21a Mitja Marató de Mollerussa - 19/10/2008
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
23 d'octubre de 2008 a les 11:51 #17167
JordiParticipantBones:
També vull deixar constància del meu pas per Mollerussa . Com alguns de vosaltres, per a mi ha estat el pimer cop que corro a Mollerussa i em sembla que no serà el darrer.
M’ha agradat molt la organització que sembla que ho tenia tot molt ben controlat. Per cert, he de felicitar a la persona que ha triat la música d’ambient, per a mi molt acertada.
Pel que fa als objectius personals, aquests han estat assolits, tot i que he patit bastant en la segona part de la cursa.
L’any vinent intentarem millorar…
23 d'octubre de 2008 a les 14:56 #17170
ElmuroParticipantEl passat diumenge a part del repte d’arribar a la meta, em vaig proposar el repte d’arribar-hi amb la llebre :unsure: . El resultat va ser diferent :huh: , afortunadament he de treure lo positiu de la impossibilitat d’aconseguir lo que va ser. El poder compartir km amb Baldato, algun mes amb Montoliu fins que va decidir marxar a saludar a altres més avançats, el pensar que fa dos mesos estava assegut a la taula del traumatòleg negociant el futur del meu tendó , etc.
Al final arribada a Mollerussa i torno a tancar punys després els ànims de Sergi, torno sentirme corredor, traspàs meta i torno a demanar a By-keds ¿la pròxima?23 d'octubre de 2008 a les 21:07 #17180
IcaroParticipanthomedferro ha escrit:
Quote:Joker ha escrit:Quote:Felicitar a tots els corredors i, especialment, als que afrontàveu la vostra primera mitja;…, jotace, alexvica, muntanyenc, etc,…
Ep!!! no et deixis a en Redman, que per fi va fer la seva primera mitja marató!
i en Icaro, i na Corre …foc?? i …
L’Icaro finalment no es va presentar…

Tot i que aquesta mitja era el meu objectiu des de fa molt temps, a mida que s’anava apropant la data em venien tots els mals. Feia tirades que quinze kilòmetres i acabava reptant com una serp… Finalment una lleugera indisposició del meu fill gran el dia anterior va ser la “excusa” perfecta. Malgrat tot, tinc que admetre que m’hagués agradat molt fer-la… Ara, un cop passat el dia, em feu molta enveja…!!! Una mitja és la meva gran asignatura pendent, i aquesta segur que l’any que ve caurà, (abans, per dates, potser la de Lleida). De totes maneres, moltes gràcies pel vostre suport…!!!23 d'octubre de 2008 a les 23:24 #17182
corre… foc?ParticipantIcaro ha escrit:
Quote:homedferro ha escrit:Quote:Joker ha escrit:Quote:Felicitar a tots els corredors i, especialment, als que afrontàveu la vostra primera mitja;…, jotace, alexvica, muntanyenc, etc,…

Tot i que aquesta mitja era el meu objectiu des de fa molt temps, a mida que s’anava apropant la data em venien tots els mals. Feia tirades que quinze kilòmetres i acabava reptant com una serp… Finalment una lleugera indisposició del meu fill gran el dia anterior va ser la “excusa” perfecta. Malgrat tot, tinc que admetre que m’hagués agradat molt fer-la… Ara, un cop passat el dia, em feu molta enveja…!!! Una mitja és la meva gran asignatura pendent, i aquesta segur que l’any que ve caurà, (abans, per dates, potser la de Lleida). De totes maneres, moltes gràcies pel vostre suport…!!!…I la corre… foc? ja es va afegir a la llista d’arribats :laugh: , més feliç que un gínjol!
Company Icaro, l’únic que calia era superar aquests nervis. Jo vaig passar un divendres i un dissabte fatals, amb un malhumooor, un neeeeervis, gairebé per tirar la tovallola. Al final, amb una bona recuperadeta de son (que em feia molta falta) el dia abans, a l’arribar diumenge ja ho vaig veure d’un altre color. Si feies tirades de 15 ho tenies xupat home. Quan comences a veure que són els últims kms tothom t’anima i tu als altres, i tots plegats ens repetim els “vinga que ja ho tenim”, “això ja està fet”… tan típics i tòpics però que ho són tot en aquells moments.
Tranqui, un munt de mitges t’esperen en el futur, i segur que el proper cop que t’ho proposis la gaudiràs al màxim!!
…Ens veiem a Tarragona?Aprofito per dir que m’he quedat sense paraules amb les vostres magnífiques cròniques i les tan valuoses sensacions. ENHORABONA A TOTHOM!!!
24 d'octubre de 2008 a les 8:05 #17185
agulletamanParticipantEiiiii Icaro,
Tranquil, que a tots ens a passat això. Ens pressionem massa, volem ser populars “pro”. Has fet bé si tu creies que no podries, perque còrrer patint una cursa així, et pot treure les ganes de continuar i pots estar una temporadeta menjant-te el “coco”. Ara has de continuar que la forma es perd molt ràpid i com diu la corre…foc? ens veiem a Tarragona? És una mitja GENIAL, amb molta gent, amb un ambientillo diferent i excepte l’arribada jo la trobo més uniforme que la de Mollerussa o la de Balaguer, no sé més agradable de còrrer, ara que, no deixen de ser 21.097 km!!
Vinga, a continuar amb seny, i sobre tot gaudint al màxim:silly: :woohoo: 😆
Icaro ha escrit:
Quote:homedferro ha escrit:Quote:Joker ha escrit:Quote:Felicitar a tots els corredors i, especialment, als que afrontàveu la vostra primera mitja;…, jotace, alexvica, muntanyenc, etc,…

Tot i que aquesta mitja era el meu objectiu des de fa molt temps, a mida que s’anava apropant la data em venien tots els mals. Feia tirades que quinze kilòmetres i acabava reptant com una serp… Finalment una lleugera indisposició del meu fill gran el dia anterior va ser la “excusa” perfecta. Malgrat tot, tinc que admetre que m’hagués agradat molt fer-la… Ara, un cop passat el dia, em feu molta enveja…!!! Una mitja és la meva gran asignatura pendent, i aquesta segur que l’any que ve caurà, (abans, per dates, potser la de Lleida). De totes maneres, moltes gràcies pel vostre suport…!!! -
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.