24a Mitja Marató de Mollerussa i Cursa de 8 km.
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
16 d'octubre de 2011 a les 17:05 #32034
JordiParticipantJo també he anat de mes a menys, a diferència de la passada edició en que vaig fer una segona part impressionant. Aquest any m’ha tocat patir una miqueta, però ha valgut la pena: he rebaixat un minut la marca de l’any passat.
Samarreta molt bonica i pràctica…
Organització boníssima.
I molts companys del Km0Fins l’any vinent!!!
salut
Jordi16 d'octubre de 2011 a les 21:04 #32038
Carles Lapeña i RoyoParticipantEiiii companys,
La meva segona MM l’he gaudit d’allò més, i no puc deixar de dir que ha estat en gran part per l’acompanyament del Josep (l´1_tim), i crec que hauria de començar a canviar el seu nik ja que li furtaré en dos dies :laugh: Gran company de barqueta, si senyor, ja el coneixeu.
La meva cursa una mica patida: fa dos semanes tenia intencions de baixar de 1h50′, però la grip i el carregament pulmonar que encara arrossego m’ha fet baixar les espectatives i deixar-les en 1h55′ al moment de la sortida. Al pas per 10 portavem ritme de 1h47′, però els pulmons s’han començat a queixar i les pulsacions s’han disparat fins a 170 i en algun cop a 180, així que ha tocat baixar el ritme però ens ha permés acabar en 1h54′.GENIAL !!!!!
Gràcies i enhorabona als organitzadors. ELS DE LLEIDA SABEM ORGANITZAR CURSES, QUE COLLONS, ALGÚ HO HAVIA DE DIR, tot i que de vegades ens hi fiquem un xic tard (tú ja m’entens).
Un petit comentari: m’ha semblat veure moltes samarretes noves de Km0 amb els que no he pogut parlar i potser molta gent no coneix. Jo tampoc sóc el més indicat per dir-ho, per ser dels darrers en arribar i no ser gaire llençat a contactar :blush: …..però em ve al cap la possibilitat de muntar vàries trotades de 15, 20, 25 ó 30 km, per adaptar-se a les diferents possibilitats o necessitats, i acabar totes en algun lloc on poder fer una costelladeta…..amb famílies per a que elles també puguin relacionar les cares de la gent amb la que “xategem” o “suem” o ….
Potser ja ho heu fet, o ho heu intentat, o no és possible, o? Ja se que després de Templers ho fem, però estaria bé avans de la marxa?
Apa, bona feina.
Carles.
17 d'octubre de 2011 a les 7:28 #32039
amataParticipantMolt bones, certament l’organització de conya i pel q fa a la cursa, com la resta de companys però amb una petita variació, jo he anat de menys a pitjor :angry: . La intenció era baixar de 1h34′ el ritme dels primers 10 ha anat bé, però com sempre a partir de la segona meitat, clavada :S i objectius per terra. Al final 1h 35′ 03” i cap a casa.
En acabar canviem impressions amb l’home de negre i l’home de ferro i coincidim en que és una cursa q es fa molt feixuga a partir de la segona meitat xq exigeix molt pel q acaba sortint.
Doncs això, q un altre any serà…
Apa!!
17 d'octubre de 2011 a les 8:52 #32040
MALUALParticipantBon dia, companys.
Per mi ha estat la primera vegada que corria aquesta cursa i tenia intencions de baixar de 1.40′. El meu pensament era pegar-me a la llebre i veure què passava, però en el darrer moment m’he trobat amb el Marc que tenia unes intencions semblants a les meves i no sé com, hem format amb 5/6 corredors més una barqueta de lo més agradable que ha durat fins al km. 10. A partir d’aquell moment, on anava còmode i per sobre de les meves previsions, la cursa se m’ha començat a fer costa amunt (mai millor dit) i m’he anat quedant poc a poc fins que al 17 m’ha passat la llebre/globus/samarreta de 1.40’i anímicament m’ha deixat tocat.
Al final ha tocat patir i força fins a 1.41.08 que és la meva MMP.
En quant a l’organització, ambient i demés, per mi un 10. No tenim res que envejar a cap cursa.
Això sí, “mataré” al que em torni a dir la gran frase de “tranquil és una mitja planeta, planeta…”
:angry:
Salutacions a tots!!!.17 d'octubre de 2011 a les 9:59 #32042
kepasanengParticipantBones,
per mi ha estat una cursa plena de despropòsits. La nit anterior va ser mooolt moguda (els que sou pares m’enteneu perfectament), el que va fer que dormís molt malament i que a sobre no em despertés a l’hora.
Per tant tenim poc descans, més esmprçar a corre-cuita al cotxe de camí a Mollerussa tot just despertar-me, escalfar corrent anant a buscar el dorsal…. Bons ingredients per començar.
Si hi afegim sortir des de darrera a un ritme per sobre del buscat per mirar d’ajuntar-me a la barqueta del Marc-Jordi-Robert… doncs tenim tots els ingredients per la punxada posterior.
Evindentment va passar. Fins al km10 perfecte, a ritme constant sobre 4:40′ moderat per l’homedeferro tot anava perfectament. A partir d’allà va començar l’agonia. De les expectatives de fer 1:36-1:37, desprès de l’1:39 del somontano anant de relax, vam caure al 1:40:47 final, i patint molt.
Però tota la resta bé, eh!!!

Salut
17 d'octubre de 2011 a les 21:50 #32043
Artur42ParticipantUs passo l’enllaç de les fotos que va fer la Cris i ha penjat l’Arcadi a corredors.cat
18 d'octubre de 2011 a les 6:19 #32044
floParticipantPersonalment em va sortir una cursa molt millor del que m’esperava, després d’una bona setmana d’entrenaments. Com diu l’Amata, la tornada de la mitja es fa bastant dura. Si tens la sort de trobar un grup i anar tirant (com vam poder fer nosaltres) encara vas fent, però si et quedes sol pateixes bastant.
Al final, una bona rodada a bon ritme i un pas més en el camí cap a Castelló.18 d'octubre de 2011 a les 8:25 #32045
ElmuroParticipantLa mitja de mollerussa entra a formar part de l’entrenament per la marató de València del proper dia 27.11.2011.
La idea era anar per sota de 4´ el km i fins el 15-16 va anar bé… després :unsure: a patir per mantenir el ritme que cada vegada era més pesat, queda la sensació que encara queda feina per arribar a la marató.
Salu2!18 d'octubre de 2011 a les 10:42 #32046
homedferroMembreEpa!
Un cop més he tornat a Mollerussa, tot i que és d’aquelles que en acabar el primer que penso es de no tornar-hi mai més, aleshores, trobes tot aquell bé de deu de l’organització i t’ho fan oblidar rapidament…
Enguany, després de la “batacada” del Somontano, i amb una congestió nassal “de nassos”
l’objectiu estava més que clar.Parlant amb uns i altres explico que la meva idea es anar fins a Bellvís a 4:40 mirant de ser el més metrònom possible. Finalment fem una bona colla de remers que portem la barca a bon port (L’home de negre, Kepasaneng, MALUAL, Robert, Pere i d’altres a qui no coneixia)
Passem per Bellvís en uns 46:40… perfecte!
A partir d’aquí, es desfà la barca. En Kepasaneng i l’Home de negre augmenten ritme, doncs el seu objectiu voreja l’1:36 i jo em quedo al mig, en terra de ningú, intentant mantenir el meu, cosa que en aquest tram de cursa no és gens fàcil.
L’Hector i en Jordi no s’en acaben d’anar del tot i els vaig caçant paulatinament. I amb en Jordi tirem junts ben bé fins al 18-19. Jo ja fa estona que pateixo. Però m’encaparro a baixar d’1:40. Ho he de fer per mantenir la creença (meva) que per fer 3:30 a una marató he d’haver fet una mitja per sota de 1:40… collonades…
Algun error de càlcul anterior em fa adonar cap allà l km 17-18 que vaig per sobre del que hauria d’anar, i en aquests kms finals intento baixar una mica el ritme, en la mesura de lo possible.
Dos pujadetes (que sobren) i alguna apretada de dents i finalment traspasso la meta en 1:38 del meu garmin.
Fruita i beure a dojo i una estupenda samarreta fan més fàcil i agradable la tornada a casa.
Organització fantàstica, molt bona participació i un gran dia, meteorològicament parlant! Tot i això, girar a Bellvis i tornar a Mollerussa, continua essent, any rera any, un suplici!
Salut!
18 d'octubre de 2011 a les 11:44 #32047
Robert QuerolParticipantLa Mitja de Mollerussa va ser la meva primera mitja marató. Anava una mica acollonit. Estava fent entrenament pensant en 10 km i a excepció d’una sortida de diumenge en una quedada de Km0 en què vam fer 27-28 km no havia fet gaires tirades llargues. Però bé en un atac d’inconciència m’hi vaig apuntar. La meva idea ara anar sobre 5 fins al km 10 i després depenent de com em trobés apretar una mica més. Però vaig trobar-me amb la colla de l’homedeferro, Robert, Héctor, Pere i algú més…que anaven a 4:40 i m’hi vaig afegir. Gràcies a això, encara que el ritme era superior al que en principi pensava portar, el tràngol se’m va fer molt més lleuger i agradable . Gràcies. Vaig poder aguantar el ritme patint i els Kilòmetres es feien llarguíssims i mentalemnt no veia el final fins que vaig trobar-me amb els marcadors del 17 i 18 en què vaig adonar-me que qüasi ja ho tenia i que només era qüestió d’aguantar una mica més. Vaig passar a 1:39:34. Contentíssim!!!!!!
18 d'octubre de 2011 a les 18:46 #32050
shiroakParticipantHola a tots,
Sóc nou en l’esport del running, i aquesta va ser la meua primera mitja marató, la veritat es que hem van enganyar els companys de feina, i al final la vaig haver de fer sol… La vaig acabar, 1h 49′ 12”, això si, els últims 2 km se’m van fer mooolt pesats, vaig agafar flato, hem vaig desesperar molt, i vaig estar a punt d’abandonar, però al final me’n vaig sortir.
Només volia agraïr a la organització per tot el funcionament, els punts d’avituallament, els animadors/es i tot en general, crec que mai oblidaré la primera!
Salut!
18 d'octubre de 2011 a les 19:13 #32051
Josep MariaParticipantHola a tots, jo no vaig fer la mitja sino la de 8 pero despres hem vaig quedar a veure com arribaben els de la mitja i un 10 per tots els que la vau poder acabar, suposo el esforç ha de ser enorme i per a molts una odisea. Vaig flipar al veure arribar algu amb el crio carregat al braç inclús …
Certament mhan agafat ganes de fer una mitja marato, habitualment corro les curses de 10 km que es fan per aqui a ponent, no soc dels rapits, normalment gasto algo mes de 5 minuts per km, i acostumo a arribar al final dels 10 km al voltant de 53 minuts. Per ganes no sira, el interrogant es si seria capaç de aguantarho. Faig sortides 3 o 4 vegades per semana per la canalitzacio del segre a lleida en un circuit de 8 km aprox.
Tampoc he fe mai cap carrera de mes de 10km.
Cóm mhauria de preparar per fer una mitja com la de mollerussa, he llegit anteriorment algú que shabia estrenat a la mitja, qué vau canviar en el vostre pla dentrenament ..
Algun consell ?
Gracies.
19 d'octubre de 2011 a les 10:30 #32057
Joan Carles LlurdésParticipantCompanys, la cursa de Mollerussa un 10, la meva actuació personal tot el contrari: un KO total, com titulo l’entrada corresponent al meu bloc que, si us ve de gust, podeu llegir en l’enllaç.
http://joancarlesllurdes.blogspot.com/2011/10/mitja-de-mollerussa-ko-total.html
Salutacions cordials. -
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.