5a Marxa La Selva del Camp - Muntanyes de Prades 29 de març
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
26 de març de 2008 a les 19:17 #13120
massaParticipantVinga Homedeferro i madjoker,ens veiem per les muntanyes de Prades,en acabat ens podrem fotre un bon sopar,no???
😆 😆 😆 .26 de març de 2008 a les 21:45 #13125
LuigiParticipantLa previsió del temps sembla bona

Podrem dur pantalons curts per posar-nos morenes les cames 😉
27 de març de 2008 a les 7:26 #13131
homedferroMembrefeina rai a trobar-les les cames…. :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
27 de març de 2008 a les 7:55 #13134
JokerParticipantQuote:Vinga Homedeferro i madjoker,ens veiem per les muntanyes de Prades,en acabat ens podrem fotre un bon sopar,no??? 😆 😆 😆 .Un bon sopar massa? Un gran, enorme i abundant sopar!
😆 😆 😉27 de març de 2008 a les 21:46 #13152
CritMembreBé, km0’s que passeu un gran dia!
Tindreu temps de pensar en tot, no cal que us digui els deures.
Au, i si heu de córrer que sigui a partir del km 60.
Estem en contacte.
Salut
27 de març de 2008 a les 22:14 #13156
bruParticipantIeeeeeeeeeps,
Que us ho passeu molt bé!!!!
Aquest any no pot ser, finalment he posa’t seny, però l’any vinent…
Vinga, a disfrutar 😉
Salut
27 de març de 2008 a les 22:17 #13157
bodiParticipantNo són excuses, és el problema de ser un home ocupat. Aquesta vegada he de complir amb la canalla, no la meva, la dels altres
i tinc partit dissabte matí.Ja és mala pata que aquesta marxa sigui dissabte i que sigui a les set del matí. Si haguerà estat al migdia de ben segur que ens hi hauriem retrobat 😉
No hi patiu, ens veiem als M A T X O S…..si encara us queden ganes de gresca 😉
Salut…i a disfrutar 🙄
.
28 de març de 2008 a les 17:06 #13174
ArctosParticipantBones,
Com a bon corredor davant d’un repte important tinc els meus seriosos dubtes d’estar en condicions per fer aquesta marxa.
Les cames ara mateix estan una mica carregades però el cap el tinc al 100% per patir així que demà a l’hora dels cafes estic a la meta…..somiar és gratuit 🙄Salut
29 de març de 2008 a les 21:58 #13203
ArctosParticipantBones,
Ja hem tornat, tots sencers.
La prova molt divertida, entretinguda i amb uns paisatges guapissims.El meu mini-resum, que estic molt cansadet 😳 , és:
Un plaer correr amb en Madjoker i Homedferro durant 4hores 😉 , durant aquesta estona anava apareixent i desapareixent en Luigi una bestia de les curses de muntanya i també he conegut en Massa aquest home ho ha fet tot en les curses de muntanya, un plaer.
Desprès de les 4 hores de disfrutar de la companyia, la conversa i el riure m’he dedicat a patir durant 5 hores de mala manera….uff quin plaer més guapo, corriols durillos de pujada, corriols genials de baixada, pistes molt divertides i anar passant gent.Salut i si demà estic viu ens veiem a Butsenit
30 de març de 2008 a les 22:32 #13216
LuigiParticipantHola,
Ha sigut tot un encert participar en aquesta marxa tan bonica i que a més a més la fan bonica. El recorregut és bellíssim, visitant una bona diversitat dels ambients de les muntanyes de Prades i la organització ha funcionat a la perfecció. Vaja, per repetir.
Com només havia dormit mitja hora la nit del divendres, he sortit molt lentament, amb el pelotó de cua, caminant i fent fotos aquí i allà. Passada la serra de la Mussara, camí de Capafonts, ja he començat a alternar el caminar i el córrer; un cop passat el bonic poble de Prades ja he entrat més en cursa. Finalment, he fet corrent gairebé tots els últims 25-30 kms, amb molt bones sensacions. Així doncs, de menys a més. Amb un temps final de 10h17min estic molt satisfet, vaig acabar molt sencer i he recuperat molt ràpid, fent avui diumenge un rodatge de 6 km i tot en ordre.
Amb l’arctos, en madjoker i l’homedferro hem coincidit a la sortida, l’arribada i una estona abans i després de Prades. Ha estat un plaer, companys 😉
L’homedferro molt sàbiament s’ha retirat quan portava la distància marató i no es trobava bé, en madjoker també ha fet una gran cursa i de l’arctos no tinc paraules pel que ha fet -bé, potser sí-: una gran progressió, adelantant participants a cabassos. Això sí, ha arribat abans de l’hora del cafè 🙄

Mentre penjava el reportatge fotogràfic al Picasa, se m’ha mort l’ordinador 👿 Espero que tingui solució o potser li hauré de donar un sobre de recuperabit-ion

Fins aviat
31 de març de 2008 a les 9:26 #13221
massaParticipantMolt bona marxa a La Selva del Camp,amb l’Yves vam marxar el dissabte de bon matí de La Garriga(4,30) i vam arribar abans de 2/4 de 7 a La Selva,amb temps suficient per a canviar-nos,anar a recollir la tarja de pas i saludar a tothom:Cap de Rec,Luigi,xavi miquel,j.artigas,Maribel,Madjoker,Homedeferro,Arctos,Salvador,Lins,Vikingosdu i un llarg eccetera de gent coneguda habitual de les marxes,que no coneixes pel nom.
A les set en punt sóna el tret de sortida i comencem la marxa,tot primer caminant a ritme viu(la meva intenció és la de fer-la sense estressar-me en cap moment) i fins que no portem uns 15′ no començo a trotar amb en xavi miquel i l’Yves,comencen les primeres rampes per corriols que ens portaran fins a l’Albiol(1er control-avituallament),ara quasi que seguim el GR.65.5 intercalant amb corriols.
Passem el Pont del Goi,primer per dalt i després per sota(una joia de la natura ha creat amb l’ajuda de l’aigua i la roca).
Arribem a Capafonts(2on control avituallament),fem un mos i jo reempleno el camel i vinga tornem-hi cap a Prades a on ens han dit que hi hauria botifarra i així ha estat!!!.
En donem bona compta i endrapem de valent,ens fem unes fotografies,esperem que arribi l’Yves(avui no és el seu millor dia) i enfilem cap al següent control,autocontrol en un puig a on hi ha una rosa dels vents de pedra i unes antenes.
Segueixo,ara vaig tot sol els companys s’han quedat enrera i cadaescú campa com pot.
Arribo al Refugi dels Cogullons(4art control-avituallament) a on trobo a en Lins i en Vikingosdu que ja marxaven unes salutacions i jo empleno la panxa tant com puc.
Ara ve u corriol en baixada força dolent i amb molta pedra que ens portarà fins a Farena(5è control-avit.),sortim del poble per un crriol enmig d’esbarzers que no han netajat gaire….ara agafem un PR. durnt força estona,intercalant-lo amb una pista que ens mena fins a Montral(7è control-Avit.)de camí m’he trobat al Lins i hem fet plegats una bona part de la marxa fins a arribar a l’Albiol(8è control-avit).
Ara ens toca baixar tot primer per un corriol a on ens passa en Luigi que em diu no sé què d’esnifar el RECUPERATION com un llamp…….
Arribem a Bonretorn(9è control-avit).
Torno a anar tot sol en Lins s’ha quedat enrera i en Luigi,passa’l a buscar…
Faig els últims km’s corrents a un ritme més que acceptable,donada la pallissa acumulada i arribo a La Selva amb 10h i 33′.
Allí ja hi ha l’Arctos(9h.) un màquina en Salvador(9,15 s.c.) em diu que en j.artigas ha fet 8,30 mes s.c.,en Luigi(10h17′) sort que feia fotos……,na Reyes Valero(9h.) aquesta ja ens hi té acostumats a aquests temps….
En fi poc a poc va arribant tothom.Una molt bona marxa que espero poder repetir l’any vinent.
Felicitats al Club excursionista ARITJOL31 de març de 2008 a les 17:44 #13236
LuigiParticipant31 de març de 2008 a les 21:44 #13252
baldatoParticipantEnhorabuena a todos. Da ganas de ir pronto.
luigi Muy, pero que muy buenas fotos.
31 de març de 2008 a les 21:55 #13253
By KedsParticipantUfffff!!!!!!!!……Luigi.
Felicitats per les fotos. Són ESPECTACULARS !!!
Mirant-les…..quasi bé em penso que jo també he fet aquesta marxa.
Enhorabona també als esforçats Madjoker, Arctos, Homedferro, Massa….
1 d'abril de 2008 a les 11:02 #13268
massaParticipantGràcies By keds.
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.