22ª Mitja Marató de Lleida. 02-11-14 10h
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
1 de novembre de 2014 a les 14:27 #37139
homedferroMembreEnric ha escrit:
Quote:Una questió: a algú li SOBRA UN PITRALL? Un amic en busca un.Força Vida, força Templers!
Si a algu li sobra un altre pitrall…
Ale, salut!
2 de novembre de 2014 a les 17:32 #37141
KIMIParticipantBona cursa la d’avui gran foto i sentit record cap al Juanjo content de tornar a veure companys.
Fins aviat salut i km0s.2 de novembre de 2014 a les 18:49 #37142
IcaroParticipantHola km0’s…!!
Gran cursa la d’avui…
i gens fàcil!! el trajecte pel pol·ligon no s’acaba mai.
Amb pujadetes i baixadetes ben engrescadores…
No no, no és plana no…!!
Te la seva dificultad.
Per altra banda, content del resultat i de tornar a veure companys, que tot s’ha de dir, continuen en bona forma.La organització, perfecta!!
P.D. Es d’agrair que la organització posi llebres… Pero s’ha de dir que si les llebres de la organització “retallen”… Malament anem!! :huh: :huh: :blink: :blink:
Salut!!
2 de novembre de 2014 a les 22:14 #37144
porcalleochoParticipantFeia dos anys que no la feia, i el cert es que no guardaba una bona impressio. celebro que aquest cop moltes coses hagin millorat. el muntantge espectacular, potser massa i tot. Pel que fa al a meva cursa, la benzina s´acabat a l´entrar al poligon. d´aqui a meta s´ha fet molt duur, a me els darres 2km amb calmbres als bessons. A recuperar una mica que el diumenge toca anar a fer la B/SS2014.
3 de novembre de 2014 a les 9:20 #37145
jorgeParticipantCoincideixo totalment amb lo del polígon. Per mi, a partir de la pujadeta de la benzinera de Guissona, a l’arribar al polígon, ha estat molt molt dur. A partir d’allí és impossible agafar un ritme.
I respecte les retallades de les llebres, jo no m’hi vaig fixar, però potser és inevitable quan vas en grup. O retalles com fa el grup, o t’emportes el grup pel davant.
3 de novembre de 2014 a les 14:59 #37148
IvanParticipantHola Icaro, gràcies pel teu comentari.
PD. Em pots dir quina llebre va retallar? Tenien normes ben clares i sencilles i no vull que torni a passar.
Moltes gràcies!
3 de novembre de 2014 a les 15:09 #37149
IvanParticipantGràcies pels comentaris, cada any intentem millorar, volem tenir una gran mitja a Lleida i no tenir res per a envejar a les grans curses d’arreu de Catalunya.
El tema polígon ho entenem perfectament, i en som conscients, però ara per ara és inevitable si no volem fer un recorregut de “ida y vuelta” a un poble proper.
Treure aquesta part és molt difícil i més costós de el que us podeu imaginar. No es només disenyar un recorregut. Cada any ho intentem, i sempre tenim un NO per resposta. Esforç ens ha costat ficar Rambla Ferran. Però hem d’agraïr la col·laboració en tot moment de la Guàrdia Urbana i la seva disposició a col·laborar.
Treballarem per aconseguir un recorregut millor, però això demana poder demostrar que hi ha un retorn a la ciutat, el que vol dir un número de corredor més elevat.
Salutacions a tots i a recuperar les forces!
3 de novembre de 2014 a les 15:55 #37151
numoviParticipantIvan, ja que estàs per aquí …
Tens constancia que a la cursa de 5K hi ha molta gent (com a mínim jo coneixo a sis) que no ha sortit a les classificacions? Hi ha hagut algún problema amb les catifes de cronometratge?
3 de novembre de 2014 a les 16:55 #37152
IvanParticipantHola Numovi.
Sí, tenim incidències. Bastants ja s’han ficat en contacte amb nosaltres. Si saps d’algú que faci un e-mail a info@mitjalleida.com
Hi ha xips que les catifes no els han llegit ni a la sortida ni a l’arribada. Alguns per què els portaven on no tocava. Però molts no sabem el motiu.
Que es fiquin en contacte amb nosaltres, ja que no sabem qui són.
Gràcies!
5 de novembre de 2014 a les 8:37 #37155
Jordi CodonyParticipantFelicitats als organitzadors.
Una mica més i tindrem una mitja perfecta.Fins l’any vinent.
11 de novembre de 2014 a les 9:31 #37170
EnricModeradorAhir, tot mirant unes fotos de la Mitja, em va sorprendre que hi ha gent capaç de celebrar com a triomf el fet d acabar una mitja marató que tot just arriba als 20 km… :silly:
Salut i vida (i dignitat o/i cultura esportiva)
13 de novembre de 2014 a les 13:22 #37177
HacheParticipantIvan ha escrit:
Quote:Hola Icaro, gràcies pel teu comentari.PD. Em pots dir quina llebre va retallar? Tenien normes ben clares i sencilles i no vull que torni a passar.
Moltes gràcies!
Hola Ivan, tant l’Icaro com jo, vam veure retallar pràcticament al primer km. de la cursa a la llebre d’1h35, no és per assenyalar a ningú, però em va semblar lleig. Per altra banda, felicitats per la mitja, molt ben organitzada!!!
Enric ha escrit:
Quote:Ahir, tot mirant unes fotos de la Mitja, em va sorprendre que hi ha gent capaç de celebrar com a triomf el fet d acabar una mitja marató que tot just arriba als 20 km… :silly:Salut i vida (i dignitat o/i cultura esportiva)
Amic Enric, desconec si tinc dignitat i/o cultura esportiva, però per la meva part vaig tenir l’immens plaer de compartir uns km’s amb la meva cunyada que debutava a la distància, i a l’arribar ho vam celebrar i ens vam emocionar amb la mateixa intensitat que el dia que el Madrid va guanyar la décima;) , per ella va ser més que un triomf, va ser un acte de superació personal, independenment de haver fet 21, 42, o 5 km’s.
Una abraçada company!!!
13 de novembre de 2014 a les 16:51 #37181
SimeSuperadministradorEnric ha escrit:
Quote:Ahir, tot mirant unes fotos de la Mitja, em va sorprendre que hi ha gent capaç de celebrar com a triomf el fet d acabar una mitja marató que tot just arriba als 20 km… :silly:Salut i vida (i dignitat o/i cultura esportiva)
Quin va ser el problema?
La cursa estava mal mesurada o alguns van retallar a saco?13 de novembre de 2014 a les 19:01 #37183
KIMIParticipantEp a mi en va sortir 21 kms i una tendinitis.
Salut i km0s.:blink:14 de novembre de 2014 a les 17:39 #37184
EnricModeradorEiiii
Hache, amic. cuanto tiempo! No podies callar? M has fet pensar, i estem a divendres.
Acabar una mitja, superar un repte, fer un gran esforç, sempre es admirable. I per felicitar.
Si fas tota una cursa, gravant la amb una go pro, i arribes a meta i et fas fotos al costat del crono gran, i no has fet els 21, doncs no ho entenc. Per estar satisfet o per passejar la foto davant els amigatxos?No donar li importància podria explicar-se si no tens un nivell minim de cultura esportiva, però el temps no es el de la distancia, suposo que ho entenen. Ho han fet bé? Home, si marxen amb la medalla d or, evidentment no, lo demés..
Tot el tram de Ferran, al menys, evitat.
En tot cas, puc assegurar que van fer un gran esforç i van patir, i de mèrit, molt pero no tot (:silly: .
Salut i vida!
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.