8a Mitja Marató de la Calçotada, 29 de Març 2009

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    porcalleocho
    Participant

Be nois de moment les inscripcions van força be. Mai un mes abans havian tingut ja tanta gent inscrita. I per la calçotada la cosa es comença a animar. No us espereu al ultim moment

I per cert aquesta es una mitja per sortir a fer-la,, gaudir del paisetje,de correr per plaer de correr i despres fer una magnifica calçótada amb la familia i els amics. Us podeu deixar el crono a la bossa i correr per sensacions.

porcalleocho
    Participant

ESTEM LA VOLTANT DELS 200 INSCRITS
    I MES DE 100 PRESONES APUNTAT A LA CALÇOTADA.

porcalleocho
    Participant

Superats els 300 inscrits.
    A destacar la alta inscripcio de dones a la cursa del calçot. Pero encara trobo a faltar molts de vosaltres, encara que alguns ja s´ha apuntat, i s´ha montat una calçotada lo grande pel seu compte.

Artur42
    Participant

Un més a la mitja. Inscrit!!!

lefox
    Participant

Doncs un altre. També inscrit.

Nanit,
    :)

Artur42
    Participant

porcalleocho, quin temps heu encarregat per diumenge?

Algunes preguntes més -APM’s-:

1-Es pot aparcar fàcilment a la zona de sortida/arribada?. Recomanacions en aquest sentit.

2-Venint de Lleida, on ens hem de desviar per anar a la zona de sortida?

Gràcies.

porcalleocho
    Participant

INSCRIPCIONS PRESENCIALS TANCADES
    SOLS A TRAVES DE ATLETISME.CAT FINS AVUI A LES 12

voraç
    Participant

Ai que bufarà de valent, això si no plou.:unsure:

porcalleocho
    Participant

Per facilitat l´entega de pitralls, els dissabte de 16h a 19h etaremm a la Piscina del Fornas (just al costat de la sortida) entregan pitralls i chips.

porcalleocho
    Participant

MARXO CAP A VALLS PER ACABAR DE PREPARAR LES ULTIMES COSES DE LES MITJA.
    eLS QUE VENIU, ALLI ENS TROBAREM.
    GRACIES A TOTS ELS DE LLEIDA QUE VENIU A VALLS
    CA BORGES
    SICORIS
    KM 0
    XAFATOLLS
    100X100 TARREGA
    MARATONIANS SEGRE
    ZENKIU

ENCARA QUE HAN FALTAT MOLTS.

voraç
    Participant

Em trobo molt i molt content avui. Quina mitja! És potser la més maca que he fet. És dureta però molt xula.
    Lány vinent hi torno segur.
    Felicitar a la organització, tot ok.
    Salut i potes!

corre… foc?
    Participant

Hola a tothom,

Jo no estic tan contenta: m’havia apuntat a la mitja però a causa d’una lesió finalment he fet bondat i he decidit acompanyar unes companyes del club a la Cursa del Calçot, a poc a poc i bona lletra.

M’he quedat amb les ganes de la mitja, que em feia molta il·lusió, però ho he trobat tot força correcte. Cal destacar unes bones dutxes després de l’esforç. Com a apunt negatiu, els cotxes que ens anaven contaminant tan tranquils per la carretera mentre corríem.

Fins a la propera!

josep
    Participant

Bones,
    finalment el temps ha acompanyat, una mitja molt bona. Felicitats als organitzadors.
    Salud

Artur42
    Participant

Jo fa una horeta que he arribat a casa, amb uns quants calçots de més que han anat passant després de la cursa.

Finalment ens ha respectat la pluja, però el vent ha fet una mica de mal en la segona part del circuit. Tot i això, estic prou content de com ha anat. Aquesta temporada he fet quatre mitjes: Mollerussa (1h48),Sitges (1h40), Barcelona (1h33) i la de la Calçotada. En principi tenia previst sortir a 4’30”, però el company Joan Fernàndez s’ha posat a tirar i jo… m’he deixat convèncer. Total: 1h30’52” i molt bones sensacions, ja que es tractava d’un circuit força exigent. A mi m’han agradat les pujadetes i els tobogans, però he trobat a faltar una mica de recorregut pel poble. De Valls només em vist els calçots, i quan ja havia acabat la cursa. Estic convençut que no és culpa dels organitzadors, però algú hauria de fer alguna cosa perquè els corredors es puguin sentir més acompanyats, encara que sigui un parell de quilòmetres.
    Pel que fa a serveis de la Mitja i organització, fantàstic. Gairebé teníem un mosso per cada corredor:lol:

He vist molta gent de Borges. Alguns encara cremaven porc de la matança de la nit anterior. Altres, potser per l’efecte del ví;), han fet el doble de quilòmetres que tenien pensat :laugh: .

Salut

bru
    Participant

Ieeeeps,

Artur42, moltes felicitats per la marca, no es pas una mitja ràpida aquesta!!!!

Per cert, aquest Joan Fernàndez, diria que el conec, va treballar fa molts anys amb el meu germà a Barcelona, a Karhu.

Salut

S'està mostrant 15 entrades - de la 16 a la 30 (d'un total de 38)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.