Corsa e caminada des 15 Pobles. Aran. 31 agost

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    Roser
    Participant

Bona Nit a tothom avui es dissabte i he estat fora ara veig mes o menys l gent que hi anirà del Km0, ens veiem demà per la Vall …..

Roser
    Participant

Hola a tots els Km0 queavui ens em trobat a la Vall d’Aran, fins que no ha començat la cursa ho he passat molt be amb la vostra companyia , espero que la cursa hagi estat d’hallo mes agradabl per tots, jo l’he patit una mica el tornell m’ha fe la guitzaun bon tros de carrera però l’he acabat . Sergi he trobat la Bea i ens em fet una foto que xuli records per ella i per ttos ens veiem aviat…….
    El meu temps 2:52.38h no està gens malament

flo
    Participant

Prova superada… avui tinc les cames que em cremen, però experiència 100% recomanable. També content de conèixer una altra Km0, encantat de saludar-te, Roser, i fins una altra (potser la Mitja de la Faiada… :P ).

Roser
    Participant

Moltes felicitats perla teva primera cursa de montanya Flo, ara ja saps a per una altra , encantada de coneixet

sergi farre perez
    Participant

Us passo 4 fotos que va fer Plasmodi.Bru i Albert , em sap greu però no vam poder fer-vos cap foto corrent.Segur que l’Aureli que es un crack haurà pogut fotografiar-vos.Roser ,tot i els problemes del turnell has fet una gran cursa ,Gràcies per la foto a la Bea!!Encantat de compartir una estona amb vosaltres , la espera de l’autobús a l’inici de la cursa hem va passar volant.

http://picasaweb.google.es/elnendelacreu/Cursa15Pobles300809#

Crit
    Crit
    Membre

Bon dia,

Totes les fotos a la secció fotos

Salut

Roser
    Participant

:laugh: :laugh: Moltes gràcies Sergi per les fotos estàn genials un molt bon reportatge …………

bru
    Participant

Ieeeeps,

Sergi, Aureli, gràcies, fotos molt bones!!!!!;)

Salut

S'està mostrant 8 entrades - de la 16 a la 23 (d'un total de 23)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.