de cap. Coses de les baixades per corriols humits i plens de fulles…
    Arribo a la seva alçada i l’ajudo a aixecar-se. Té els genolls i el colze ben pelats. Vaig una estona darrera seu per veure com va, i entre una cosa i l’altra, ens plantem al 20. Penso en passar-lo i anar tirant, però que coi, primer ja no arribo… 😉
    Fem la última baixada abans ja d’entrar en zona urbanitzada i vaig esperant al meu company accidental i accidentat, i finalment encarem la recta d’arribada i passem l’arc.
    Els corredors ens rebem amb aplaudiments. 3h 45m. Menys del que pensava abans de començar, però vint minuts més del que podria haver fet si la cosa hagués anat d’una altra manera.

Mentre m’avituallo com déu mana: PA AMB TOMAQUET I EMBOTITS I CERVESA, arriba lúltim corredor, un senyor de 68 anys! Sisinyó! AMBDOSCO. Així vull ser jo de gran!

Resultat final, últim de la meva categoria i avantpenúltim de la general (homes):mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Saludo i felicito de nou als màquines, amics i coneguts i me’n vaig cap a la dutxa de pet! Mentre torno, penso en aquesta curiosa circumstància: He anat dos cops a Pont de Suert per còrrer… i totes dos vegades he sortit molt satisfet tant de les curses com de l’ambient i fins i tot, del meu (dubtós) rendiment.

Una cosa, la cursa estava fantàsticament marcada, jo em perdo en un garatge, i en canvi, no vaig tenir cap problema, però cap ni un, en seguir les marques. De fet, en trossos, era un passadís fet amb cintes que et guiava!

Recomano fermament, que hi participeu l’any vinent. De veritat que paga la pena!

bru
    Participant

Ieeeeeeps,

Com bé escriu…(i molt bé que escriu el "punyeteru" l’homedferro)…BRUTAL, BRUTAL I FANTASTICA!!!!

Desprès de passar la nit als magnífics allotjaments de la Neus (un 10, gràcies!!!), i davant d’un matí de sol i frescot, ens situem a la sortida, 15 minuts després de sortir les noies.

Als pocs minuts de sortir, començo a enfilar muntanya amunt, camí del cim de La Faiada, tenint davant l’incombustible cabreta Arctos 😉 , i l’homedferro al darrera (gran cursa anxeneta de Ponent 😉 ).

Arribo a dalt esbufegant…que bestia…quina pujada…brutal…com m’agrada!!!!… i començo immediatament la baixada…ai…glups…aquest es el meu punt feble…em passen 4 o 5 corredors que van com cabres…tot el que guanyo pujant…entre que no sé baixar, i que vaig bastant previsor pels turmells, doncs semblo com un ànec marejat :? …però ho intentarem millorar a la pròxima…o no :? 😉

A partir d’aquest punt que començo a baixar, vaig pràcticament sol, coincidint puntualment amb algún corredor o altre. Tot i així, el que no m’esperava era que no em vaig perdre ni un sol cop…i jo que també, com l’homedferro, em perdo amb facilitat…
    Per ser la primera edició, no m’esperava que estigués tant ben senyalitzat…un 10 a l’organització, molt bé!!!

Paisatge espectacular, avituallaments suficients i complerts, molt bé 😆

Després de La Faiada, encara quedaven uns 14 kms, amb tendència a baixar, clar, menys algun tobogan i pujadeta final que acaben de castigar les cames.

Felicitar també la Neus per la gran cursa que va fer 😉
    Arctos…estàs a punt per Berga…sobrat!!! 😉
    homedferro, amb aquests entrenaments i millora, a les terres Basques deixaràs el pavelló km0 ben alt!!! 😉

Segur que l’any vinent, la representació de km0 serà més nombrosa en aquesta cursa

Salut 😉

homedferro
    Membre

apa, que no sigui dit que no ho he fet…

Arctos 2:28
    Bru 2:40
    Neus 3:09
    Homedferro 3:45

S'està mostrant 15 entrades - de la 16 a la 30 (d'un total de 31)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.