5a Marxa del Segrià - 14/04/13

• Aquest tema està buit.
  • Autor
    Entrades

Antoni Segura i Riu
    Participant

Una bona caminada amb un dia esplèndid. A tots els companys i companyes de Km0 Ponent , a tota l’organització, castellers i altres que la fan possible, així com a tots els/les participants moltes felicitats.

Sime
    Superadministrador

Una participació extraordinaria, en quantitat i qualitat.

Quina gent més ferma!

Enric
    Moderador

Companys, bé, contents, si.

Som bons perque en gaudim. S’ ha de ser modest pero sense ser ruc.

I ser bo, no vol dir que no es pot millorar, perque ho millorarem!

Anotacions

Tinc unes ulleres que algú ha perdut

No hi ha hagut incidencies extraordinaries excepte que la gent està força contenta!

Força… Templers! :woohoo:

KIMI
    Participant

Gràcies ha tots companys avui estaba baldat, pero molt content amb aquella brillantor a la cara de saber que som
    bons pero no rucs i si una cosa ser es que ho millorarem
    quin plaer treballar al vostre canto.
    Felicitar als Castellers i Km0 som uns craks.
    Que les coses no surten sense treballarseles.

shiroak
    Participant

Per cert KIMI, ja t’ho vaig dir el diumenge, però quina coca més bona que fas!!! I el xocolate… mare meua, no sé pas perquè vaig córrer, perquè no vaig cremar tant com vai ingerir!

Aquest any sí que l’he viscut la Marxa, amb el KSC, preparant les taules d’inscripcions i finalment fent-la.

Ara a per Templers!

Crit
    Membre

Bon vespre,

Impressionant treballar amb bèsties tan grosses, sense paraules i fart per dins.

Els Castellers, minairons incansables, somrients, conscients que la fan grossa, que qui xala és qui regala.

I tants pobles que ens van visitar. Per què no fan el pas? Han canviat els temps, els valors, és temps de MARXES POPULARS. Quan PONENT tindrà marxes de primavera i de tardor cada setmana? KMO PONENT al servei de qui ho vulgui intentar, explicarem secrets i misteris que hem après.

Gràcies a tots, va ser…

Jordi Codony
    Participant

Ahir vaig recórrer el circuit de la Marxa del Segrià corrent en solitari. No calia parlar amb ningú, només observar els pensaments cada vegada que arribaves a algun lloc determinat.
    Vaig tornar a veure a Caragolet i a Kimi donant coca, també vaig veure al Sime donant aigua i taronges, i fins i tot vaig arribar a “saludar” a Malual i Kepasaneng en el cim del Tossal fent un gran treball en alçada.
    Vaig pensar en l’enorme feina realitzada per Km 0 i Castellers, gràcies als quals gent més passiva com jo podem viure una jornada tan fantàstica com aquesta.
    I arribant al final, vaig recordar les cares d’alegria de les persones que es feien fotos al costat del senyal de Km 20. Per a molts d’ells, una gran gesta.
    A tots us agraeixo la dedicació i l’esforç.

Fins aviat.

JFK
    Participant

Amics,

Feu-lo còrrer, és cotitza a l’alça aquest vídeo….al facebook sembla lo troç que s’havia cremat a la marxa; treu fum, fum, fum….

Fins aviat!!

http:// http://www.youtube.com /v/7-P3K_52c2w

Crit
    Membre

Bon dia,

6 d’abril de 2014…

B) B) ;)

Crit
    Membre

crit ha escrit:

Quote:
    Bon dia,

6 d’abril de 2014…

B) B) ;)

Ok, que és el clima, ja ho sé, però no m’acabo d’acostumar a tanta eufòria i aquesta manera tan particular de manifestar-la. Que la respecto, però no m’hi acostumo.

Apa, llum

homedferro
    Membre

Ep!

La boira no ens ho deixa veure…:unsure:

Va!!!

Una nova edició que encara serà més espectacular que les anteriors!!!

som-hi!

anem de marxa?

salut!

cargol
    Participant

Homedeferro et deus referir a l’edició del 2014, no?

homedferro
    Membre

Oi tant!!!!

La propera serà la millor de totes!!!!

Qui s’ho vol perdre????

Salut!!!

KIMI
    Participant

Tantes coses ha fer al 2014.

Crit
    Membre

KIMI ha escrit:

Quote:
    Tantes coses ha fer al 2014.

Això sembla;)

S'està mostrant 15 entrades - de la 31 a la 45 (d'un total de 45)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.