CHALENGE Nacional Ñ ULTRAFONDO 24 HORAS
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
17 de maig de 2008 a les 19:00 #14363
SaltamartíParticipantaaa coi coi,
Ja sabia jo que això de la dona biònica era real. Els meus pares deien que era ciència ficció.
😯 com no ho entenc buscaré el diari. 150km?
l’Estefi quan canvia la bicicleta se’n va Andorra corrent i torna amb la bicicleta nova pedalant.
vaig a llegir més, què no ho he entès bé això dels 150km.
18 de maig de 2008 a les 9:57 #14369
estefiParticipant😆 XAVIER, DE BIONICA, RES………ENCARA ESTIC RECUPERNT UN DOLOR AL PEU…….. 😯
PERO, TOT ES COMENÇAR A CORRER……. I ……… JA ESTA.
SON PROVES DE CORRER MOLT POC A POC……..FARE UNA PETITA(PER QUE SI NO SERA UN ROLLO) DIMARTS, ESTIC UNA MICA LIADA FEINA-FAMILIA, M´AGRADARIA A VEURE SI PUC(TECNICA E INFORMATICA NO ES LO MEU) 😳 POSAR EL DOCUMENT QUE HI HA EL MEU DIPLOMA AMB TEMPS DE PAS I KM, AIXI ES VEU MES CLAR COM ES FAR UNA CURSA D´AQUESTA MENA……. 😯
GRACIES A TOTS.
KM´OSSSSSSSS AL PONENT.
ESTEFI 😉18 de maig de 2008 a les 10:55 #14371
JokerParticipantUna lleidatana, segona a la Challenger d’ultrafons
L’atleta lleidatana Estefania Climent va aconseguir una meritòria segona posició en la primera edició de la Challenger nacional d’ultrafons, que es va disputar el cap de setmana passat a la localitat madrilenya de Torrejón de Ardoz amb la participació de prop d’un centenar d’atletes. La lleidatana va aconseguir recórrer 150 quilòmetres i 100 metres i només es va veure superada en la classificació final per l’actual campiona d’Europa, Rosario Muñoz, que va aconseguir catorze quilòmetres més que la lleidatana. La prova es va disputar en un circuit tancat de mil metres, que estava homologat per la Federació Internacional (IAAF). Consistia a recórrer el major nombre de quilòmetres durant les 24 hores de competició. Climent va quallar una excel·lent cursa i va tindre opcions de victòria fins ben entrada la prova. Quan va comprovar que Rosario Muñoz era inabastable, va preferir guardar forces i assegurar el segon esglaó del podi. Després d’aquesta excel·lent actuació, Estefania Climent encara compta amb possibilitats de poder participar al Campionat del Món d’ultrafons. La prova va estar marcada per les dures condicions meteorològiques. Les torrencials pluges que van caure el cap de setmana també van provocar la modificació del circuit. Diari Segre – 14-05-2008
18 de maig de 2008 a les 12:22 #14373
SaltamartíParticipantVal Estefi no ets biònica, que estàs forta no cal dir-ho.
Espero que et recuperis del peu molt aviat.
Madjoker, gràcies per la notícia.
M’agrada l’ultra-fons, ja ho sabeu que faig fer la dels castells, és el màxim que he fet i ho entenc, això enganxa. Suposo que a tots ens ha passat el mateix, comencem amb una de 10 i prou, després una de 21 i prou, ens anem animant, provem una de muntanya, jo vaig fer la de muntanya primer i així, si la força física i el temps bufa a favor no tenim límits, sempre tenim una cota més alta a superar.
Endavant Estefi, ara o mai. Aprofita l’empenta.
Jo sempre ho he dit els humans hem de tenir sempre algun vici, i aquest és un dels que em triat nosaltres.
Bona sort.
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.