2a Cursa Corriol de Solsona, 18 de maig de 2008

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades

Hache
    Participant

Encara que no ho sembli, un grupet de km’0 va anar aquest diumenge a Solsona.

Vaja, almenys aixó m’han dit……………….. 😉 😉

kaiser
    Participant

I a què espereu???

Vinga va, toca aporrejar el teclat, volem que ens feu enveja als que no hi vam anar!!

txin
    Participant

Ei genteta!
    Ja teniu les classificacions penjades!!!

Esperem veure-us properament a Canalda!!!!

😉

Joker
    Participant

Gràcies txin!:wink:

Ja les hem incorporades al web–>"Classificacions".

homedferro
    Membre

a veure…

53 baldato 47:11:00
    55 edu 47:28:00
    83 By_Keds 49:30:00
    106 Hache 51:29:00
    136 Albertbo 56:11:00
    146 Lagartija 58:16:00

afegiu i esmeneu…

i no oblideu les cròniques…!!!

Sime
    Gestor de comptes

Quina bona colla de sargantanes i llagardaixos rodant pels corriols!
    Una sorpresa veure que hi va anar l’Edu, ja tenim una nova promesa de les curses de muntanya. 😉

A veure si us estireu una mica més amb comentaris que ens teniu a tots pendents de saber més sobre aquesta cursa. :?

Quina racaneria literaria més escandalosa! 👿

By Keds
    Participant

Hola Km0’s.

Aquest diumenge, la gent de Solsona ens va preparar una cursa molt guapa…..

Per començar….sortida a quarts de vuit del matí des de Lleida, la Lagartija, un servidor i un Hache molt concentrat en el paper de taxista.
    Anem cap a Balaguer i allí ja ens espera en Baldato…..Poc després ja estem a Butsènit per a recollir a l’Albertbo……Arribem a Solsona puntuals.

El lloc de sortida i arribada (Parc Mare de la Font) és una passada de bonic. Al costat mateix de la carretera, però perfectament integrat dins un magnífic bosc que et fa semblar estar…..en un altre planeta !

Ràpidament aconseguim els dorsals i en poca estona ja estem escalfant.
    Sembla que el temps aguantará…..la temperatura és excel.lent per córrer…..i els únics temors són els relatius al terreny, bastant moll…..

L’ambient és molt bo……ens trobem amb l’Edu…..saludem a molta gent de Borges…….Som-hi!…..Això ja és a punt de començar…..

Un "Escamot Trabucaire" dona el tret de sortida i és una sensació molt especial córrer els primers instants aspirant l’olor de la pólvora recent disparada….

Els primers tres kms. piquen cap amunt….el camí de moment és ample i tot i els tolls, la cosa va bastant controlada. Hi han un parell o tres de costes dures, tot i que curtes.

Aleshores comença un tram més enfangat on l’adherència comença a perillar i això combinat amb la presència de les primeres baixades (alguna de molt pronunciada !!) fa que no et puguis despistar ni un segon….

És a mitja cursa, aproximadament, que entrem en un autèntic corriol descendent que durarà ben bé un km. i que és realment deliciós…..Una autèntica joia enmig un entorn….idíl.lic ?

S’acaba el corriol i novament per un camí ample i sempre esquitxat de tolls anem baixant i planejant fins les rodalies de Solsona, on agafem la llera d’un petit riu que ens portarà en suau i constant pujada fins la meta.

Un cop recuperat l’alè……ens trobem amb una generosa bossa de regals, coca i xocolata,….i el retrobament amb els companys que comencem a explicar-nos les "batalletes" recent viscudes….

Tothom sembla content…..

En resum….una cursa molt divertida i MOLT RECOMANABLE, que s’ha de córrer almenys una vegada……però que si la fas…….acabaràs volent fer-la moltes vegades més.

Salutacions.

p.d.// No cal dir que la cirereta del pastís van ser……les malles vermelles de l’Hache !!! 8) …….CHAPEAU !!!!

txin
    Participant

Sime
    Gestor de comptes

By Keds, aprovat en literatura (amb bona nota, no et preocupis)
    La resta: no presentat.

Hache no li fotis tanta cara! 4 ratlletes explicant si et vas trovar als follets pel bosc no costen pas gaire.
    😉

Salut

Hache
    Participant
    Quote:
    By Keds, aprovat en literatura (amb bona nota, no et preocupis)
    La resta: no presentat.

Hache no li fotis tanta cara! 4 ratlletes explicant si et vas trovar als follets pel bosc no costen pas gaire.
    😉

Salut

Sime, per una banda no et falta raó, per l’altra no vegis quina setmana vaig tenir amb EUROVISION y el xiqui-xiqui (és que no has vist el meu avatar????? 😆 😆 😆 ).

La veritat és que poc més que afegir a la bona explicació del By keds, apart de que suposo que vam fer el record d’optimització de recursos (5 persones en un cotxe quan lo normal seria 5 persones en 5 cotxes 😉 ), que va ser un plaer fer de taxista de tan bona companyia que a més a més em vam fer de GPS sinó crec que encara estaria fent toms per Solsona, i que va ser una cursa diferent, divertida i amb encant. No vaig trobar els follets però a ben segur que hi eren. El lloc de sortida/arribada senzillament màgic.

Vaja, que em va agradar i que si puc repetiré, a més a més l’avantatge d’aquest tipus de curses és que no estàs tan pendent del rellotge i les pots gaudir més, encara que s’havia d’estar molt al tant de no relliscar per alguns trams. Al final vaig aguantar i no vaig caure, malgrat tot, crec que s’ha d’anar millor calçat del que jo anava. (per cert que quan si vaig caure va ser a la tarda desprès de veure els "Moros i cristians"i vestit de diumenge 😳 😳 😳 , be això és una altra història……)

Per cert, apart dels cinc magnífics, també havia un nombrós grup de Borges encapçalat per la Eli i la Piliborges,

I això és tot amics……………………

Sime
    Gestor de comptes

Hache els follets segur que hi eren, pero és clar, aneu tan ràpids! 😆

S'està mostrant 11 entrades - de la 16 a la 26 (d'un total de 26)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.