1a Cursa de muntanya de la campana, Vacarisses, 22 de juny

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    Crit
    Crit
    Membre

Vinga, a dormir que demà campanada de matinada.

Au, ens veiem a Vacarisses, farem una foto, no?

Salut

bru
    Participant

Ieeeeeeps,

Ens veiem demà a la fantàstica comarca del Vallès Occidental, al limit amb la del Bàges 😉

Apa, a dormir 😉

cargol
    Participant

Molta sort KOMANDO PONENT i a tocar la campana.

albertbo
    Participant

Tot és fals, cap Km 0 ha anat a Vacarisses… 😆

By Keds
    By Keds
    Participant

Hola Km0’s.

Vacarisses……
    Vacarisses es un poble molt bonic on no hi ha absolutament cap carrer que sigui mínimament pla….
    De fet, només el trajecte que hi ha entre el pàrking i la plaça on es feia la sortida de la cursa ja era de un desnivell….espectacular !!!!
    I si el casc urbà era així…..imagineu com podia ser la resta……

Però anem a pams……

Arribem puntuals des de Lleida amb en Bru i molt ràpidament ja ens trobem amb la resta del “Komando Km0” al complert…… Crit, Cris, Gemec, Bodi, Assumpta …..i un munt de "Correcats"……(és la seva cursa)…..entre ells alguns de molt coneguts, Massa, Jordi Bonell Bosch (us sonen els cognoms?….)…….Més tard també veuria de passada al Arcadi42 i al mestre Pucurull……

Tot sembla controlat i l’organització sembla força bona….. Foto oficial ….i comença la cursa!

Primers 2 kms. pujant sobre asfalt….."que coi hi faig jo aquí !….amb la bona idea que era acabar la temporada a Templers"……
    Del 2 al 4 entrem en un camí de terra que planeja amb oscil•lacions amunt i avall que m’agrada molt i que em fa començar a gaudir de la cursa…..però…..
    A partir del 4 i fins ben arribat al 6, novament sobre asfalt, ens espera una pujada espectacular amb quatre o cinc rampes molt i molt dures (Jo diria que fins i tot per sobre del 20%) amb breus separacions entre elles teòricament planes …….
    Un autèntic calvari que fa que quasi bé tothom camini almenys una estona….Jo m’hi resisteixo i no paro de córrer ….tot i que la diferència entre córrer i caminar es bastant simbòlica en aquells desnivells……

Finalment arribem a dalt de tot i ens precipitem per un camí de terra costa avall durant un parell de llargs i joiosos kms…….m’hi hagués pogut passar hores baixant……
    Però la cosa no esta feta encara……
    Entrem en un corriol molt bonic que es deixa gaudir mentre fa costa avall….però després de creuar un petit rierol ….la cosa comença a pujar altre cop…..
    El corriol continua sent molt bonic….però el desnivell el comença a fer dur ….i més dur….i, ho reconec, acabo caminant alguns metres……

Arribem novament a dalt de tot, i el corriol torna a baixar……recupero l’alè i torno a gaudir “a tope” de la cursa…..fins arribar a Vacarisses…..on sobre asfalt novament, i per uns carrers costeruts ( Ufff!!) arribem a la meta.

Conclusions:
    -Una cursa molt variada (terra, asfalt, corriols, pujades, baixades….) que acaba sent, jo diria, bastant dura tot i que la seva distància total no excessiva (12,5 kms.) la fa francament suportable…….

-Un bon test pers als que , com jo, volen fer en un futur no llunyà, alguna que altra incursió seriosa en aquest apassionant món de les curses de muntanya…..

-L’organització va ser molt bona…..amb un esmorzar a l’arribada de traca i mocador….talls de síndria, coca, beguda a dojo, súper-entrepà de llonganissa (a la brasa)i…….gelat !!!

Salutacions.

p.d. // La campanada inicial va fallar…estrepitosament !!!

bru
    Participant

Ieeeeeeeeeeps,

Camuflats entre molts correcats, diumenge el Komando Ponent vàrem fer una molt bona cursa al poblet de Vacarisses, al peu entre el parc natural de Montserrat i el meu estimat parc de Sant Llorenç del Munt i l’Obac :D .

Bona foto taronja de familia, amb algun petit grupet infiltrat…tornar a veure i xerrar amb vells coneguts, lo millor del matí.

La cursa, bastant dura (sort que nomès eren uns 12 kms…), amb una primera part amb pendents molt forts, generalment per asfalt, per acabar amb una segona part molt més atractiva i variada, amb pista, corriols bonics i un xic d’asfalt per acabar. Al final, les cames es queixaven de l’esforç fet en aquestes alçades de la temporada.

No us perdeu la foto d’en bodi vestit de taronja….però "que no nos enbauquen!!!" :lol:.

En crit i un servidor, com veureu en alguna foto, vàrem lluitar des del primer moment per guanyar la cursa :? , però …bé…era la primera cursa del correcats i no tocava… potser l’any vinent… 8)

Felicitar a tota la organització per una cursa molt ben feta. Petits detalls a millorar (potser el campaner… 😉 ) que faràn l’any vinent una cursa encara més atractiva.

Enhorabona a tots, un plaer fer un petit, petit viatge desde Ponent per fer aquest tipus de curses. 😉

Crit
    Crit
    Membre

vacarisses.jpg

En primer pla el komando Ponent que va dominar la cursa des del km0. En segon pla un Bodi de color carbassa en tot un gest amable vers els corredors.cat que organitzaven la cursa (a Templers anava verd), en tercer pla el Gemec que juntament amb el By keds, gats vells, controlaven la cursa des de darrera i saltaven a l’ombra de qualsevol intent d’escapada.

Però com diu el Bru no tocava, els correcats són com de la família i vam deixar passar tot allò taronja que se’ns acostava, bé, el pastanaga de Vilafranca no es va acostar i ens va estalviar el dilema de si l’hauríem de deixar passar… A templers anava de verd. Et salva la dona, i que demà és Sant Joan o el secretari ja iniciava els tràmits…

bodi
    Participant

.

Novament festa de final de curs (de curses o de temporada), aquesta vegada a Vacarisses on l’amic korfbaler, ens hi havia preparat una cursa-festa per tota la colla.

Felicitar a l’organització per aquesta cursa tan especial, absolutament assequible per tothom i excel.lentment organitzada. El misteri de la campana segueix, per tant l’any vinent convindrà tornar a esbrinar el misteri

Gràcies a tothom per les fotos, especialment valorades per ser la primera cursa vestit de taronja, la cursa s’ho mereixia , potser amb tanta foto haurem d’obrir un concurs fotogràfic

Bona cursa del KOMANDO, on des del primer moment sortiren a guanyar la carrera, però….diguem que van fer la "grasiosa". Sort que al final tots ens vam revifar amb l’stupendu refrigeri final.

P.D:. Hom sap que aquesta temp. heu pogut veure al bodi amb les tres equipacions possibles. de V E R D, de T A R O N J A, i de B L A N C, 😯 😯 😯 😯 , vist i no vist 😆 😆 😆 😆

Salut 😉

.

By Keds
    By Keds
    Participant

Hola Km0’s.

Com què, pel que sembla, l’Homedferro ha fet pont aquests dies…….
    (Tranquil company……..t’ho mereixes després de la espectacular cursa del Templers que vas fer….)

Aquí van quatre dades…..

22………. Bru………..0.58.54
    51………. Crit………..1.03.48
    84………. By Keds….1.08.28
    88………. Bodi……….1.08.40
    115…….. Gemec……1.11.24

Total arribats…………..309
    Temps guanyador…….0.49.20 😯

Afegiu i esmeneu……

Salutacions.

Saltamartí
    Participant

Us felicito,

m’he l’he perdut, ves que hi farem.

Salut!

albertbo
    Participant

Permeteu-me… 😉

22………. Bru………..0.58.54
    51………. Crit………..1.03.48
    77………. Buff!………1.07.13 i 1r de la seva categoria
    84………. By Keds….1.08.28
    88………. Bodi……….1.08.40
    115…….. Gemec……1.11.24

Total arribats…………..309
    Temps guanyador…….0.49.20 😯

Buff!
    Participant

Curses com aquesta tenen un caire de retrobament, doncs el cada cop més nombrós col·lectiu de CoRReDoRS avui s’ha concentrat a Vacarisses, ajudant a superar amb escreix les expectatives que en korfbaler i el seu grup de treball s’havien plantejat.
    No cal nomenar als companys, seria com passar una llarga llista abans d’iniciar l’activitat, de l’aparcament al punt de sortida tot eren punts taronja escampats pels carrers. Un cop allà, salutacions a tort i a dret, inclosos els membres de la germana Km.0 Ponent , i després de la foto de rigor, comprovar si finalment s’havia pogut formalitzar la meva inscripció (vaig enviar-ho dimecres ). Després d’escalfar una mica (més aviat recalentar doncs el sol ja començava a apretar), ens situem darrera la línia de sortida esperant el toc de campana; però avui no tocava ni quarts ni hores i, passades les 9, acabem com el cohets: 3, 2, 1 … ja!
    Després de superar gairebé dos kilòmetres amb suau pujada per carretera, passem a trepitjar terra per una pista on predomina la baixada, malgrat algunes ondulacions que ens recorden de què va això de la muntanya. Tot i estar preparat amb l’excel·lent informació del recorregut a la plana web, com molt bé diu en jospon és fins que no el trepitjes i el sues per tu mateix que no t’en fas cabal. Han sigut dos kilòmetres per asfalt amb un desnivell acumulat de 120 metres, on l’objectiu era no aturar-se, fins assolir el cim de la prova als 585 metres i encarar 3 km. de baixada novament per pista de terra, on he afluixat una mica sabedor del tram final a Can Vendranes.
    Em feia molta ilusió aquest indret, ja que a les nombroses participacions de la Matagalls-Montserrat sempre hi havia passat de nit. No obstant, un cop creuat el rierol on més d’un hi ha relliscat , m’he vist obligat a fer algun tram de la darrera pujada caminant, igual que a la travessa quan ja es porten fets més de 50 km.
    Però un cop arribat a dalt, m’ho he passat molt bé baixant per aquell corriol, saltant de pedra en pedra amb constants zigazagues fins arribar a la pista, per encarar ja el tram final; però encara hi havia la darrera sorpresa…. la distància era de 13 Km.! , i m’ha costat superar les darreres rampes al haver accelerat una mica massa aviat. Només creuar l’arribada, s’acosta un membre de l’organització per dir-me que sóc el primer de la categoria , i amb prou feines li puc respondre, esbuffegant i amb una planta que m’acaben de posar a la mà.
    Petit intercanvi d’opinions i sensacions amb els companys i cap a la dutxa…. bé, més aviat a la recerca de la dutxa. Finalment salto la tanca de la piscina i acabo sota l’aigua d’una de les que són al voltant, fins que arribem dos municipals i, després d’una conversa per ràdio, acaben obrint-la.
    En resum, com tota prova que s’estrena hi han coses a millorar, però el nivell organitzatiu en general és bo i es mereixen el nostre reconeixement. No obstant, amb aquesta distància que podriem qualificar de "curta" per ser de muntanya, no és aconsellable anar més enllà dels 400 – 500 participants. I pel que fa al recorregut, crec que és encertat com a iniciació a proves d’aquesta mena: combina asfalt i terra, pista i corriol, amb denivells asequibles al ritme de cadascú . Per acabar, la perillositat depèn del nivell que hom vulgui prendre al fer-la: és molt difícil caure caminant i ningú s’ha de veure obligat a córrer més enllà de les seves possibilitats, doncs el temps per acabar-la era prou ampli. L’accident sempre és un imprevist i, en el cas d’en Natxo, sortosament sembla que no va més enllà de l’ensurt i unes nafres.

kaiser
    Participant

Enhorabona Buff!!!!

A veure si l’any vinent m’hi apropo…

S'està mostrant 13 entrades - de la 16 a la 28 (d'un total de 28)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.